DecemberDecember måned... Champions league gruppespillet var stort set færdigt, og der ventede en måned med VOLD mnange PL kampe.. Skadessituationen var begyndt at blive bedre, alle var stort set Fit, undtagen Robben der først skule blive klar sent på måneden..
Transfers skulle der jo også snart til at gøres klar til og her skulle der høstes lidt lovende talenter til de forreste pladser..
1. Indkøb: Jeg havde spottet Sherman Cardenaz.. en 17-årig om/hc fra Colombia.. Han skulle bare ha en Pro kantrakt og så var han min.. SS er af hans debut:
6. CL kamp: FuCK - Chelsea 1-3
Schevchenko (14.) 0-1
Lennon (25.) 0-2
Hjalte Bo (56.) 1-2
Terry (88.) 1-3
Selvfølgelig en sikker sejr over Fuckerne og dermed var de ude af CL men dog meget urealistisk på en 3.plads.. de formåede fakrisk at få point og score mål i FM udgaven af CL.. dermed må vi vel sige at FM 07 ik er så realistisk alligevel:P
Så var der lodtrækning til næste runde:
Det blev så ørnene fra Portugal.. en Overkommelig modstander!
14. ligakamp: Man City - Chelsea 1-1
Villa som blå målscorer.. han blir bare ved! status på hans kasser kommer ved nytår:D
15.ligakamp Chelsea - West Ham
Schechenko Skadet!! PIS.. var lige kommet efter de mange skader..
Lampard (5.)
16. ligakamp Chelsea - Bolton
Jeg havde tit haft roblemer med dette latterligt evige midterhold.. de driller mig altid.. og det skulle de da også gøre nu..
Jeg kom hurtigt bagud 0-1 pga en kæmpe brøler at Carvalho, han valgt at give Bolton en friløber efter 5 min..
vi spillede af lort og Bolton sad på det..
Min ellers så fantastiske kontrataktik var ellers begyndt at fungere, men nu pakkede de sig fuldstændig og så skulle der fyres op under offensiven.. Jeg satsede alt ved pausen og det gav pote..
Schevchenko var sin skade kvit og så bombede han til 1-1
2min før tid fik vi hjørne og jeg fik sat ALT FREM.. inklusive Petr Chech..
Og hvad sker der Petr C har hovedstød mod mål men en pragtredning fra Juusí Jaskelainen forhindrede min Keeper i at score.. PÅ efterfølgende hjørne skete det dog..
JOHN TERRY SCORES JOHN TERRY SCORES
JOHN TERRY SCORESog endnu en 1 målssejr!! YEHHAAA
17. Ligakamp Aston Villa - Chelsea 0-2
Villa
Lennon
Lad os bare kalde det succesindkøb i sommers!!
18. Ligakamp Chelsea - Sheff utd
Det var lille juleaften og der skulle vente en ordentlig julegave fra spillerne til deres højtelskede manager!!
Resultaterne havde ikke været vild imponerende på det sidste men 1. pladsen kunne tages idag hvis spillerne ellers ikke var gået på juleferie.. OG DET VAR DE IKKE!!
Superduoen Villa Og Schevchenko i front og en efter pausen satte jeg Ballack meget mere offensivt set en hidtil. Pga Lampards fravær.. det skulle blive nøglerne til denne kamp..
Inden pausen!!
Shevchenko (3.)
Shevchenko (5.)
Villa (18.)
Villa (24.)
Shevchenko (29.)
Efter Pausen
Ballack (66.)
Ballack (78.)
GUDE TACTIC.. og check lige ugens hold efter denne præstation:
19. ligakamp: Chelsea - Portsmouth 0-1
Kollektivt FUCK-OP
de kunne vist ikke få armene ned fra sidste kamp
Transfers skulle der jo også snart til at gøres klar til og her skulle der høstes lidt lovende talenter til de forreste pladser..
1. Indkøb: Jeg havde spottet Sherman Cardenaz.. en 17-årig om/hc fra Colombia.. Han skulle bare ha en Pro kantrakt og så var han min.. SS er af hans debut i cuppen d. 1. Januar (men sku lige med i decemberbloggen)
Efter endelig at ha fået arbejdstilladelsen efter 2 appeller gav det pote