home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137149 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #30: 08 Mar 2013, 21:18 »

Well. Spark mig i kuglerne og kald mig Hanne.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det er gået over ALT forventning. Målet var at overleve, og det gjorde vi så sandelig også. Jeg vandt faktisk 5 ud af de 7 kampe. Tabte kun 1 og spillede 1 uafgjort!

Min taktik virker til fulde og jeg redde ikke bare holdet for nedrykning, jeg trak dem også gevaldigt op i placeringer! Jeg ser virkelig frem til næste sæson, hvor jeg håber vi kan kæmpe med om oprykning. (Måske for optimistisk! Men alligevel!) Det der dog bekymrer mig lidt er, at det er de seneste 2 kampe vi ikke vandt. Mon taktikken allerede ikke virker efter 5 kampe!?



Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #31: 08 Mar 2013, 21:22 »

Godt gået, Hanne! *spark i nokerne*

Jeg er næsten ikke misundelig Forlegen
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #32: 08 Mar 2013, 21:24 »

Godt gået, Hanne! *spark i nokerne*

Jeg er næsten ikke misundelig Forlegen

Ro på nu.
Mon dog næste sæson går ligeså godt. Man kan da kun håbe crazy
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #33: 08 Mar 2013, 22:03 »



Efter at have overstået første sæson som jo endte med en redning stod jeg i den situation at jeg havde mange kontraktudløb. Enkelte af disse var nøglespillere der ikke gad forlænge og andre var nøglespillere på lån, som skulle hjem til deres egen klub. Dermed var jeg lidt på skideren, da jeg skulle ud og erstatninger og gerne forstærkninger på en del positioner.

Faktisk har jeg kun hentet en spiller til klubben på en kontrakt, hvorimod jeg har hentet fire spillere på lån. Jeg vil umiddelbart vurdere truppen til at være en anelse svagere end i slutningen af sidste sæson, men så er det jo at min taktik, og spillernes kendskab hertil, skal brilliere.

Truppen er skåret helt ind til benet, således at jeg har et par spillere til hver position, men så heller ikke mere. Dette gør at jeg faktisk har et overskud på 100K p.u. hvilket er helt fantastisk, da jeg øjner mange måder at forstærke truppen næsten sæson, selv hvis jeg ikke skulle rykke op.

Bestyrelsen vurderede at jeg er en af favoritterne til titlen, hvorfor de ikke ville høre en ringere målsætning end titeludfordrer.

Jeg kom da også ganske flyvende fra start, hvis man altså ser bort fra en cup-kamp der blev tabt med en enkelt pind, hvilket desuden var totalt unfair. Efter to runder og fire point lå jeg nummer 2. Denne placering blev dog spoleret af to nederlag i de efterfølgende kampe. Dog har holdet revancheret sig med to sejre sidenhen. De to sidste kampe har vækket min optimisme en del, og hvis jeg kan holde gang i Dragan Jelic så er der et spinkelt håb forude.

De første 6 kampe ser således ud;



Dette giver følgende stilling;

« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 10:43 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #34: 08 Mar 2013, 23:26 »

Kunne da være, at jeg skulle fyre op for FM10 og deltage i løjerne... Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #35: 08 Mar 2013, 23:51 »

Kunne da være, at jeg skulle fyre op for FM10 og deltage i løjerne... Wink

Vi byder dig velkommen med åbne arme!
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #36: 09 Mar 2013, 00:07 »

Vi byder dig velkommen med åbne arme!

Tror det vil være en god anledning til at udnytte Steams weekend tilbud på FM13 til 24,99€ Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #37: 09 Mar 2013, 00:08 »

Tror det vil være en god anledning til at udnytte Steams weekend tilbud på FM13 til 24,99€ Wink

Heh, jeg benyttede FM Scouts tilbud på £19,96 for at spille denne challenge Opstemt
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #38: 09 Mar 2013, 00:10 »

Heh, jeg benyttede FM Scouts tilbud på £19,96 for at spille denne challenge Opstemt

Så er det købt Wink Det var et lille problem at spille med samtlige europæiske lande i FM10 - well, så stort et problem at jeg ikke kunne starte spillet op, uden at spillet gik i "Svarer ikke"-mode Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #39: 09 Mar 2013, 00:12 »

Så er det købt Wink Det var et lille problem at spille med samtlige europæiske lande i FM10 - well, så stort et problem at jeg ikke kunne starte spillet op, uden at spillet gik i "Svarer ikke"-mode Wink

Ahh, jeg kunne ikke huske om man kunne tilføje/fjerne ligaer i FM10, men godt at du fik FM13 købt så! Ville nok også være træls at skulle vente på job i Østrig med alle de andre ligaer aktive Opstemt
Logged



Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #40: 09 Mar 2013, 00:12 »

Så er det købt Wink Det var et lille problem at spille med samtlige europæiske lande i FM10 - well, så stort et problem at jeg ikke kunne starte spillet op, uden at spillet gik i "Svarer ikke"-mode Wink
Den prøvede jeg også engang, fik dog startet det op, men tog ca. 3-4min og trykke fortsæt  Grin
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #41: 09 Mar 2013, 00:14 »

Ahh, jeg kunne ikke huske om man kunne tilføje/fjerne ligaer i FM10, men godt at du fik FM13 købt så! Ville nok også være træls at skulle vente på job i Østrig med alle de andre ligaer aktive Opstemt
Præcis Smiley Men en fin anledning, og nu hvor lommepengekontoen havde lidt på sig, og Steam kørte tilbud, så var der ingen grund til at vente med at gå med på denne challenge Smiley

Den prøvede jeg også engang, fik dog startet det op, men tog ca. 3-4min og trykke fortsæt  Grin

Det kan blive til mange minutter på 180 sæsoner Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #42: 09 Mar 2013, 00:39 »

Så er det blevet hentet. Er det korrekt, at I har valgt FM Classic, og vælger i kun 1 land af gangen? Altså Østrig fra starten? Eller vælger i flere? Wink
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #43: 09 Mar 2013, 00:41 »

Så er det blevet hentet. Er det korrekt, at I har valgt FM Classic, og vælger i kun 1 land af gangen? Altså Østrig fra starten? Eller vælger i flere? Wink
Tror vi alle kun har valgt Østrig først, også når man forhåbentlig kan se man er på vej ud af Østrig så loader man den næste i rækken Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #44: 09 Mar 2013, 00:42 »

Aight - det prøver jeg så Wink Super fedt at være igang med denne challenge, samtidig med at det er første gang, at FM13 skal udforskes Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010