home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130678 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #540: 09 Jun 2013, 23:15 »

I håbet om at flere ser det, og eventuelt reagerer, så samler vi lige gårsdagens småproblemer i ét indlæg Peace

1) VK er desværre gået hen og har fået en skade, der gør meget vrøvl når han skiftevis bliver varm og kold i anklen (som jeg har forstået det). Derfor melder han fra som keeper, men vil gerne spille en kamp i marken. Derfor skal jeg høre, om der er en der er klar på at stå på mål? Helst en der har bare lidt erfaring med det, så keeperstandarden på de to hold er nogenlunde ens. Der er masser af forsvarsspillere i år, så man kommer ikke til at være alene om at holde buret rent Peace

2) Jeg er i tids- og pengenød, så jeg kan ikke stå for præmier i år. Men en anden må meget gerne tage sig af det i stedet. Der er tale om et budget på 910 kroner, som man får ind igen på dagen. Der har aldrig været problemer med at folk betalte, men skulle det ske, så kan man altid tage præmierne med sig hjem igen og få pengene retur! Det kræver bare at nogen vil lægge pengene ud i første omgang, og tage tiden til at få dem købt ind Smiley

Ellers er der ikke så meget andet at sige end at jeg glæder mig VIRKELIG meget til om 21 dage Opstemt

Nu skulle Shaft selvfølgelig skrive og starte en ny side Tunge

Læs det citerede og glem hans blær Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #541: 09 Jun 2013, 23:19 »

Og så vil jeg da bare sige, at de 130 kilo jeg render rundt med er i topform for tiden. Nu har jeg 3 kampe i træk holdt CS - og er generelt flyvende. Mit hold skal nok vinde <3

Du skal bare være glad for jeg ikke overtager keeper pladsen i den anden ende. Så var du sikret ikke at vinde. Jeg ville kunne love CS, men jeg vil dog ikke kunne love noget på mit holds vegne. Jeg var den vildeste i min keeper karriere jeg siger det bare. Talent hold og hele pisset!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #542: 09 Jun 2013, 23:28 »

Ærgerligt at jeg ikke kan komme og rulle lidt denne gang.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #543: 09 Jun 2013, 23:37 »

Ærgerligt at jeg ikke kan komme og rulle lidt denne gang.

Ja, det ærgrer altså også mig Smiley

Du har altid givet ekstremt meget dynamik på den midtbane med al dit løberi Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #544: 10 Jun 2013, 00:10 »

Ja, det ærgrer altså også mig Smiley

Du har altid givet ekstremt meget dynamik på den midtbane med al dit løberi Opstemt
Der er studenteruge, så det kunne ikke blive aktuelt. Det må blive en anden god gang.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #545: 10 Jun 2013, 00:43 »

Der er studenteruge, så det kunne ikke blive aktuelt. Det må blive en anden god gang.

IKKE GODT NOK! SOMMERBOLD ER ALT! ej nyd din uge Wink
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #546: 10 Jun 2013, 01:10 »

Der er studenteruge, så det kunne ikke blive aktuelt. Det må blive en anden god gang.

Jeg overvejer et arrangement mere i august eller efterårsferien. Kan være at det vil passe bedre Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #547: 10 Jun 2013, 12:35 »

Jeg overvejer et arrangement mere i august eller efterårsferien. Kan være at det vil passe bedre Smiley

 ikk efterårsferien Wink da jeg er smuttet til USA der Tunge
Logged

Tidligere: Baloo38

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #548: 10 Jun 2013, 12:45 »

Hvad angår det med at vi mangler en målmand så kunne jeg muligvis godt tage den tjans, hvis VK whiner.

Men kun hvis der virkelig ikke er andre der gider crazy

Jeg har erfaring som målmand. Det var næsten den eneste position jeg var i min "aktive karriere"

Problemet er bare at jeg ikke for alvor har været aktiv i flere år. Har spillet lidt, hvor jeg altid har stået på mål, men det er altså længe siden jeg har spillet for alvor.

Så igen. Hvis ingen andre melder sig, så gør jeg det gerne.
Og nu siger du lige. Nu ved jeg ikke hvad niveau Shaft er på.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #549: 10 Jun 2013, 13:00 »

Hvad angår det med at vi mangler en målmand så kunne jeg muligvis godt tage den tjans, hvis VK whiner.

Men kun hvis der virkelig ikke er andre der gider crazy

Jeg har erfaring som målmand. Det var næsten den eneste position jeg var i min "aktive karriere"

Problemet er bare at jeg ikke for alvor har været aktiv i flere år. Har spillet lidt, hvor jeg altid har stået på mål, men det er altså længe siden jeg har spillet for alvor.

Så igen. Hvis ingen andre melder sig, så gør jeg det gerne.
Og nu siger du lige. Nu ved jeg ikke hvad niveau Shaft er på.

Bare det, at det er en keeper der har noget erfaring på kassen. Så er jeg lidt ligeglad med niveauet, for så har du mindsettet der skal til, for at stå på mål Smiley

Shaft står for tiden på Serie 2 niveau og Serie 4 niveau. Begge som starter, og med gode præstationer til følge. Bortset fra sidst jeg var inde at se ham. Der koksede han sgu lidt i starten af kampen crazy

Men så krydser vi fingre for, at andre melder sig, og ellers er det rart at vide, at du er på som backup Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #550: 10 Jun 2013, 13:03 »

Jeg har ikke lige læst alt info omkring det her, men jeg står denne sæson for mit serie 3 hold med lidt blandede resultater, ville være fresh på en tjans som keeper.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #551: 10 Jun 2013, 13:13 »

Det ville da være lækkert, bryllen Smiley

Vi står dog i det problem, at vi har 26 mand med på dagen i forvejen.. Hvis jeg må vende tilbage til dig, så finder jeg lige ud af hvad vi gør. Det bliver næsten for meget, hvis vi skal spille 14 mod 14, men omvendt kan vi heller ikke smide nogen af holdkortet.

Jeg vender som sagt tilbage Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #552: 13 Jun 2013, 01:13 »

Det ville da være lækkert, bryllen Smiley

Vi står dog i det problem, at vi har 26 mand med på dagen i forvejen.. Hvis jeg må vende tilbage til dig, så finder jeg lige ud af hvad vi gør. Det bliver næsten for meget, hvis vi skal spille 14 mod 14, men omvendt kan vi heller ikke smide nogen af holdkortet.

Jeg vender som sagt tilbage Smiley

Det skal  vel være inden alt for længe du vender tilbage Wink Vi skal helst have det afgjort sådan ok hurtigt  Peace
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #553: 16 Jun 2013, 13:51 »

Nichlas viser sig som en værdig anfører, og melder nu at han med hårdt optapet fod godt kan stå på mål alligevel! Dermed er krisen afblæst, bortset fra at vi stadig gerne vil have en til at tage sig af præmie-indkøb Smiley

Kom frisk!

Jeg sender forresten snart en reminder ud, så jeg er SIKKER på at alle ved at det er den 30. vi spiller ;P
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #554: 16 Jun 2013, 13:59 »

Nichlas viser sig som en værdig anfører, og melder nu at han med hårdt optapet fod godt kan stå på mål alligevel! Dermed er krisen afblæst, bortset fra at vi stadig gerne vil have en til at tage sig af præmie-indkøb Smiley

Kom frisk!

Jeg sender forresten snart en reminder ud, så jeg er SIKKER på at alle ved at det er den 30. vi spiller ;P

Det vil sige nu får vi en handicappet Nicklas på mål? crazy
Logged


Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010