home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ChelsKY - en lidt anderledes Blog, check den ud..!!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: ChelsKY - en lidt anderledes Blog, check den ud..!!  (Læst 11476 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Oktober...
« Svar #15: 24 Okt 2006, 17:52 »

6. ligakamp
Sæsonens første brag i PL skulle til at finde sted d. 1. Oktober.
Chelsea - Man Utd
Mit hold havde lige fået et ordentlig slag lige i face...!! Arjen Robben var ude med en skade (PIIIISS), spilleren med flest assist og bedste Gennemsnit på mit hold!
Mit mål mht. transferpolitik er i sidste ende at få C. Ronaldo fra Man u, da han er ligeså gå højre kant som Robben er venstre.. Så når Robben ik ku være med hvad gør man så? Man sætter da bare Ashley Cole til at Tackle Christiano "baby face" Ronaldo som en i helvede!! og efter 10 min af kampen på Stamford Bridge var han sat ud af spillet og skadet i over 1 måned HAHAHA!!

8. ligakamp: Newcastle - Chelsea 0-

Synes altså ikke det er pænt at skrive HAHA når en spiller er skadet... det er lidt det samme som at råbe TUDEFJÆS til en spiller der har brækket benet Smiley

United-styrer
Gæst

Sv: Oktober...
« Svar #16: 24 Okt 2006, 17:59 »

Synes altså ikke det er pænt at skrive HAHA når en spiller er skadet... det er lidt det samme som at råbe TUDEFJÆS til en spiller der har brækket benet Smiley

Nå ja, nu er der jo også forskel på IRL og FM Wink

Rigtig god blog - meget utraditionalt, men rigtig godt. KUTGW.

fiskeduserne
Juniorspiller
**

Sv: ChelsKY - NICE MED DE MANGE PENGE (kongeblog)
« Svar #17: 24 Okt 2006, 18:02 »

Tak til dig United Styrer..

og til dig Don Abramovich kan jeg kun sige tak for de mange penge:P lylyl..
Self må jeg grine hvis han blir skadet.. han var jo den farligste trudsel på United holdet, at han så bliver skadet var da bare bonus Wink kan du følge mig?

Ps. November er klar om lidt

F.C.K.
Gæst

« Svar #18: 24 Okt 2006, 18:06 »

Self må jeg grine hvis han blir skadet.. han var jo den farligste trudsel på United holdet, at han så bliver skadet var da bare bonus Wink kan du følge mig?

Lyder N-I-Z-Z-L-E Som Gosser ville skrive

Don Abramovich
Manager

« Svar #19: 24 Okt 2006, 18:24 »

lidt.. men jeg kan stadig ikk li' det.. ved da godt at han er en stor trussel Smiley
PS. selv tak!

FCK bedste support
Gæst

« Svar #20: 24 Okt 2006, 18:33 »

Ja, det var heldigt for dig at han blev skadet på en måde. Men nej det er rigtig det er ikke pænt at sige HAHA til skadede spillere. Men han er også SUPER ham C. Ronaldo. Hehe.

kongboje
Gæst

« Svar #21: 24 Okt 2006, 18:38 »

Stop dog det whine.. Det er et spil!!! Ronaldo er verdens bedste kant, og hvis det er måden han skal stoppes på er det jo fint jo! KUTGW jQ

Don Abramovich
Manager

« Svar #22: 24 Okt 2006, 18:48 »

Vi ''Whiner'' ikke.. vi siger bare vores mening!

AGF4eever
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 24 Okt 2006, 19:11 »

syntes også det er en rigtig go blog. Bare du fortsætter..!

We love you GF, we do !!

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #24: 24 Okt 2006, 19:20 »

November

Så blev det november.. ligesom det blev oktober og september, egentlig røv ligemeget med den her sætning, men på det skal den:

Det skulle blive lidt af en rutchebanemåned da det hele gik op og ned..

10. ligakamp Chelsea - Middlesbrough
Jeg var så småt kommet i spidsen af PL og dette skulle forsvares, det var en middel mådig modstander jeg skulle møde så hvorfor ikke satse på en 1-målssejr som sædvanligt..
Men det ville mine spillere ikke. De valgte at køre dem ud af banen (nok pga min fremragende peptalkt inden kamp)hehe
Essien (1.)
Ballack (22.)
Drogba (24.)
Ballack (44.)
Villa (76.)

5-0.. det resultat er der vist flere der kender.. f.eks. dem i hvide trøjer..
Men sikke dog en røvfuld. Jeg valgte her en ny taktik, ikke rent opstillingsmæssigt men taktisk.. Jeg valgte at ligge langt tilbage på banen, trække tempoet ud, og så spille på kontra bold med lange bolde.. Jeg satte også derfor mine 2 Dm/M Ballack og Essien til at Løbe med frem og det gav pote.. De lavede 3 æsker til sammen.. Dette skulle blive min nye taktiske ide, mod de lidt tungere midterhold som ofte feder den på egen halvdel.. Jeg prøvede at lokke dem frem og det lykkedes..

11. ligakamp Chelsea - Liverpool<3
En meget vigtig kamp for slutplaceringen i PL og ikke mindst for fansne!!
Et rent Skadeshelvede havde ramt holdet: Arjen Robben, Shevchenko, Lennon, Lampard og Alves var alle ude med skader.. Robben i lang tid endda (igen)
Der var derfor ekstra meget pres på mig og holdet da truppen var gegyndt at tynde lidt ud.. Med salget af Paulo Ferreria måtte jeg have Geremi på højre back:S OMFG

Kampen gik igang og Liverpool pressede som ventet på, men se så det SS her.. BANG BANG BANG.. nr. 1: chelsea

12. ligakamp Fulham - Chelsea 2-1
Kampen blev tabt og værst af alt, mit antal af skadede spillere blev forøget kraftigt. Til træning døde Essiens ankel og han fik en skade.. under kampen måtte Villa udgå og Makalele kulle lige arkurat spille færdigt men med en minor injury.. nu var der ikke meget hold tilbage.. Det var nu jeg skulle satse på de unge. John obi mikel og Kalou ville nu blive brugt fra start og jeg var meget nervøs ved denne tanke.

13. ligakamp Chelsea - Arsenal
Kampen om 1. pladsen.. de lå lige i røven af mig og med point tabet mod Fulham var der yderligere pres..
Villa var tilbage men kun oppe på 85%.. Alves var også tilbage, men da jeg ingen kanter havde tilbage pga. skader røg Geremi op på M/H

Mit hold stank og tactsne lykkedes ikke
Van Persie (8.)
Drogba (20.)
Henry (24.)
Skudstatsne sagde 10-10 men slut scoren var desværre 1-2

5. Cl kamp: Chelsea - Bordeaux 5-o
Skaderne var der stadig mange af og under kampen måtte både Ballack og Makalelle udgå, men hvad gør det når man stadig river dem rundt..
Villa
Villa
Drogba
Drogba
Makalele   Valgte at score mine basser!! NIce!! Cl er nu sikret en 1. plads i gruppen

1. plads i PL, men 4.plads i PL.. det spidsede virkelig til i toppen!!

Soccerpop
Gæst

Sv: ChelsKY - en lidt anderledes Blog, check den ud..!!
« Svar #25: 24 Okt 2006, 19:32 »

Kæft du skifter tit navn på bloggen. Grin

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #26: 24 Okt 2006, 19:35 »

Det må du meget undskylde...

Soccerpop
Gæst

« Svar #27: 24 Okt 2006, 19:49 »

Det må du meget undskylde...

Gør skam ikke noget. Smiley

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #28: 25 Okt 2006, 21:47 »

december upcomming

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #29: 25 Okt 2006, 23:18 »

December

December måned... Champions league gruppespillet var stort set færdigt, og der ventede en måned med VOLD mnange PL kampe.. Skadessituationen var begyndt at blive bedre, alle var stort set Fit, undtagen Robben der først skule blive klar sent på måneden..

Transfers skulle der jo også snart til at gøres klar til og her skulle der høstes lidt lovende talenter til de forreste pladser..
1. Indkøb: Jeg havde spottet Sherman Cardenaz.. en 17-årig om/hc fra Colombia.. Han skulle bare ha en Pro kantrakt og så var han min.. SS er af hans debut:

6. CL kamp: FuCK - Chelsea 1-3
Schevchenko (14.) 0-1
Lennon (25.) 0-2
Hjalte Bo (56.) 1-2
Terry (88.) 1-3

Selvfølgelig en sikker sejr over Fuckerne og dermed var de ude af CL men dog meget urealistisk på en 3.plads.. de formåede fakrisk at få point og score mål i FM udgaven af CL.. dermed må vi vel sige at FM 07 ik er så realistisk alligevel:P

Så var der lodtrækning til næste runde:

Det blev så ørnene fra Portugal.. en Overkommelig modstander!

14. ligakamp: Man City - Chelsea 1-1
Villa som blå målscorer.. han blir bare ved! status på hans kasser kommer ved nytår:D

15.ligakamp Chelsea - West Ham
Schechenko Skadet!! PIS.. var lige kommet efter de mange skader..
Lampard (5.)

16. ligakamp Chelsea - Bolton
Jeg havde tit haft roblemer med dette latterligt evige midterhold.. de driller mig altid.. og det skulle de da også gøre nu..
Jeg kom hurtigt bagud 0-1 pga en kæmpe brøler at Carvalho, han valgt at give Bolton en friløber efter 5 min..
vi spillede af lort og Bolton sad på det..
Min ellers så fantastiske kontrataktik var ellers begyndt at fungere, men nu pakkede de sig fuldstændig og så skulle der fyres op under offensiven.. Jeg satsede alt ved pausen og det gav pote..
Schevchenko var sin skade kvit og så bombede han til 1-1
2min før tid fik vi hjørne og jeg fik sat ALT FREM.. inklusive Petr Chech..
Og hvad sker der Petr C har hovedstød mod mål men en pragtredning fra Juusí Jaskelainen forhindrede min Keeper i at score.. PÅ efterfølgende hjørne skete det dog..
JOHN TERRY SCORES JOHN TERRY SCORES JOHN TERRY SCORES
og endnu en 1 målssejr!! YEHHAAA

17. Ligakamp Aston Villa - Chelsea 0-2
Villa
Lennon

Lad os bare kalde det succesindkøb i sommers!!

18. Ligakamp Chelsea - Sheff utd
Det var lille juleaften og der skulle vente en ordentlig julegave fra spillerne til deres højtelskede manager!!
Resultaterne havde ikke været vild imponerende på det sidste men 1. pladsen kunne tages idag hvis spillerne ellers ikke var gået på juleferie.. OG DET VAR DE IKKE!!
Superduoen Villa Og Schevchenko i front og en efter pausen satte jeg Ballack meget mere offensivt set en hidtil. Pga Lampards fravær.. det skulle blive nøglerne til denne kamp..

Inden pausen!!
Shevchenko (3.)
Shevchenko (5.)
Villa (18.)
Villa (24.)
Shevchenko (29.)

Efter Pausen
Ballack (66.)
Ballack (78.)

GUDE TACTIC.. og check lige ugens hold efter denne præstation:

19. ligakamp: Chelsea - Portsmouth 0-1
Kollektivt FUCK-OP
de kunne vist ikke få armene ned fra sidste kamp

Transfers skulle der jo også snart til at gøres klar til og her skulle der høstes lidt lovende talenter til de forreste pladser..
1. Indkøb: Jeg havde spottet Sherman Cardenaz.. en 17-årig om/hc fra Colombia.. Han skulle bare ha en Pro kantrakt og så var han min.. SS er af hans debut i cuppen d. 1. Januar (men sku lige med i decemberbloggen)

Efter endelig at ha fået arbejdstilladelsen efter 2 appeller gav det pote

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010