home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Long Haul - Crewe
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Long Haul - Crewe  (Læst 3194 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

The Long Haul - Crewe
« : 03 Mar 2013, 23:56 »

Så skete det magiske! Jeg fik skaffet mig en ny computer, købt FM13 og er dermed klar til at gøre mit comeback til Football Manager spillet! Jeg har faktisk kun haft én blog kørende i længere tid på FmFreaks, og det var min gamle Crewe blog fra .. Et gammelt FM! Derfor har nostalgien ringet til mig og tvunget mig til at starte et nyt spil med Crewe! Jeg har derudover Danmark, Spanien, Tyskland, Frankrig og Italien med i databasen. Det bliver en blog uden alt for meget grafisk lir, men jeg kan love jer indlevelse og engagement.

For jer der ikke kender alt for meget til Crewe, så kan jeg afsløre at det spiller i Npower League 1 og har aldrig rigtig været med i toppen af engelsk fodbold, ikke engang med mig som manager. Det er selvfølgelig noget der kan, skal og vil ændre sig i fremtiden! Jeg har faktisk et OK hold til at starte med (jeg vil tro der kommer en gennemgang i morgen), men kunne godt bruge forstærkninger på målmandsposten og backerne.

Sæt i gang!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pupone
Lilleputspiller
*

Sv: The Long Haul - Crewe
« Svar #1: 04 Mar 2013, 00:04 »

Spændende! Glæder mig til at høre mere!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #2: 04 Mar 2013, 00:46 »

Spændende indeed! Smiley
Det skal nok blive sjovt at se hvad du kan præstere med dette lille hold.

UlrikE
Juniorspiller
**

« Svar #3: 04 Mar 2013, 08:07 »

Fantastisk klub du har valgt dig. Jeg havde selv et save tilbage i FM11 med dem. Massere dejlige talenter (klubbens størrelse taget i betragtning) og massere udfordring. Mener jeg nåede en 20-25 sæsoner og endte med 10 mesterskabber.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 04 Mar 2013, 08:33 »

Fedt! Jeg forventer masser af grafisk lir og et aktivitetsniveau der nærmer sig et absolut minimum, så du kan koncentrere dig om vores challenge! Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 04 Mar 2013, 11:37 »

Tak for feedback! Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #6: 04 Mar 2013, 11:53 »

Jeg er med  Wink

Forventer du spiller 100-200 sæsoner forat du ligesom kan følge brormand   Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 04 Mar 2013, 12:21 »

Taktiske Dispositioner

Jeg har, selvfølgelig, valgt at vi skal stille i en 4-5-1 formation der minder meget om Arsenals. Jeg vil forsøge at have hurtige backs, en stor og en hurtig centerforsvarer og så en defensiv midtbanemand som skal fungere som skraldemand. På midten skal en spiller fungere som spillestation der holder den defensive midt sammen med den offensive, med en kreativ og pasningsstærk makker. På fløjene foretrækker jeg hurtige og driblestærke wings som også kan slå gode indlæg, mens min ene-angriber skal kunne holde på bolden og deltage i det opbyggende spil, men samtidig kunne angribe bolden på indlæg. Jeg har derudover oprettet to taktikker som bliver implementeret alt efter om vi skal forsvare eller jagte kampen.

En trup-gennemgang

Målmænd
Stephen Philips: I Philips har jeg en forholdsvist ringe keeper på 34 år. Han har 2 stjerner ud af 5 iflg. min assistenttræner, men samtidig er han også målmandscoach, hvilket han også er ganske ringe til. Det virker til at vi får brug for en udskiftning!

Alan Martin: Jeg tror måske at min assistent er lidt biased, for iflg. ham er Martin (som ikke just er væsentlig bedre end Philips) hele 4 stjerner ud af 5 på spektret. Godt nok er han også kun 23 og har fremtiden foran sig, men jeg er ikke voldsomt imponeret af ham.

Forsvaret
Adam Dugdale: Det bliver ikke ret meget bedre hvis vi kigger på backpaldserne. Dugdale foretrækker godt nok at spille centralt, men han halter lidt efter både som back og centerforsvar, så han fungerer som backup.

Matt Tootie: Tootie er også højre back, men eftersom det eneste han excellerer i er hans arbejdsvilje (nej, det er ikke nok, se selv på Kuyt), kan jeg ikke bruge Tootie til noget særligt. Så snart jeg får købt en ny back, ryger han ud til højre, eller venstre, alt efter hvilken side man foretrækker.

Kevin Mellor: Med Mellor har jeg faktisk en ganske habil forsvarsspiller. Han kan spille både til højre, venstre og centralt og også på midten. Højrebacken bliver hans position

Gregor Robertson: Gregor Robertson er heller ikke en ret imponerende spiller, men alligevel er han faktisk den bedste venstre back jeg har. Jeg skynder mig på markedet og ser om jeg kan finde en anden og bedre.

Mark Ellis: Den første centrale forsvarer finder vi i Mark Ellis. Han er nogenlunde høj og god til hovedstød og er faktisk generelt ret habil.

Henry Davis: Den anden centerforsvarer er David, som ikke er så høj eller hovedstødsstærk, men til gengæld er han en smule hurtigere. Han er dog absolut ikke noget at råbe hurra for, så måske skal jeg finde en anden makker til Ellis.

Midtbanen
Abdul Osmand: Som defensiv midt har jeg egentlig kun en enkelt spiller, nemlig Abdul Osman. Han er absolut ikke den mest teknisk stærke eller ekvilibristiske spiller, men han er lidt en stor og stærk spiller som kæmper til sidste fløjt og vil derfor passe godt til pladsen mellem midtbanen og forsvaret.

Luke Murphy: Murphy kommer fra klubbens eget akademi og er bedste spiller på Crewe holdet. Han kan både spille som fremskudt midtbanespiller, defensiv midt eller i maskinrummet. Det bliver sidstnævnte han kommer til at spille med, altså som en boks-til-boks spiller. Samtidig bliver han også valgt til anfører for holdet.

Chucks Aneke: Vi har en vaske ægte Arsenal spiller i Chucks Aneke der er blevet udlånt til os. Han er stærk men har også god teknik, flair og kreativitet og kommer derfor til at ligge som den mest offensive af vores midtbanespillere.

Bradden Inman: Endnu en PL spiller har vi i Inman der er på lån fra Newcastle. Som med alle andre Newcastle spillere, kan han selvfølgelig ikke måle sig med Arsenal spilleren, men vi har dog en fin backup i Inman som også kan spille den offensive midtbaneplads.

Michael West: West er en af vores mange wingere og også en af dem der er ganske fin til det. Han er lidt hurtig, god til indlæg og kan sætte en mand af, så han kommer ind på højre fløjen og skal forsøge at bevise sit værd der.

Byron Moore: Moore er hurtig. Det er sådan set næsten det eneste han kan finde ud af. Han kommer derfor til at fungere som backup til West her til at starte med.

AJ Leitch-Smith: AJ skulle mest være angriber, men han kan nu også spille fløj. Han har fin teknik, er nogenlunde hurtig og kan afslutte i nærheden af mål hvis det skulle komme som ide. Det er dog ikke fordi at han er imponerende til nogen af tingene.

Angrebet

Max Clayton: Mad Max Clayton er største talent på Crewe holdet. På trods af sine kun 17 år, er han ganske god som angriber, og har potentiale til at kunne spille i Premier League. Han skal nok blive stor for os!

Mathias Pogba: Pogba er en mere fysisk stærk boksspiller end Clayton der godt kan lide at deltage i det opbyggende spil. Det er to vidt forskellige angribere, men pt. er de ca. lige stærke på hver sin måde. Da Pogba passer godt til min taktik får han lov til at starte kampene mens Clayton kan fungere som joker.

Alt i alt er jeg nogenlunde tilfreds med truppen. Den virker homogen, men jeg mangler en keeper, et par backs og mindst en enkelt venstre fløj. Til det har jeg £100k, så nu vil jeg på jagt efter forstærkninger til truppen!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2013, 12:48 af Hawkins » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #8: 04 Mar 2013, 12:39 »

Angrebet

Max Clayton: Mad Max Clayton er største talent på Crewe holdet. På trods af sine kun 17 år, er han ganske god som angriber, og har potentiale til at kunne spille i Premier League. Han skal nok blive stor for os!

Mathias Pogba: Pogba er en mere fysisk stærk boksspiller end Clayton der godt kan lide at deltage i det opbyggende spil. Det er to vidt forskellige angribere, men pt. er de ca. lige stærke på hver sin måde. Da Clayton passer godt til min taktik får han lov til at starte kampene mens Clayton kan fungere som joker.
Forstår ikke helt det her, hvem af dem er det der får lov til at starte?

Ellers følger jeg med Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 04 Mar 2013, 12:48 »

Hov ja, beklager. Det var Pogba jeg mente i første omgang Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #10: 04 Mar 2013, 15:15 »

Ser fint ud Hawk, men ville foretrække en anden farve til navnene, som er meget svære at læse IMO =)

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #11: 04 Mar 2013, 15:22 »

Der er kun en grund til denne blog, og det er at når bror-g00n får en blog i Blog HOF, så skal bror-Hawkins også Tunge

Men ellers ser det meget godt ud, og skal nok også følge med, hvis du holder niveau Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 04 Mar 2013, 15:28 »

Pre-Season

Bath - Crewe 1-1 (Davis 4)
Oxford - Crewe 1-0
Congleton - Crewe 0-3 (Pogba 11, Clayton 64, Dugdale 75)
Crewe - Bristol City 0-1
Nantwich - Crewe 0-1 (Pogba 1)

Capital One Cup, 1st round: Hartlepool - Crewe 0-3 (Robertson 5, Aneke 39, Podgba 87)
Der var lagt i kakkelovnen da vi ude skulle møde Hartlepool i et svært opgør i første runde af Capital One Cup. Robertson lagde ud med at score et mål næsten fra midten som fik lov til at passere hele vejen i mål. Herefter sad vi ganske fint på kampen, og vandt højest overraskende men ikke desto mindre fortjent 0-3.

Transfers

Som skrevet i sidste opdatering, har jeg haft £200k til transfers. Jeg har derefter investeret i følgende spillere:

Mikkel Andersen (lån): Første tilgang var den 23 årige danske keeper fra Reading, der er kommet til på lån. Han er en klassekeeper i en ung alder af 23 år og hopper direkte ind i startopstillingen. Af styrker kan der nævnes at han har 18 i jumping, 16 i determination og ellers 13-14 taller i de fleste andre vigtige målmandsstats. Han er dog kun på lån i 3 måneder indtil videre.

Mesca (lån): I Fulham har jeg hentet portugiseren Mesca på lån. Han er, som mange portugisere, hurtig og driblestærk og vil supplere min venstrefløj.

Carl Finnigan (£100k): I Dundee har jeg hentet Carl Finnigan for £100k. Finnigan er en 25 årig angriber der arbejder godt for holdet og har et fint touch. Han vil fungere som 3. angriber i truppen.

Ben Sayer (free): Jeg har suppleret min ungdomstrup med 18-årige Ben Sayer der er defensiv midt. Han kom gratis til klubben men er et stort talent.

Doyle Middleton (free): Ligesom med Sayer, har jeg hentet et 18-årigt ungt talent i Middleton der er en mere offensiv midtbanespiller.

Alan Dunne (lån): Til sidst har jeg lånt Alan Dunne i Milwall. Dunne er en rigtig dygtig højre back, der med det samme går ind i startopstillingen. Han er også en der knokler for holdet og tager desuden nogle gode raids op af banen.

På trods af at jeg kun har brugt halvdelen af mit transferbudget, har jeg kun ca £33k tilbage, da jeg har måtte smide nogle penge over på lønbudgettet som hurtigt blev overskredet. Første kamp i ligaen bliver mod MK Dons på udebane, og kommer med i næste update.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 04 Mar 2013, 15:29 »

Ser fint ud Hawk, men ville foretrække en anden farve til navnene, som er meget svære at læse IMO =)

Det må jeg lige overveje om jeg vil ændre Smiley Synes selv den er nem at se...

Der er kun en grund til denne blog, og det er at når bror-g00n får en blog i Blog HOF, så skal bror-Hawkins også Tunge

Men ellers ser det meget godt ud, og skal nok også følge med, hvis du holder niveau Wink

For det første er g00ns blog ikke i BHOF, og for det andet ryger min gamle Crewe blog selvfølgelig derind Tunge. Så nej, grunden er at jeg nu har fået ny computer og købt FM Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14: 04 Mar 2013, 15:34 »

For det første er g00ns blog ikke i BHOF, og for det andet ryger min gamle Crewe blog selvfølgelig derind Tunge. Så nej, grunden er at jeg nu har fået ny computer og købt FM Wink

Det vil du have os til at tro, men virkeligheden er naturligvis en anden Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010