Swizz CataR
|
|
Fedt, det er jo lige i baghaven! Super arbejde Berendt.
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Så går træningen sgu i gang. Man skal jo trods alt kunne holde til små 2x45 minutter Hvorfor skal der være så lang tid til 30. Juni?
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Så går træningen sgu i gang. Man skal jo trods alt kunne holde til små 2x45 minutter Hvorfor skal der være så lang tid til 30. Juni? hvordan havde du da tænkt dig at træne op til det?
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
hvordan havde du da tænkt dig at træne op til det?
Løbeture 2-4 gange om ugen plus to træninger af 1,5 time skulle nok kunne gøre det.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Løbeture 2-4 gange om ugen plus to træninger af 1,5 time skulle nok kunne gøre det.
hvor langt løber du
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Kommer jo stærkt an på hvordan jeg vil dosere det Mellem 3 og 10 km i hvert fald.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Kommer jo stærkt an på hvordan jeg vil dosere det Mellem 3 og 10 km i hvert fald. ok... tænkte mere på måske at bruge samme metoder
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Og så er der os andre der slet ikke kan løbe eller gider at træne op til det. Der gik ca. 20 sekunder før alle til crewtræffet var døde da vi forsøgte at spille bold
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Og så er der os andre der slet ikke kan løbe eller gider at træne op til det. Der gik ca. 20 sekunder før alle til crewtræffet var døde da vi forsøgte at spille bold Bare vent manner. Når jeg er i storform så ser i aldrig fronten af mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Jakob kan skrive under på at jeg fælder dem der kan løbe hurtigere end mig.
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Nej klart når du ligger med ansigtet boret i græsset efter at være blevet tromlet midt over Af hvem? Du ligner jo ikke en der er sværere at vælte end Mathias Gehrt efter en god sultestrejke.
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Af hvem? Du ligner jo ikke en der er sværere at vælte end Mathias Gehrt efter en god sultestrejke.
Så har du sgu aldrig set ham i virkeligheden. I må have en god dag d'herrer, det er dagen efter min vogntur, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt samtidig med Roskilde starter.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jakob kan skrive under på at jeg fælder dem der kan løbe hurtigere end mig.
Noget siger mig at du får travlt
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Jeg har en gang scoret et mål, så pas på!
|
|
|
|
|
|
|
|