lChelsea sir' du? lyder jo relativt nemt!!Det troede jeg så også.. I de foregående FMs har jeg dog aldrig rigtig kunne få det til at fungere med dem, det var som om de havde for mange stjerner som ikke fattede teamwork. Så nu besluttede jeg mig for at prøve igen, da jeg med stjerne som Lampard, Ballack, Sheva udgjorde det dyreste hold i verden..
Transferbudgettet blev også en af grundene til jeg lige skulle lege lidt med dette latterligt gode hold - 800 mioDKK
Personligt hader jeg Chelsky (nok pga at mit hold Liverpool ikke har 70 mia hos en oliebums),men alle de mange penge fristede alligevel.
Jeg besluttede mig for at forstærke mig med en;
Angriber/Boksspiller
Højre back
Ekstra kant
Alle skulle være i den dyre ende af stjerner, da bestyrelsen (ikke mig
) ønskede dette
1. indkøb: Jeg havde spottet David Villa og Miro Klose.. hvem mon jeg skulle vælge? Jeg besluttede mig for at vælge at satse på Villa for at bringe lidt eksotisk spil ind, istedet for det tunge Tysk/Engelske spil som Chelsea plejer at praktisere.
Det gik relativt nemt og efter 325mio DKK var Villa i min trup, efter blot 8 manager døgn.
2. Indkøb: Nu skulle jeg finde en ung kantspiller som allerede var stabil. Salomon Kalou og Shaun Wright Phillips viste ringe takter i Venskabskampene og derfor så jeg at han ikke passede på mit hold. Da jeg spurgte Lampard hvem han kunne forslå gav han mig Tottenhams Aaron Lennon i tankerne, og d. 22. juli var han Chelsea spiller for 345mio kroner
3. indkøb: nu var kassen snart tom.. havde brugt næsten 700 mio og kunne nok ikke finde en back for 100 mio
Derfor skulle jeg ind og sælge lidt spillere. Nu var det så heldigt at Tottenham jo var kommet til penge pga mig og Lennon. Så de købte Shaun wright for 120 mio
Derudover Røg Paulo Ferreira til Lyon for 110 mio.. Så nu var der penge i kassen
Jeg havde længe været ude efter Dani Alves fra Sevilla og nu var transfer vinduet snart slut så jeg fyrede op for et bud på 350 mio.
Der gik dog ikke mere end et døgn før der var 7 andre interesserede klubber med store penge. Så på besynderlig vis røg prisen ned og ikke op. Jeg endte med at få ham for 150 mio ca.
Nu var mit team perfekt! udover at Cudicini min 2. keeper blev skadet og jeg havde lige lidt penge på kistebunden.
4. indekøb: Igor Akinfeev fra CSKA 21-årig keeper (kan anbefales) for 130 mio dkk
Det var så lidt preseason, nu skulle vi så se om det havde båret frugt.
August måned:Der var lige en Charity Shield der skulle overståes mod Liverpool: Her havde jeg endnu ikke fået Dani alves så det blev opstillingen var således:
...................
...................
.............Robben
...............
............Carvalh
o........Ballack...
...................
.....Drogba
Cech.....Terry.....
...................
........Lampard....
..........
............Boulahr
ouz......Essien....
...................
....Sheva
...................
...................
............Lennon.
.................
3fc, 2 dm/m, 1 omc, 1 omc/v, 1 omc/h, 2 Bo
Dette var nu den officielle taktik
Jeg vandt 2-0 på mål af Drogba og Shevchenko
1. liga kamp: Portsmuoth - Chelsea 1-1... Meget skuffende (Villa lavede basse)
2. liga kamp: Chelsea - Charlton 1-0.. Meget skuffende, men 3 point.. (Villa som målmager)
3. liga kamp: Chelsea - Wigan 1-1.. Meget skuffende (Lennon på tavlen)
Disse skuffende resultater medførte en 4. plads hvilket vidst er remilig fint med 2 uafgjorte.. Alle de andre hold smed også alle point væk.
Dejligt at se at pappas nyindkøb sørger for målene!!!:P
Fortsættelse følger.. (det her er blir en konge Blog)
:D:D