home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137100 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #255: 31 Okt 2013, 11:44 »

Interessant! Har du stadig tænkt dig at gå tilbage til dem du mangler på et tidspunkt så? Eksempelvis ned i de lavere rækker i England igen...

Yes mam. På et eller andet tidspunkt må heldet være med mig  Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #256: 31 Okt 2013, 11:50 »

Yes mam. På et eller andet tidspunkt må heldet være med mig  Wink

Stærkt - ser frem til at følge din videre færd Smiley
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #257: 31 Okt 2013, 11:54 »

Og bestyrelsen er da også vildt begejstret for oprykningen..

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #258: 01 Nov 2013, 02:10 »

Exeter - Coca Cola League 1 - 2021/2022

Så er den anden sæson i Exeter færdigspillet, og vi forbliver heldigvis i CCL1. Det var en hård start, men her i slutningen af sæsonen begyndte det at gå bedre og bedre, og vi sluttede af med at rykke små 12 pladser op af, fra en 20. til en 12. plads. Det betyder ikke det store, men det gør nok bestyrelsen lidt mere tilfredse med sæsonen.

Umiddelbart er planen, at jeg bliver i Exeter og kæmper for en oprykning Wink

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #259: 02 Nov 2013, 11:56 »

Elsker at hente spillere på fri transfer eller for under 1 million kroner, og sæsonen efter kan man sælge dem for mere end 10 millioner. Det ærgrelige er så, at de spillere kort efter stiger i værdi til 30+ millioner kroner...
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #260: 03 Nov 2013, 06:16 »

Exeter - Coca Cola League 1 - 2022/2023

Så er min anden sæson i CCL1 færdigspillet, og det var en tam en af slagsen. Vi var langt væk fra nedrykningspladsern e, og vi var også hele tiden langt væk fra oprykningsspillet. Så det var egentlig bare en sæson, der skulle gennemspilles, så vi kunne komme videre på den anden side.

Dog må jeg indrømme, at jeg skal være lidt mere heldig (dygtig), hvis den oprykning skal i hus. For det nytter ikke, at vi er det 4. bedste hold på hjemmebane, når vi samtidig er det 4. dårligste hold på udebane. Vores udebanestatisk hedder 5-4-14, mens den hjemme hedder 12-7-4.

Dog kan jeg glæde mig over, at jeg har fået handlet godt ind på transfermarkedet i denne sæson, da jeg kun har benyttet mig af folk på fri transfer. Det er tilfredsstillende, at fri transfer spillere kan hive en midterplacering hjem i CCL1.

Og så ved jeg ikke, om jeg skal grine eller græde, når to af mine medoprykkere fra CCL2 allerede i denne sæson lagde sig sikkert i top 6, hvor den ene endte med at rykke op. Dog er den 4. medoprykker, Bristol Rovers, så også allerede rykker ned igen.

Men vi endte altså på en 14. plads, to placeringer dårligere end sidste år.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #261: 03 Nov 2013, 21:05 »

Exeter - Coca Cola League 1 - Sæson 2023/2024



JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA!

Så lykkedes det!!!!



Og der skal lyde en særlig tak til ham her



Som har været en stor hjælp i de seneste fire sæsoner, og som har været den primære årsag til de to oprykninger




Trofæskab
Østrigske 1. Division - 2016
Coca Cola League 2 - 2021
Coca Cola League 1 - 2024
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #262: 05 Nov 2013, 10:13 »

For godt til at afvise, og med en 5. plads i Championship lige nu, så burde det være muligt at hive en oprykning hjem allerede i denne sæson. Selvom det ikke gik dårligt med Exeter, hvor jeg lige nu lå nummer 11, så tror jeg bare, at det kan gå noget hurtigere med trofæene i en større klub som Wigan.

Det er kun anden gang, at Wigan ligger i Championship indenfor de seneste 10 år, så bestyrelsen regner stærkt med en genoprykning i denne sæson. Og med 50 millioner kroner at lege med, så burde det kunne lade sig gøre.

Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #263: 05 Nov 2013, 10:40 »

Tillykke. Og så på en tirsdag Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #264: 05 Nov 2013, 10:52 »

Tillykke. Og så på en tirsdag Smiley

Det kan ikke bli' bedre  Cool
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #265: 05 Nov 2013, 12:07 »

Fedt fedt fedt! Det er jo ligefør at den her tråd er din egen personlige blog Wink
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #266: 05 Nov 2013, 14:09 »

Fedt fedt fedt! Det er jo ligefør at den her tråd er din egen personlige blog Wink

Well, tja, når ingen udover os to spiller 13'eren samt denne challenge, så kaprer jeg da glædeligt denne tråd Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #267: 05 Nov 2013, 14:30 »

........

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #268: 08 Nov 2013, 14:44 »

Siden jeg tabte playoff finalen, så har det ikke rigtig kunne fungere her i Wigan. Økonomien hænger i laser, selvom det dog har været muligt at hente et par gode spillere til klubben. Men da jeg ikke er noget taktisk vidunder, så blev jeg smidt på porten efter jeg har ligget og rodet rundt på de sidste af playoff pladserne.

Dog var der kun tre point mig, nr. 8, til rækkens nummer 2. Så med en enkelt sejr eller to kunne vi have siddet på en direkte oprykningsplads. Men forarbejdet kommer nu bare en anden manager til gode, og det skulle da ikke undre mig, hvis vedkommende hiver en sikker oprykningsplads i hus.

Min tidlgiere klube, Exeter, som jeg førte fra CCL2 til CCC, ligger pt. på en 9. plads og gør det rigtig fint. Med lidt held kan de sagtens ende på en playoff plads i denne sæson.

Men nu er det så i gang med at lede efter et job igen. Jeg mangler stadig alle pokalturneringerne i England, samt BSN, BSS, BSP og PL. 

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #269: 08 Nov 2013, 14:48 »

And then this happened





Det ligner en hurtig og sikker oprykning til CCC, og så må jeg jo prøve at vinde den række med endnu en oprykker
Logged


Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010