home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OnkelMorfars Fotohjørne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: OnkelMorfars Fotohjørne  (Læst 32333 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #120: 14 Apr 2013, 00:32 »

Jeg har også selv en mindre passion for at tage billeder, men desværre er det ikke noget jeg udlever pt, men forhåbentlig kommer det med tiden, for jeg er ved at spare sammen til et nyt kamera, hvilket gerne skulle kunne købes omkring næste forår.

Så jeg nyder at se de mange forskellige billeder du har fremstillet, og jeg vil helt sikkert gerne se flere fra din side, dog er jeg mest til de sådan nogle som "White Stripes", "First Shot" - Men også "Barbed wire" og "Reflection" er fede, og det er den stil jeg syntes du skal smide mere op af!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

HansenLFC
Gæst
 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #121: 14 Apr 2013, 00:55 »



Er der andre end mig der elsker at spille spil?

Jaaaaaaaaa, jeg gør!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #122: 14 Apr 2013, 02:59 »

Synes det er rigtig interessant at se dine billeder, og er klart fan af det. Kan godt lide at høre nogle tanker bag det du har taget, og også gerne hvad du tænkte da du tog det osv. Smiley

Tak for de venlige ord. Vil prøve at skrive lidt mere om de enkelte billeder. Smiley

Jeg har også selv en mindre passion for at tage billeder, men desværre er det ikke noget jeg udlever pt, men forhåbentlig kommer det med tiden, for jeg er ved at spare sammen til et nyt kamera, hvilket gerne skulle kunne købes omkring næste forår.

Så jeg nyder at se de mange forskellige billeder du har fremstillet, og jeg vil helt sikkert gerne se flere fra din side, dog er jeg mest til de sådan nogle som "White Stripes", "First Shot" - Men også "Barbed wire" og "Reflection" er fede, og det er den stil jeg syntes du skal smide mere op af!

Hvis du har en passion, må du vel også have taget et par billeder? DEM ville jeg gerne se! WinkSmiley
Der kommer en del flere af den slags billeder du kan lide, da jeg umiddelbart er fan, men også bedst, til sort/hvid billeder. Gerne af den lidt abstrakte slags Smiley

Jaaaaaaaaa, jeg gør!

Det lyder da godt! Spiller du noget spændende? Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #123: 14 Apr 2013, 10:06 »


Hvis du har en passion, må du vel også have taget et par billeder? DEM ville jeg gerne se! WinkSmiley
Der kommer en del flere af den slags billeder du kan lide, da jeg umiddelbart er fan, men også bedst, til sort/hvid billeder. Gerne af den lidt abstrakte slags Smiley


Når jeg siger mindre passion, så er det fordi jeg aldrig rigtig er kommet i gang med billederne. For tiden bliver det kun til billeder fra min Iphone og så lagt op på instagram, men dem kan du se her

Som sagt, så skal jeg rigtig til at begynde at udleve passionen, når jeg får et nyt kamera.

Edit: Nogle af billederne er bare taget og ikke som sådan ment som at skulle være flotte.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2013, 10:11 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #124: 14 Apr 2013, 11:02 »

Morfar, jeg synes squ den stil du kører lige nu, med at vi ser DINE billeder, og også har chancen for at se andres, er meget god.
Og synes ikke du skal lave om på hvilke billeder du smider ind (selvom det selvfølgelig vil være fedest med forskellige slags billeder), men som Svartovich skriver, vil det være fedt hvis der kommer lidt tanker med Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #125: 14 Apr 2013, 15:00 »

Når jeg siger mindre passion, så er det fordi jeg aldrig rigtig er kommet i gang med billederne. For tiden bliver det kun til billeder fra min Iphone og så lagt op på instagram, men dem kan du se her

Som sagt, så skal jeg rigtig til at begynde at udleve passionen, når jeg får et nyt kamera.

Edit: Nogle af billederne er bare taget og ikke som sådan ment som at skulle være flotte.

Ok, så vil jeg glæde mig til at se nogle "rigtige" billeder til den tid. Hvornår får du kameraet? Smiley

Men der er helt sikkert nogle små "gems" imellem de billeder. Især billedet af en forlystelse i Tivoli. Super fede linjer! Me likey! Smiley
Morfar, jeg synes squ den stil du kører lige nu, med at vi ser DINE billeder, og også har chancen for at se andres, er meget god.
Og synes ikke du skal lave om på hvilke billeder du smider ind (selvom det selvfølgelig vil være fedest med forskellige slags billeder), men som Svartovich skriver, vil det være fedt hvis der kommer lidt tanker med Smiley

Smider nok noget ud lidt senere idag. Smiley Så skal jeg nok skrive lidt om billedet. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #126: 14 Apr 2013, 21:48 »

Wall Flower



Billedet blev taget for noget tid siden. Syntes de sorte og hvide farver var mest passende, da tonerne i billedet afgiver lidt mere pontus. Billedet er lavet for at fremhæve hvordan skønheden stadig kan blomstre i en betonverden, der nogle gange kan virke lidt hård.

Hyg jer derude!  Peace
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #127: 17 Apr 2013, 17:24 »

Lines



Har en stor kærlighed for det monokromatiske og det abstrakte, så det er så det jeg fremviser igen idag. Noget af det er blevet sløret, det man kalder tilt-shift. Det giver et rigtig fedt fokus. Håber i kan lide det. Smiley

Hyg jer derude!  Peace
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #128: 17 Apr 2013, 19:21 »

Hej onkelmorfar.
rigtig fede pics du har fået taget dig der. følger helt sikkert med.
vil lige hører hvad du bruger til at redigere dine billeder med? photoshop?
Logged

H A L A   M A D R I D!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #129: 17 Apr 2013, 20:12 »

Hej onkelmorfar.
rigtig fede pics du har fået taget dig der. følger helt sikkert med.
vil lige hører hvad du bruger til at redigere dine billeder med? photoshop?

Jeg bruger mest af alt Photoshop Lightroom, som bliver brugt mere specifikt til billeder fra kamera. Men ellers bruger jeg også det gængse Photoshop. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #130: 22 Apr 2013, 15:18 »

Something to celebrate



Syntes at billede var passende i dagens anledning da jeg har bestået min pædagogik eksamen, så nu er jeg kun en enkelt opgave fra at kunne kalde mig pædagog!  Opstemt
Jeg kan ikke spille på trompet, må det hellere lige siges, men fik den da jeg var lille, af en der spillede på glimragende på den. Jeg har samtidig altid været en stor fan af blues og jazz. Teksturerne i baggrunden er bare lidt tekst. Syntes det gav en fed kobling til trompeten. At der nærmest er musik og lyrik omkring den. Modellen er mig selv i en noget tyndere og yngre udgave, men ellers er hatten og trompeten der stadig. Smiley

Hyg jer derude!  Peace
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #131: 22 Apr 2013, 15:42 »

Stort tillykke med det Onkelmorfar Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #132: 22 Apr 2013, 15:47 »

Stort tillykke med det Onkelmorfar Smiley

Takker!  Thumbs Up
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #133: 22 Apr 2013, 16:15 »

Nu er det lang tid siden, jeg har fået kommenteret her i tråden, men nu måtte det altså være. Tillykke med din beståede eksamen, og jeg synes stadig, at det er nogle fede billeder du smider ud! Jeg kan godt lide, at du kommer med lidt tekst til billederne, men om det er fototeknisk, et par tanker om din redigering eller historien bag billedet er for mig underordnet. Smiley

Jeg tænkte på, om du har nogen af 'originalerne' jeg og andre evt. måtte se? Jeg kunne godt tænke mig at se hvad og hvor meget, du egentligt ændrer på billederne! Smiley

KUTGW! Thumbs Up
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OnkelMorfars Fotohjørne
« Svar #134: 22 Apr 2013, 16:43 »

Nu er det lang tid siden, jeg har fået kommenteret her i tråden, men nu måtte det altså være. Tillykke med din beståede eksamen, og jeg synes stadig, at det er nogle fede billeder du smider ud! Jeg kan godt lide, at du kommer med lidt tekst til billederne, men om det er fototeknisk, et par tanker om din redigering eller historien bag billedet er for mig underordnet. Smiley

Jeg tænkte på, om du har nogen af 'originalerne' jeg og andre evt. måtte se? Jeg kunne godt tænke mig at se hvad og hvor meget, du egentligt ændrer på billederne! Smiley

KUTGW! Thumbs Up

Mange tak for de søde ord! Du er sgu lidt min forkæmper, og det er jeg glad for!  Thumbs Up

Her er lige 3 billeder i uredigeret og redigeret stand:
















Håber du kan bruge det til noget. Smiley Og ja de er ganske heftigt redigeret. Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010