Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jun 2026, 17:41
JG v25
Fodbold
VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34
g00n
Baren
Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20
Broen13
Blogs
#74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10
szukizek
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42
warmon
Blogs
[38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03
szukizek
Blogkonkur...
17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere:
23532
0 Brugere, 1397 Gæster Online.
Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger:
Ramonnub
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: DesignerFreaks
Ønsketråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
64
65
[
66
]
67
68
...
77
Forfatter
Emne: Ønsketråden (Læst 355634 gange)
ronen
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #975:
22 Apr 2013, 16:00 »
Citat af: PEAST 22 Apr 2013, 15:56
haha tusind tak... hehe må sgu til at øve mig lidt på det her
Så lidt
Du siger bare til en anden gang hvis det er
Logged
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #976:
22 Apr 2013, 16:06 »
Citat af: ronen 22 Apr 2013, 16:00
Så lidt
Du siger bare til en anden gang hvis det er
hahaha okidoki... skal jeg huske...
så må jeg se om jeg kan finde ud af at lave trøjer
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #977:
22 Apr 2013, 17:58 »
PEAST? Jeg kan godt lave kits til dig hvis det er?
Logged
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #978:
22 Apr 2013, 18:49 »
Citat af: DIYAR2660 22 Apr 2013, 17:58
PEAST? Jeg kan godt lave kits til dig hvis det er?
ville ikke være helt dårligt...
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #979:
22 Apr 2013, 19:33 »
Her er de... egentligt har "vi" kun en hjemmebane trøje men synes alligevel vi skulle have en udebane og en 3 trøje...
hvis det er muligt så gerne ligesom disse trøjer...
HER
altså i formen på trøjen.
helst med NIKE logo altså som dem der har designet trøjen...
sponsor bestemmer du hehe bare det passer ind i trøjernes design... håber det kan laves
EDIT: i øvrigt så skal hjemmebane trøjen helst ligne OB's trøje altså med ærmer i blå og så stribet på resten af trøjen...
resten af trøjerne er der fuldstændigt frit spil bortset fra at jeg gerne vil have at farverne forbliver dem jeg har valgt på det billede du kan se
«
Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 19:37 af PEAST
»
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #980:
22 Apr 2013, 20:07 »
Citat af: PEAST 22 Apr 2013, 19:33
Her er de... egentligt har "vi" kun en hjemmebane trøje men synes alligevel vi skulle have en udebane og en 3 trøje...
hvis det er muligt så gerne ligesom disse trøjer...
HER
altså i formen på trøjen.
helst med NIKE logo altså som dem der har designet trøjen...
sponsor bestemmer du hehe bare det passer ind i trøjernes design... håber det kan laves
EDIT: i øvrigt så skal hjemmebane trøjen helst ligne OB's trøje altså med ærmer i blå og så stribet på resten af trøjen...
resten af trøjerne er der fuldstændigt frit spil bortset fra at jeg gerne vil have at farverne forbliver dem jeg har valgt på det billede du kan se
Går igang med det samme
Logged
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #981:
22 Apr 2013, 20:10 »
Citat af: DIYAR2660 22 Apr 2013, 20:07
Går igang med det samme
tusind tak makker
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
Birkedahl
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #982:
22 Apr 2013, 20:35 »
Citat af: PEAST 22 Apr 2013, 15:07
har lige fundet ud af at jeg egentligt også godt kunne bruge det i størrelse 25x18 altså de små logoer hvis det kan lade sig gøre
Bare af ren nysgerrighed: hvorfor skal du bruge det i en størrelse der strækker det ud?
Logged
Veni, vidi, vici
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #983:
22 Apr 2013, 20:35 »
Skal jeg bare putte det logo som er længere oppe her på siden, på logoet?
Logged
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #984:
22 Apr 2013, 20:50 »
Citat af: Birkedahl 22 Apr 2013, 20:35
Bare af ren nysgerrighed: hvorfor skal du bruge det i en størrelse der strækker det ud?
det er sådan de logoer er i den LOGO pack jeg har downloadet her fra siden
Citat af: DIYAR2660 22 Apr 2013, 20:35
Skal jeg bare putte det logo som er længere oppe her på siden, på logoet?
jeps... bare gør det
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #985:
22 Apr 2013, 21:03 »
ARGH!!!!!
Undskyld mit udbrud men kan sgu ikke få de lorte logoer til at blive vist selvom jeg gør som jeg altid har gjort når jeg sætter dem ind
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #986:
22 Apr 2013, 21:07 »
Du skal bare omdøbe dem dit klubs ID
Og her er trøjerne:
Hjemme:
http://gupl.dk/695545/
Ude:
http://gupl.dk/695544/
Tredje:
http://gupl.dk/695546/
Logged
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #987:
22 Apr 2013, 21:19 »
Citat af: DIYAR2660 22 Apr 2013, 21:07
Du skal bare omdøbe dem dit klubs ID
Og her er trøjerne:
Hjemme:
http://gupl.dk/695545/
Ude:
http://gupl.dk/695544/
Tredje:
http://gupl.dk/695546/
Hahaha kan så lige se nu at den har lavet noget ged i koderne selvom jeg var overbevist om at jeg tjekkede det 2 gange hahaha.
Awesome job buddy hahaha... de trøjer er super nice
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
PEAST
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #988:
22 Apr 2013, 21:37 »
Citat af: DIYAR2660 22 Apr 2013, 21:07
Du skal bare omdøbe dem dit klubs ID
Og her er trøjerne:
Hjemme:
http://gupl.dk/695545/
Ude:
http://gupl.dk/695544/
Tredje:
http://gupl.dk/695546/
ikke for noget... men altså det er et skide flot arbejde du har lavet og jeg elsker trøjerne men er det muligt at fjerne den hvide baggrund på trøjerne???...
Logged
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Ønsketråden
«
Svar #989:
22 Apr 2013, 22:05 »
Jaer, du skal bare gøre det til en PNG fil
- Du kan åbne paint, og derefter uden at have gjort nogen ændring, bare gemme som en PNG fil
Logged
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
Sider:
1
...
64
65
[
66
]
67
68
...
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2024
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2023
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
-----------------------------
Football Manager 2022
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Træningsbanen
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2021
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2020
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2019
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2018
-----------------------------
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
-----------------------------
Football Manager 2017
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lower League Management
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2016
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Lower League Management
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2015
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Lower League Management
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
-----------------------------
Football Manager 2014
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Lower League Management
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
-----------------------------
Andre Managerspil
-----------------------------
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> Lower League Management
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Lower League Management
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
-----------------------------
Andet
-----------------------------
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
-----------------------------
FmFreaks.dk
-----------------------------
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
-----------------------------
Administrator forum
-----------------------------
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »