home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  hvad hedder sangen?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] Udprint
Forfatter Emne: hvad hedder sangen?  (Læst 102251 gange)
Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #345: 23 Nov 2013, 11:39 »

Jeg har nu prøvet at google i evighed, og jeg kan simpelthen ikke finde den sang jeg leder efter. Jeg har svært ved at huske lyricsne præcis, men der bliver sunget noget i retningen af "Change the music, celebrate life (eller light)". Det er de ord jeg kan huske, men jeg kan ikke huske hvilken rækkefølge de kom i. Dermed også sagt at det sagtens kan være "Change your life, celebrate your life)

Efter dette er sunget kommer der noget musik uden sang. En slags house sang. Der kommer et lille drop inden melodien.

Håber virkelig I kan hjælpe!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2013, 11:40 af Schmidt » Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #346: 23 Nov 2013, 13:12 »

Jeg har nu prøvet at google i evighed, og jeg kan simpelthen ikke finde den sang jeg leder efter. Jeg har svært ved at huske lyricsne præcis, men der bliver sunget noget i retningen af "Change the music, celebrate life (eller light)". Det er de ord jeg kan huske, men jeg kan ikke huske hvilken rækkefølge de kom i. Dermed også sagt at det sagtens kan være "Change your life, celebrate your life)

Efter dette er sunget kommer der noget musik uden sang. En slags house sang. Der kommer et lille drop inden melodien.

Håber virkelig I kan hjælpe!

Er det ikke bare Kato - Celebrate Life du søger?
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #347: 23 Nov 2013, 13:19 »

Er det ikke bare Kato - Celebrate Life du søger?

Jo. Det var det da bare. Mange tak! Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #348: 26 Dec 2013, 21:54 »

Google har ikke været min bedste ven denne gang i forbindelse med den bestemte sang, som jeg søger navnet på. Jeg har hørt sangen før - det er et par år tilbage, og jeg er faktisk ved at tro, at den er en temasang eller en god, gammel klassiker. Den er svær at beskrive, men oppe i mit hoved kører følgende ord: "Na na na na na" - det lyder som nogle børnestemmer og så har sangen et godt beat. Er lige ved at tro, at det er en rapper, som har lavet sangen.

Det er ikke "La La La" af Naughty Boy og det er heller ikke nogen af de andre forslag, som dukker op på google.

Håber i kan hjælpe mig!
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #349: 26 Dec 2013, 21:57 »

Google har ikke været min bedste ven denne gang i forbindelse med den bestemte sang, som jeg søger navnet på. Jeg har hørt sangen før - det er et par år tilbage, og jeg er faktisk ved at tro, at den er en temasang eller en god, gammel klassiker. Den er svær at beskrive, men oppe i mit hoved kører følgende ord: "Na na na na na" - det lyder som nogle børnestemmer og så har sangen et godt beat. Er lige ved at tro, at det er en rapper, som har lavet sangen.

Det er ikke "La La La" af Naughty Boy og det er heller ikke nogen af de andre forslag, som dukker op på google.

Håber i kan hjælpe mig!

Med det som du skriver, så kommer jeg til at tænke på den her, selvom der ikke er meget rap over den  Peace:
http://www.youtube.com/v/GP2741d52XQ
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #350: 26 Dec 2013, 22:01 »

Med det som du skriver, så kommer jeg til at tænke på den her, selvom der ikke er meget rap over den  Peace:
http://www.youtube.com/v/GP2741d52XQ
Det er heller ikke den. Den jeg søger efter har et mere flydende og hurtigere beat Smiley
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #351: 26 Dec 2013, 22:04 »

Det er heller ikke den. Den jeg søger efter har et mere flydende og hurtigere beat Smiley

Vi skulle vel ikke være ude i noget Nik og Jay?  Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #352: 26 Dec 2013, 22:16 »

Vi skulle vel ikke være ude i noget Nik og Jay?  Smiley
Nope er ret sikker på, at sangen er udenlandsk Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #353: 07 Jun 2014, 17:04 »

http://www.youtube.com/v/orp2xqcgXak

Hvad hedder sangen der begynder ved 1:00 - 1:10?
Logged

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #354: 07 Jun 2014, 21:15 »

Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #355: 08 Jun 2014, 01:47 »

Noget af et longshot, men mig og min søster har ledt efter en sang i en milliard år efterhånden. Genren er noget techno, dance, house elektronisk noget, Ja jeg har ikk en kæft forstand på hvad det hedder Peace jeg vil skyde på sangen er en 12-14 år gammel... det eneste jeg faktisk kan sige om den er at det lyder som om man trækker en spilledåse op, og når den så er trukket op kommer melodien Smiley

Den der evt. finder sangen får lov at vælge hvad der skal stå i min signatur Peace
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #356: 08 Jun 2014, 18:09 »

Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010