home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The Rise of The Eritrean State
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: The Rise of The Eritrean State  (Læst 47306 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #120: 14 Apr 2013, 17:12 »

Har også et save med Zimbabwe, tog dem næsten udelukkende pga. de starter med 95% arbejdsløshed.
Her efter første år, er det stille og roligt gået den rigtige vej, med en vækst på 13,5%. Og hele 1,25 % flere af befolkningen der er kommet i arbejde, så vi nu kun har 93,75 % arbejdsløshed, og der kæmper jeg også en del for. At trække skatten ned (Især fra dem der tjener mindst), for at se om jeg ikke kan hjælpe væksten lidt på vej Smiley

EDIT: Er dog blevet dræbt eller smidt for porten et par gange, hvor jeg så er blevet nød til at gå en måned tilbage, hvor jeg så har rettet op på grunden til at jeg er blevet smidt for porten.
Og en lille sjov ting der er sket, er at Rusland har erklæret krig imod Japan, hvor USA så gik ind på Japans side. Nogle måneder senere gik Hviderusland og Kazhakstan ind på Ruslands side. Og her i 2014 har Kina gået ind på Ruslands side, så vi er måske ved at få en lille 3. verdenskrig, venter dog på at nogle Europæiske lande gør noget Peace


Lækkert med en ny update fra dig MaKuMa, og den er god og fyldestgørende som altid Peace
« Seneste Redigering: 14 Apr 2013, 17:26 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Naustratze
Gæst
 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #121: 14 Apr 2013, 18:29 »

En lille sjov ting? LILLE? Når USA, Kina og Rusland er med i en krig kan man vidst roligt kalde den 3. Verdenskrig.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #122: 14 Apr 2013, 18:58 »

En lille sjov ting? LILLE? Når USA, Kina og Rusland er med i en krig kan man vidst roligt kalde den 3. Verdenskrig.

Nah det ved jeg nu ikke om jeg vil sige, krigen varede i under 1 år, og spredte sig aldrig udover Rusland og Japans grænser Peace

Men en positiv ting er også, at Ruslands venskab med mig er blevet styrket under krigen, tror det var fordi jeg støttede Rusland indtil USA gik ind, da jeg troede de gad køre dem midt over, men er faktisk lidt i tvivl om, jeg fik trukket mine mænd udad Rusland eller om det først var da krigen sluttede, eller om mine mænd overhovedet kom ind og i kamp Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Naustratze
Gæst
 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #123: 14 Apr 2013, 19:07 »

Fair nok, men ved en større konflikt mellem de 3 lande ville det være en anden historie. Godt for dig, ærgerligt for historien Opstemt
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #124: 14 Apr 2013, 19:08 »

Som Zimbabwe har du simpelthen sat folk ind for at støtte Rusland? Haha, troede det spil var realistisk Opstemt

Men kan godt lide "denne lille blog", som de forskellige har om spillet. Det lyder vildt sjovt/fedt/spændende. Ingen tvivl, om at jeg ikke har penge til det, men forsæt med at fortæl om det, alle sammen!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #125: 14 Apr 2013, 19:17 »

Som Zimbabwe har du simpelthen sat folk ind for at støtte Rusland? Haha, troede det spil var realistisk Opstemt

Men kan godt lide "denne lille blog", som de forskellige har om spillet. Det lyder vildt sjovt/fedt/spændende. Ingen tvivl, om at jeg ikke har penge til det, men forsæt med at fortæl om det, alle sammen!
Rusland starter med at have en positiv mening om mig, på samme måde som Kina. Mens man i næsten hele europa hader mig, hvor Hviderusland er det eneste land der kan lide mig, og så er der et par neutrale i blandt.
Hele Sydamerika har en positiv mening om mig.

Og den der konflikt med Japan, kan jeg jo godt støtte, da Japan og jeg har hader hinanden, og Rusland har en lettere positiv mening om mig. Så kan ikke se hvor urealismen kommer ind i billedet. Peace

Fair nok, men ved en større konflikt mellem de 3 lande ville det være en anden historie. Godt for dig, ærgerligt for historien Opstemt

Kunne ikke være mere enig Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #126: 14 Apr 2013, 19:21 »

Tag ikke fejl. I mit spil har der også været rigtig mange krige. Jeg har dog pænt holdt mig ude af alt, der hedder konflikt. Mine 200.000 mænd skal kun dø for Eritrea!
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #127: 14 Apr 2013, 19:24 »

Har overvejet at købe dette spil, lige siden i oprettede denne tråd, men jeg er bange for at spillet måske går hen og bliver for langtrukket..

Men hvordan er jeres erfaringer med dette? Hvis man f.eks. ønsker at tage verdensherredømmet med Danmark, hvor omfattende/muligt er det..?

Og ligeledes, hvis man forsøgte med nationer som Tyskland/Rusland/kina etc..?

Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #128: 14 Apr 2013, 19:45 »

Har planer om at forsøge med Tyskland på et tidspunkt, men det bliver meget svært, især da jeg stadig er ret ny til spillet. Med Danmark er det umuligt, det er jeg 99% sikker på.

Jeg har ikke spillet ret meget, så skal ikke kunne sige om det bliver langtrukken hvis man kører det realistisk, men ud fra hvad MaKuMa skriver er der udfordringer i mange år, hvis man tager et af de fattigere lande.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2013, 19:46 af Naustratze » Logged

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #129: 14 Apr 2013, 19:48 »

Pointen med spillet er ikke at overtage verdensherredømmet. Spillets pointe er at drive en stat.
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Naustratze
Gæst
 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #130: 14 Apr 2013, 19:49 »

Det er det, men han spørger jo om det bliver ensformigt i længden Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #131: 14 Apr 2013, 19:50 »

Man kan også vælge at styre flere lande, så kunne man jo gå i krig med alle landende sammen, hvis man lige tog Rusland, Kina og USA. Så kunne det nok godt klares rimelig hurtigt Rullende Øjne
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #132: 14 Apr 2013, 19:50 »

Det kommer så sandelig an på, hvor meget nørd man er.
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #133: 14 Apr 2013, 19:52 »

Tag ikke fejl. I mit spil har der også været rigtig mange krige. Jeg har dog pænt holdt mig ude af alt, der hedder konflikt. Mine 200.000 mænd skal kun dø for Eritrea!
Nu skylder jeg jo også omkring 4 milliarder dollars til Japan, så tænkte bare, at hvis de blev nakket kunne det være jeg kunne slippe for at betale det, hvis jeg var på krigsherrernes side Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MaKuMa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Rise of The Eritrean State
« Svar #134: 14 Apr 2013, 19:54 »

Hehe Spardle! Husk på, det er private banker og ikke staterne, du skylder penge! Jeg har fået et økonomisk venskab med Rusland, der gør, at al den gæld jeg løbende laver bliver optaget i Rusland til 0,26% i rente. Tidligere skulle jeg betale 18% til de vestlige lånebureauer!
Logged

Mvh. MaKuMa

Formerly Known as Ian Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010