home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:33 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 118 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l10l - The 'Quakes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: l10l - The 'Quakes  (Læst 7845 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l6l - The 'Quakes
« Svar #15: 06 Mar 2013, 21:46 »

Jeg syntes det er en god blog, og egentlig ser jeg ikke noget jeg syntes skal laves om. hvad er din plan egentlig med indkøb, vil du kun satse på amerikanske spillere eller hvordan??
Jeg siger mange tak for feedbacken



Med hensyn til transfers, så vil jeg satse primært på amerikansk, men hvis en billig/gratis spiller fra fx den brasilienske liga står klar og er god, så vil jeg hente ham.

Desuden vil jeg også gerne have nogle aldrende ''stjernespillere'' til klubben, som fx David Beckham, Robbie Keane og Henry som alle spiller i MLS.
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: l6l - The 'Quakes
« Svar #16: 06 Mar 2013, 22:21 »

Jeg siger mange tak for feedbacken



Med hensyn til transfers, så vil jeg satse primært på amerikansk, men hvis en billig/gratis spiller fra fx den brasilienske liga står klar og er god, så vil jeg hente ham.

Desuden vil jeg også gerne have nogle aldrende ''stjernespillere'' til klubben, som fx David Beckham, Robbie Keane og Henry som alle spiller i MLS.

En spiller som Frank Lampard eller Steven Gerrard kunne også være en mulighed, Gerrard nok når han måske er lidt ældre. men alt i alt syntes jeg at det er en god blog, og jeg følger ihvertfald med  Thumbs Up
Logged

Brøndby IF!!!!

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l6l - The 'Quakes
« Svar #17: 06 Mar 2013, 23:22 »

En spiller som Frank Lampard eller Steven Gerrard kunne også være en mulighed, Gerrard nok når han måske er lidt ældre. men alt i alt syntes jeg at det er en god blog, og jeg følger ihvertfald med  Thumbs Up

Lyder godt Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l6l - The 'Quakes - Ny Afstemning
« Svar #18: 06 Mar 2013, 23:30 »


The 'Quakes


Part 7


Lige ved og næsten

Vi endte jo som sagt på en flot femteplads i sæsonen, hvilket betød at vi skulle spille imod Colorado i Western Conference Playoff Wild Card kampen/runden. Runden bliver kun spillet over en kamp og blev spillet på Colorados hjemmebane, da de endte på en fjerdeplads i Western Conference. Vi havde mødt Colorado tre gange før i sæsonen, hvilket havde resulteret i en enkelt sejr og to nederlag. Derfor havde jeg heller ikke de store forhåbninger til kampen, hvilket ikke blev gjort bedre af at vi stadig havde mange profiler skadet. Men holdet spillede en rigtig flot kamp og vi endte utroligt flot med at vinde 2-1 på mål af Alan Gordon og Talles Cunha.

Dette betød så, at vi skulle spille Western Conference Playoff semifinale, som blev spillet over to kampe. Vi skulle møde Western Conference vinderne fra Vancouver, som vi havde mødt tre gange tidligere i sæsonen. Det havde resulteret i en sejr og to nederlag, hvilket igen gjorde mig pessimistisk omkring vores chancer for at spille os i Western Conference Playoff finalen. Vi skulle spille hjemme i den første kamp, hvilket selvfølgelig gav os en god mulighed for at få et godt resultat til returopgøret. Det startede også godt, og efter 17 min havde Talles Cunha gjort det til 1-0. kampen var meget lige i første halvleg og til min store irritation gjorde Darren Mattocks det til 1-1. Men minuttet efter kom den hændelse som ændrede kampen fuldstændig. Vancouvers Dane Richards fik sit andet gule kort og blev derfor sendt i bad. Det gjorde at vi i hele anden halvleg sad fuldstændig på kampen, og efter 60 min kom vi også foran på et hjørnespark hvor den talentfulde forsvare Guillermo Peralta gjorde det til slutresultatet 2-1.
 
Dette gav os et udmærket resultat inden returopgøret på Vancouvers hjemmebane. Men dagen før kampen kom der dårlige nyheder. Først blev vores førstemålmand Jon Busch skadet og senere samme dag blev vores andenmålmand syg, hvilket gjorde at vi var nød til at stille op til kampen med vores tredjemålmand. Vores målmand havde ikke en god kamp og lavede to kæmpe fejl, alligevel jublede jeg efter halvfemsminutter, da kampen var endt 2-3 til Vancouver. Jeg jublede dog lidt for tidligt, da jeg fandt ud af at man i den amerikanske liga ikke spiller med reglen om udebanemål. Derfor gik kampen ind í forlænget spilletid, hvor Vancouver desværre scorede en enkelt kasse mere og gik derfor videre til Western Conference finalen.

Vancouver endte også med at vinde Finalen og kvalificerede sig derfor til MLS Cuppen som er ligaens finalekamp. Den kamp vandt Vancouver også med en 1-0 sejr over Toronto FC og kunne derfor kalde sig mestre.




MLS Western Conference Wild Card
Colorado 2-1

MLS Western Conference Semifinale
Vancouver 2-1
Vancouver 2-4f
I alt  4-5

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l7l - The 'Quakes - Ny Afstemning
« Svar #19: 06 Mar 2013, 23:39 »

Imponerende arbejde. Jeg glæder mig til at se hvordan draften fungerer og foregår - jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af at prøve det i FM endnu. Derudover, for lige at svare på dit spørgsmål fra sidste side, så ser bloggen rigtig fin ud, som den allerede er. Fortsæt endelig på denne måde. Jeg er i hvert fald med.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l7l - The 'Quakes - Ny Afstemning
« Svar #20: 07 Mar 2013, 01:36 »

Imponerende arbejde. Jeg glæder mig til at se hvordan draften fungerer og foregår - jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af at prøve det i FM endnu. Derudover, for lige at svare på dit spørgsmål fra sidste side, så ser bloggen rigtig fin ud, som den allerede er. Fortsæt endelig på denne måde. Jeg er i hvert fald med.

Lyder godt Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l7l - The 'Quakes - Ny Afstemning
« Svar #21: 07 Mar 2013, 16:54 »


The 'Quakes


Part 8


Vurdering af sæsonen

Jeg har nu fået spillet min første sæson af MLS færdig, og derfor er det blevet tid til at vurderer sæsonen. Jeg havde inden sæsonen gik i gang, ikke de store forhåbninger om at nå Playoff runderne, og som sæsonen startede ud, så det da heller ikke ud til at lykkedes. Men som sagt så endte holdet sæsonen af med en utrolig flot stime af flotte resultater, hvilket resulterede i en flot femteplads, som gav os en plads i Playoff runderne.

Årets Spiller

Víctor Bernárdez – Har været holdets klart bedste spiller gennem hele sæsonen og har fuldt fortjent denne pris. At han har været vores bedste spiller, har heller ikke været svært at se, da han var vores eneste spiller på MLS AllStar holdet, samt at han er den eneste spiller som kom på sæsonen hold i MLS. Desuden fik han en andenplads i kategorien ’’MLS Newcomer of the Year’’, kun overgået af Tim Cahill, samt andenpladsen i kategorien ’’Mest værdifulde spiller i MLS’’.

Årets Skuffelse

Chris Wondolowski – Han var tiltrængt en hovedrolle i vores chancer for at opnå et godt resultat i år, men grundet rigtig mange skader, så fik han aldrig rigtig sat sit aftryk på sæsonen. Han har ikke spillet dårligt i sæsonen, men han har været så meget skadet til de vigtige kampe og det har skuffet mig lidt.

Årets Comeback

Talles Cunha – Havde en rigtig dårlig start på holdet og mistede sin plads i startopstillingen til Juan Agudelo. Men efter at Agudelo blev skadet fik han chancen, og den greb han. Han blev klubbens topscorer med 21 mål i 37 kampe.

Årets Talent

Juan Agudelo – Spillede en solid sæson og fik scoret nogle vigtige mål. Var en god reserve til de startende spillere og spillede på et højt niveau igennem sæson. Desværre var han ligesom Chris Wondolowski en hel del skadet i sidste sæson, hvilket resulterede i at han kun fik spillet 21 kampe igennem sæsonen. Man kan kun håbe på at han vil være mindre skadet til næste år, så han kan forsætte sin personlige udvikling.

MLS Re-Entry Draft

Jeg fandt så ud af her imod slutningen af sæsonen, at der fandtes endnu et draft, nemlig MLS Re-Entry draft.

Og hvad er dette draft så?

 Dette draft er et draft hvor klubberne kan vælge imellem de spillere, hvis kontrakter udløber efter sæsonen. De spillere som man så drafter, vil få en 1 årig kontrakt i klubben og vil have den løn som de havde i deres tidligere klub.

Jeg hentede to spillere til dette draft, da jeg manglede en ny reserve back, samt at jeg ville have endnu en reserve målmand grundet skader gennem sæsonen på denne position. De to spillere er Chase Harrison og Hunter Freeman.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l8l - The 'Quakes
« Svar #22: 08 Mar 2013, 20:43 »


The 'Quakes


Part 9


Draft Time

Inden den nye sæson går i gang i MLS, er der to drafts man skal igennem. Faktisk er der tre, hvis man tæller MLS Re-Entry Draftet med, men det er jo nærmere en sæsonafslutnings draft efter min mening. Men de to drafts som jeg taler om er, MLS SuperDraft og MLS SupplementalDraft.

SuperDraft

I SuperDraften var jeg så heldig at have fået det tredje valg af alle i første runde. Dette gjorde det selvfølgelig lettere for mig at vælge lige netop den spiller jeg ville have. Valget faldt på den 19 årige angriber Sean Bristow. Valget faldt på Sean, da han har et godt startniveau og vil derfor kunne komme til at spille en rolle allerede fra start af. Desuden har han en høj motivation (18) hvilket jeg mener, kan være en vigtig faktor når det gælder unge spillere og deres udvikling. I anden runde af draftet, valgte jeg den kun 18 årige kantspiller Garry Opara, som jeg håber på vil kunne blive en nøglespiller i løbet af nogle sæsoner. I tredjerunde valgte jeg den 21 årige kantspiller Kyle More, da min assistent synes jeg skulle drafte ham. Da han var en kantspiller tog jeg chancen og valgte ham, men han er dog ikke god nok til at ville kunne få en rolle på holdet.

SupplementalDraft

Efter SuperDraften kom så SupplementalDraften .

’’Og hvad er så SupplementalDraften egentlig for en draft??’’

SupplementalDraften er i bund og grund ’’bare’’ en form for efterfølger til SuperDraften, altså nærmest bare en runde to af SuperDraften. I dette draft valgte jeg at hente den kun 16 årige forsvarsspiller Luis Eduardo Cárdenas, som har et kæmpe potentiale og som jeg forventer meget af om nogle år. Mit andet og sidste valg blev den tidligere LA Galaxy spiller Jose Villareal. Jose er kun 19 år og har et stort potentiale. Desuden kan han dække stort set samtlige offensive positioner, hvilket egentlig gjorde udfaldet for, hvorfor det lige netop blev ham jeg valgte.

Dette var altså de 5 spillere som blev hentet ind i de to nu overstået drafts. Det var egentlig meningen at dette skulle have været en update, hvor jeg både ville komme ind på samtlige indkøb i denne sæson samt Preseason og måske første runde af den nye sæson, men dette kom altså til at fylde mere end jeg havde regnet med.



Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l9l - The 'Quakes
« Svar #23: 11 Mar 2013, 14:32 »


The 'Quakes


Part 10


I sidste update fortalte jeg om hvilke spillere jeg havde draftet op til den nye sæson i MLS. I denne update vil jeg komme ind på hvilke spillere, som jeg ellers har hentet til klubben. Til slut håber jeg også, at der vil blive plads til at komme ind på Preseason kampene, så vi igen kan begynde at snakke MLS.

Kendte navne til San Jose

Det har været lidt af en Silly Season her i San Jose og der er blevet rykket godt rundt i den pose der hedder San Jose’s Trup. Intet mindre en 11 spillere er kommet til klubben, mens hele 13 har forladt os. Dog er fem af de spillere der forladt os kun lånt ud til vores akademi, i spillet samarbejdsklub, Earthquakes Academy. Men som overskriften siger, så er der kommet nogle kendte navne til klubben.

Den første som jeg hentede udenfor de forskellige drafts var den 24 årige midtbanespiller Rodrigo Possebon. Der vil måske være nogle herinde på sitet som kan genkende navnet og spilleren. Possebon spillede for år tilbage i Manchester United, dog mest på reserverne, men han nåede dog også en håndfuld førsteholdskampe.

Den anden spiller som blev hentet ind er dog nok et navn som i alle kender, nemlig 41 årige Brad Friedel. Friedel var blevet overflødig hos Tottenham og da han var interresseret i at skifte til os, måtte jeg bare have ham. Brad Friedel bliver desuden vores første Dedikeret spiller, hvilket betyder at hans løn går over det normale lønloft som er sat af ligaen. Hvert hold kan have to dedikeret spillere med mulighed for en tredje.

Den tredje spiller er endnu en med et navn som i nok kender, nemlig den tidligere Arsenal og Barcelona spiller Aliaksandr Hleb. Hleb er blevet 31 år og er kommet til klubben på en normal senior kontrakt, hvilket overraskede mig meget at han ville gå med til. Da jeg så at hans agent tilbød ham til mig, tænkte jeg at han sikkert ville have en dedikeret kontrakt, men det ville han altså ikke. Derfor slog jeg til og hentede ham. Han vil blive brugt på højrekanten, hvor der ikke var den store kvalitet i forvejen.

Preseason

Vi har haft en ganske fornuftig preseason, hvor vi i alt spillede 3 kampe. 2 sejre og en enkelt uafgjort er det blevet til. Vi var på træningslejr i Arizona i 4 uger og det var også under denne træningslejr at kampene blev spillet.



Preseason
Harrisburg City Islanders 2-2
Rochester Rhinos 3-2
CSKA Moscow 2-1
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #24: 11 Mar 2013, 15:26 »

gode indkøb Smiley brad som min favorit.
og yder mere et godt resultat mod CSKA
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #25: 11 Mar 2013, 19:06 »

God blog! Følger! Smiley
Logged

...

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #26: 13 Mar 2013, 18:00 »

Der kommer nok til at være lidt stille de næste par dage, da jeg simpelthen ikke lige har tiden til at spille eller skrive lige pt.

MEN

bloggen er bestemt ikke færdig!!

Wink
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #27: 16 Mar 2013, 13:46 »

Meget spænende læsning, sad og fik lidt lyst til at prøve mig af i USA, eller et andet af de lande man ikke kender så meget til.

Fortsæt derudaf  Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #28: 22 Mar 2013, 01:43 »

Da jeg nu endelig er blevet færdig med DIO og sygdom, samt fester og fødselsdag (ja har haft travlt på det seneste Wink ), har jeg nu endelig tid til at spille igen og jeg regner derfor med at have en update klar i morgen Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l10l - The 'Quakes
« Svar #29: 23 Mar 2013, 13:54 »

Jeg må desværre meddele at jeg stopper bloggen nu.

Grunden til det er ret træls, jeg kan ikke åbne spillet og den enste backup jeg havde af spillet er helt tilbage i første sæson. At skulle springe tilbage til første sæson er ikke noget jeg har specielt meget lyst til, da jeg var virkelig spændt på at skulle til at begynde på tredje sæson(som jeg lige er noget til i selve spillet).
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010