home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:33 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 119 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!  (Læst 4418 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« : 28 Feb 2013, 13:59 »


Den sovende kæmpe!


Velkommen til min blog, en blog jeg har besluttet at skrive da jeg er gået død i mit sidste spil. Spillet varede til omtrent 2026, men de sidste par år var yders kedelige. Dette vil være mit første spil siden Betaen, som kommer til at vare længere end til slutningen af transfervinduet. Mit første spil, var det spil som jeg startede i Betaen, og grundet succes blev det fortsat efter spillet gik live. Dem som har læst med i Brøndby IF klub tråden, har helt sikkert set nogle af de ting jeg nåede igennem det spil.

Spillet er startet med spillere loaded fra topdivisions klubber i europa, alle Danske ligaer, Championship+ i England samt Tippeligaen og Allsvenskan.

Jeg har ingen planer om at opdigte en fake person, et liv uden for banen eller en interessant ekstra vinkel. Det drejer sig om fodbold, fodbold og fodbold. Jeg vil ikke love nogen form for stil, da min egen stil i forvejen mest af alt er "wall of text" kombineret med dårlig humor og dårlige jokes. Updates vil komme i ny og næ, jeg regner med at smide en halvårlig plus en ekstra ved afslutningen af hver transfervindue, samt i tilfælde af store taktiske forandringer.


Dette spil har fra start en udløbsdato. Jeg har sat mig nogle mål for spillet, og når disse er opfyldt, kommer det til at dreje sig om spil lysten, før jeg gider fortsætte.

Målene er opdelt i 3 kategorier, de simple, de nemme og de hårde.
Simple: Ryd op i truppen, ryd ud i de løntunge spillere og byg et nyt hold op.
De nemme: Vinde superligaen, Vinde pokalen, komme i CHL gruppespillet.
De hårde: Vinde Ligaen og Pokalen i samme sæson, med et rent dansk hold, Vinde Champions League (alle spillere tilladt), Vinde Supercuppen.
Det ekstreme (ikke et mål jeg regner med at opfylde, men hvis spillets tilfældigheder udspiller sig til min fordel, kan alt ske!): Vinde Champions League med et rent dansk hold, Vinde et EM, VM og Conferdations Cup, med Danmark.

spilbegrænsninger:
Første sæson: Ingen
2. Sæson: Max 5 indkøb
3-5. sæson: max 3 indkøb pr. sæson (1 ekstra tilladt i tilfælde af system ændring (dog kun hvis der er tale om nyt overordnet system, det er ikke nok at ændre roller!)
efter 5. sæson: 1 indkøb pr. sæson. (Ingen køb fra liga rivalers førstehold)

Disclaimer:
Jeg fralægger mig et hvert ansvar for kopiering i forhold til andre blogs, jeg har sikkert fået inspiration fra nogle af bloggerne herinde, men det er ikke på nogen måde min hensigt at have kopieret nogen, dette er sådan som jeg ville skrive det, hvis jeg sad og fortalte en kammerat om et savegame, over skype eller andet. Derudover fralægger jeg mig et hvert ansvar for fornærmelser, grineflip, raserianfald, tuderier og andre småborgerlige problemer, der må opstå hos læseren grundet min blog.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #1: 28 Feb 2013, 14:00 »

Hapser lige denne her til senere misbrug Cool

Indtil videre kan i se det nye pokalskab som er sat op i klubben, til at huse mine bedrifter, gutten ved siden af er ansat til at pudse det, han er lidt skuffet...



1. Intro
2. Det glade vanvid
3. In Drillo we trust
4. Julesalg
5. Well lad....
6. New Directions
« Seneste Redigering: 03 Mar 2013, 17:20 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #2: 28 Feb 2013, 14:43 »

En blog om Brøndby kan man kun følge med. Har selv startet en ny karriere med dem og har skåret ind til benet.
Spændende at se hvordan din fremgangsmåde.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #3: 28 Feb 2013, 15:17 »


Arh, det glade vanvid, hvor skønt du nu engang kan være!


Da jeg blev ansat var der hurtigt et par ting som jeg skulle have gjort. for det første, målsætningen, "You gotta risk it, to get the biscuit", så naturligvis skal vi være titeludfordrere, intet andet vil jo være rimeligt.

Staben, seriously? en gang 3. rangs banditter og nogle kujoner som får overpriser for et håbløst stykke arbejde, NEJ TAK. Mine herre, døren er der, i skal ikke komme tilbage mandag. Selvom er egentlig er nogle gode folk i blandt, er de desværre så tosset lønnet, at de kun er med til at ødelægge klubben.

Lønningerne? OH MY LORD! Hvem har skrevet de kontrakter? Jan Kristiansen fortjener ikke mere en en pose osterejer om måneden, Bernburg skylder egentlig mere i skadeskompensation for hver dag han er skadet, end det han tjener om ugen. Der skal forhandles lønninger og det kan KUN gå for langsomt.

Der skal købes ind, jeg vil dog ikke betale en krone for nogen som helst, før jeg har forhandlet lønninger, fyret og solgt hvad der kan forhandles, fyres og sælges. Dette tossede vanvid, kommer jo i sidste ende til at koste mig kassen, men hva' hvis vi ligger på den rigtige plads når der uddeles præmiepenge, så går det jo nok alligevel, på et tidspunkt.

Efter denne runde er de mest bemærkelsesværdige ændringer disse: Ny sportchef, den 49 årige hollænder Wiljan Vloet, Ny assistenttræner, Brian Laudrup, herefter blev hr. Vloet sat til at ansætte en ny stab.
På spiller fronten har Jannik Hansen, Semou, Dumic, Kristian Andersen, forlænget kontrakter, ligesom Rommedahl, Kristiansen, Mike Jensen, Thygesen og Bernburg, Kristiansen er gået ned til 34k om ugen, Bernburg til 24, thygesen til 55 og Romme til 24. Mike er hoppet op på 25k og bliver nu i 5 år.

Goodson er solgt til Al-Gharrafa for 4 millioner, Ghert på fri transfer til Stabæk, Christoffersen til Peterborough, McGrath til Oxford for 45k
René Joensen er blevet udlejet til Silkeborg IF og Mathias Andersen til B 93, begge var forinden rykket op i A truppen, hvor de fra næste sæson vil indgå som reservespillere. Randrup er lejet ud til VB Kolding, i hans tilfælde dog fordi ingen var interesseret i at købe ham. Jan Kristiansen blev solgt til Nacional De Madeira, eller rettere givet væk gratis, men VÆK er nøgleordet, også selvom det koster klubben i form af bonusser til ham og agenten for at han gik ned i løn!

Goodson er for dyr til sit niveau, Makienok er en type jeg ikke vil bruge og McGrath har jeg ikke fidus til.

På indkøbsfronten er der navnligt hentet en del folk:
42 årige Francesco Antonioli hentet på fri transfer, 10k om ugen, rutineret reservekeeper!
25 årige Hans Norbye, 650k, 38k om ugen i løn, super hurtig højreback!
25 årige Kristian Kojola, 200k, 22k om ugen i løn, samme niveau som goodson, bare 3 gange billigere at have på banen, og 6-7 år yngre!
31 årige Hans Åge Yndestad, 280k, 33k om ugen i løn, med 2 unge venstrebacks, hvoraf den ene vil vikarierer på venstrekanten (durmisi), er Yndestad med sine 31 år (32 ved vinduets udgang), stadig en habil spiller med en forrygende fart i fødderne.
23 årige George Lebese, 1,3 mil, 30k om ugen i løn.
21 årige Remi Johansen, 3,75 millioner (størstedelen over 4 år), 38k om ugen (52,5k efter 5 ligakampe), købt fordi der er vedvarende skader på midtbanen mod slutningen af transfer vinduet.
22 årige Saliou Ciss, 7,5 mil (størstedelen over 4 år), 38k om ugen (52,5k efter en landskamp), Med kun 1 højreback og 2 defensive midtbanespillere (hvoraf den ene kan dække højrebacken), mangler der bredde i defensiven, nu kan både Albrechtsen og Dumic få lov at vikariere på højreback.

Det har aldrig været min filosofi at hente spillere som er så gamle, normalt kigger jeg efter spillere som er under 21, helst under 18 således de kan blive egen avl, men tanken er at med de store ændringer der var brug for i klubben, kan disse aldrende folk måske skabe noget stabilitet.

Opstilling indtil skaderne i starten er ovre: Tørnes , Norbye, Albrechtsen, Stenderup, Yndestad, Semou, Jensen, Larsen, Hansen, Lebese og Akpoveta

Foretrukne opstilling uden skader: Sceenshot med trup/taktik (dette er taget inden køb af Johansen, som vil få en roterende plads på midtbanen og Ciss som vil indgå som ny fast mand i midter forsvaret, som makker til Stenderup/Albrechtsen).

Stof til eftertanke: Brøndby IF har nu 3 målmænd i truppen, alle 3 med et for lavt niveau til international fodbold, den ene endda 42 år gammel, skal Brøndby IF satse på at sælge Falkesgaard og købe en klasse keeper til vinter? Tørnes får et halvt år til at bevise han er værd at satse på. Der er dog ikke mange penge til et sådan køb.


Der vil ikke komme nogen stor update omkring kampene i starten, før vinter updaten...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #4: 28 Feb 2013, 22:53 »


In Drillo we trust!


Med de handler som jeg tidligere har foretaget mig, er det vel ret åbenlyst at jeg har satset på en norsk orienteret defensiv linje. Stærke backs med solide boldspillende centrale forsvarere, med en defensiv midtbanespiller, som med tiden kan blive en stjerne! - Semou er simpelthen fremragende på den plads, selvom han ikke helt spiller 90 minutter endnu - opgaven er simpelthen for stor til den lille mand, dog er det glædeligt at Holst også er ganske habil på pladsen, og derfor gerne spiller de sidste minutter af hver kamp.

Der er to store mangler for fremtiden: En arvtager til Antipas, Akpoveta er dygtig, men nok ikke SÅ dygtig, derudover mangler der virkelig en klasse keeper, der bliver holdt skarpt øje med Jan Oblak, som ligner en fantastisk dygtig keeper, men nok om transferrygter!

Der har naturligvis være spillet en del kampe i efteråret, og i stedet for at gennemgå dem alle vil jeg i stedet fremhæve nogle milepæle for klubben, disse vil være indelt i 3 grupper - og jeg har nu besluttet at det vil være efter disse 3 at jeg opdaterer tråden her, omkring klubbens præstationer i ligaen/pokalen/internationalt, disse 3 opdateringsgrupper vil komme efter 11, 22 og 33 kampe i Superligaen.

I Superligaen:
Holdet har spillet stabilt, men alligevel kokser der desværre en i mellem i de sidste par minutter af kampene, og det koster stadig. Vi har dog præsteret godt, og Tørnes ligger på en delt 2. plads over rene bure, foran ligger Steffen Rasmussen med 6, og delt på denne plads ligger Jesper christiansen.
Største optur: Helt klart at vi er med i toppen af tabellen, vi ligger på en 6. plads men der er 1 point mellem hvert hold fra os til toppen, hvorimod der er 7 point ned til de 2 forfølgere på 7. og 8. pladsen.
Største nedtur: At tabe 3-1 til FCK på hjemmebane, de havde 7 chancer (mod vores 21) og og dommeren på deres side (et straffespark da der stadig stod 0-0 som ikke var fortjent), mindre boldbesiddelse end os og alt i alt var det ellers en kamp vi burde have fået point fra.
Efter kampen stod der i Dommer boksen følgende: Henning Jensen får et forklaringsproblem efter denne kamp, hvor han dømte et meget kontroversielt straffespark til Football Club København efter 45 minutter.
Jeg holdet fuldt og fast på at det ødelagde harmonien på mit hold lige inden pausen.

I Pokalen:
2. runde bød på et opgør mod AB, en kamp som blev vundet 3-1, en lille uge senere stod den på HB Køge i 3. runde, HB Køge kampen blev dog tydeligt mærket af et opgør mod FCK blot 3 dage før. Køge kampen endte 3-1, Bernburg blev skiftet ind efter godt 30 minutter da Jannik Hansen havde problemer, Antipas røg på højrekanten og bernburg i front, han spillede egentlig godt, og efter 77 minutter scorede han også for os - det sidste mål i kampen, desværre blev han så skadet efterfølgende og måtte efter 81 minutter forlade banen. Heldigvis var han ikke mere skadet end at han efterfølgende var klar til næste kamp igen.
4. Runde vil først lande i slutningen af Oktober, men der har vi trukket Thisted FC.

Efter kampen mod HB Køge, og en elendig statistik på 8 kampe (3 fra bænken), 1 mål og 0 oplæg, blev Antipas bænket til den 11. kamp i sæsonen, mod Silkeborg IF, til fordel for Akpoveta som i samme rolle, har mønstret 6 kampe (1 fra bænken), 3 mål og 0 oplæg, men altså flere mål.  Hvis en af disse to angribere kommer rigtigt i omdrejninger, så tror jeg sagtens vi kan kan køre en fin placering i toppen hjem, intet er umuligt i suppen!

10½ million i præmiepenge er hvert fald også et godt plaster på såret, og det betyder at vi pt. har et plus på 35,9 millioner for den tid jeg har været i klubben!

I Europa:
Ja, der er vi så ikke med i år desværre, men vi håber jo på bedre tider!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #5: 01 Mar 2013, 13:25 »

Spændende med en Brøndby blog, med en meget afslappende skrivestil. Jeg følger med i den, og glæder mig til at se hvad du kan udrette med BIF.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #6: 01 Mar 2013, 19:05 »


Til julesalg, til julesalg i Brøndby land!


Tid til den næste runde af oprydningen i klubben, først og fremmest ser det sort ud på angrebsfronten, ingen af spillerne gider score de mål der kræves... Derudover er der naturligvis de spillere som ikke har slået sig fast, som nu klynker over manglende spilletid. Alle disse skal jeg forsøge at smide på porten, og tjene en lille mønt på.

Tørnes blev totalt overset da der blev stemt om årets målmand i Danmark, selvom han ligger foran både Wiland og Lössl, som begge er i top 3 (Wiland vandt), lige med Rasmussen fra AGF som altså blev nr. 2

Transfers ud:
Kristian Larsen - udlejet resten af sæsonen til FC Fyn
Kristian Kojola - TPS - 1,6 mil
Martin Bernburg - SV Ried - 1 mil

Transfers ind:
27 årige Hermanni vuorinen, fri transfer, 31k om ugen i løn (43k efter 5 kampe) samt diverse målscorings klausuler.
20 årige Morten Koch, fri transfer - til sommer, til 16k om ugen i løn (31k efter 10 kampe).
26 årige Lasse Heinze, Fri transfer - til sommer 31k om ugen i løn (43k efter en landskamp).
18 årige Muhammed Demirci, fri transfer - til sommer 16k om ugen i løn (30k efter en landskamp).

Ja okay, det blev måske ikke til verdens største udsalg, men jeg slap af med Bernburg, mod alle forventninger endda for penge! Og Kojola ville videre da han grundet Ciss og Stenderups form, ikke kunne spille sig på holdet, og han blev solgt med lidt fortjeneste, Derudover har jeg nu et lille "gray-area" dilemma, eftersom jeg har hentet Morten Koch, Demirci og Heinze på fri transfer fra næste sommer, de er jo sådan set hentet før mine restriksioner for 2. sæson træder i kraft, men de er dog stadigvæk ikke ankommet før efter de træder i kraft, tæller det stadig? Og kan Heinze overhovedet spille sig på holdet til sommer, med Tørnes i hopla? Derudover er der et par spillere som jeg regner med at skippe afsted til sommer, og nogle aldrende hvis kontrakter måske skal forlænges, fordi vi nok ikke får mulighed for at hente det store næste år. Rommedahl, Yndestad, Albrechtsen og Antonioli er på vippen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #7: 01 Mar 2013, 19:52 »

Dejlig blog, med en dejlig let skrivestil. Og så dejligt med et dansk hold.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #8: 02 Mar 2013, 04:31 »


Well, lad, whatever luck you by by, I hope it lasts the night!



I Superligaen:
Efter 20 kampe lå vi nummer 2 i ligaen, med 1 point ned til Aab på 3. pladsen, og 8 op til FCK på 1. pladsen.
Den helt store optur i denne periode var Unge Ciss som gik i front og sikrede 2 sejre i træk, sammen med Stenderup som 5 gange er blevet kampens spiller og Tørnes som overvinter på en delt 1. plads over rent bur (med steffen rasmussen), var han med til at hjælpe holdet til at kravle op på 2. pladsen.
Nedturen er tilgengæld holdets angribere, Antipas spiller slet ikke op til sit potentiale, Bernburg bliver skadet hver gang han kigger lidt for meget på en målmand og Akpoveta er ikke stabil nok.
Status efter 22. Spillerunde er at holdet ligger nr. 3, foråret er startet med et 3-0 nederlag til Silkeborg, og et 2-1 nederlag i Parken mod FCK... ikke ligefrem imponerende! Aab som før var 1. point efter, er nu 5 point foran, og FCK yderligere14 point foran! puha den bliver hård nu! I den modsatte ende ligger FCN og Silkeborg med henholdsvis 17 og 19 point nederst, med Silkeborg lige over stregen på 20 point - derefter er der et 4 points hul op til AC Horsens... Midten er tæt, men det ligner vi har en afstikker i toppen, desværre.

I Pokalen:
4. runde bød på en stille 1-0 sejr over Thisted FC, det er værd at bemærke at rekorden for ældste spiller i den gule trøje blev slået med en 1400 dage, da Antonioli fik sin debut i denne kamp - egentlig utroligt at se på hans karriere, han stod fast sidste sæson i Serie A klubben Cesena, men i år er han reserve for Tørnes i Brøndby, hvilken skæbne. I kvartfinalen skal vi møde FC Midtjylland.
Efter forlænget spilletid, og endnu en skade til Bernburg, vandt vi en stille 1-0 sejr, på mål at Thygesen, som i det hele taget ikke får ros nok, for sin indsats for holdet, hvilken fighter! Aab venter forude i semifinalen.

I Europa:
Der sker utroligt meget, men der rager os en høstblomst!

Edit: Måske jeg skal cutte de to sidste kamp updates lidt mere til, således der cuttes efter 19-20. spillerunde (før vinter pausen), da jeg føler det måske kan virke forvirrende at se en update, om en spiller som muligvis er blevet solgt i den tidligere update (som Bernburg)..?
« Seneste Redigering: 02 Mar 2013, 05:08 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #9: 02 Mar 2013, 08:46 »

Synes ikke jeg kan se det nogen steder, men forlæng med Jens Stryger, hans kontrakt udløber vist til sommer i spillet mener jeg. Jeg har nyder godt af at have forlænget med ham, er selv i gang med et særdeles fornuftigt Brøndby save, så jeg læser selvfølgelig os med. Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Den sovende kæmpe!
« Svar #10: 03 Mar 2013, 16:25 »


New Directions!


For det første, kom der nogle ungdomsspillere, og overraskende nok er der et par som ser interessante ud!
I angrebet, Alexander Laursen.
På fløjen, Marcus Bruhn.
To spændende spillere, som vil blive lagt i A truppen med det samme, med lidt hold kan de begge udvikle sig til afgørende rotationsspillere, eller hvis jeg er ovenud heldig - en førsteholdsspiller.

I Superligaen:
Vi startede som bekendt utroligt skidt ud, og efter 25. spillerunde, lå vi nummer 3 med 1 point til Aab og 13 point op til FCK.
Herefter var det som om der var en ny gejst som var blevet vækket i Antipas og Thygesen, for de to gik virkelig forrest og vendte stimen! Så meget, så vi efter 29. spillerunde kun har 6 point op til FCK, og ligger med et forspring på 7 point til Aab, Champions League begynder at ligne en realitet. Tilgengæld er der også her sidst i sæsonen nogle skader, Rommedahl, Thygesen og Semou er de mest fremtrædne her :/
Efter 30. spillerunde modtog jeg tilbud om ny kontrakt, forhandlet ned til 8k om ugen (mit valg), for at holde min linje med lave lønninger. Derudover stod det også fast at FCN rykker ned, sikke et år for drengene fra Farum? Hvis vi havde pengene var der flere spillere jeg gerne ville have derfra, men lige nu ligner det mest at vi kigger lidt på Mtiliga, og vejer ham mod Yndestad som ikke ligefrem bliver hurtigere med alderen.
Efter 2-1 sejren over FCK i 32. spillerunde, havde FCK kun et 3 points forspring, men vi skal håbe på at FCK taber sidste kamp med 3-4 mål og vi samtidigt vinder med en 5-6 mål, for at nå at vinde ligaen, så det er nok ikke realistisk, men vi tager ja hatten på og tager sidste kamp mod Silkeborg IF!.... Og dog, for som det så gerne går, så er der lige noget der går galt, FCK tabte som de skulle, men Antipas kunne ikke finde målet, og der var smør på Tørnes' handsker, vi tabte 2-0 og ender sæsonen på 2. pladsen.

I Pokalen:
Aab er alle steder, og i første kamp vinder de også 2-1 i Aalborg, desværre i en kamp som dommeren ødelagde - i begge retninger, der var få spillere tilbage til sidst som ikke havde fået gult kort, Mike Jensen var dog en af dem, overraskende nok. Ovenpå de skader der sidst i sæsonen opstod, skulle returkampen også spilles med Jens Stryger Larsen på den defensive midtbane position, eftersom Holst sidder over med karantæne. Returkampen endte 1-0 ved fuldtid, og i overtiden var det endnu engang Ciss der gik foran og scorede 2 gange på 3 minutter, 2. mål blev dog underkendt, men det første var nok til at vinde kampen. Finalen bliver mod SønderjyskE, som slog Lyngby ud i den anden semifinale.
Det blev et tæt opgør mod SønderjyskE, men i sidste ende kunne vi ikke holde den kørende, og endte med et 0-1 nederlag, den store grund var at vi 3 dage senere skulle spille mod FCK, og der var en spinkel chance for stadig at vinde ligaen, spinkel, men stadig tilstede!.

I Europa: Que sera, sera - we're going to Champions League...

Final note of the season:
Godkendt første sæson, der er ikke meget at sige virkelig, der er nogle gode navne på vej ind, og nogle gamle drenge som måske skal skippes afsted...

Derudover er der et par spillere som er værd at nævne her i bakspejlet af sæsonen, Daniel Stenderup, flest gange kampens spiller i ligaen, totalt i orden forsvars spil, spil spil (tænk på DJ Harske Hubbi's stemme!, jeg er fynbo, den er sku skidesjov!), Lebese lagde sig også godt fra land på assist listen, Semou på den defensive midtbane lå i top 5 over gule kort, det er måske ikke imponerende i sig selv, men det giver mig håb om at han er med til at lave nogle vigtige tacklinger for holdet!, til sidst Michael Tørnes, 13 rent bur, 2 foran Wildand og Rønnow, det bliver en interessant duel på målmandsposten næste sæson med heinze på vej ind.

Hvor er det dog latterligt at hverken Tørnæs, Stenderup, Thygesen, Lebese eller Semou er med på årets hold, eneste Brøndby mand er Ciss på venstrebacken...
« Seneste Redigering: 04 Mar 2013, 17:43 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010