home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130526 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #420: 18 Mar 2013, 18:18 »

Jeg drikker det heller ikke for at slukke tørsten Tunge

Det er det vand er til for. Jeg drikker det for væskebalancen. Gatorade indeholder salte og sukre i en blanding, der er beregnet til væsketab ved fysisk aktivitet. Når du sveder ryger en masse salte jo med ud, og det er primært dem jeg vil have kompenseret Wink

(jeg er nørd - bær over med mig)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #421: 18 Mar 2013, 18:24 »

Jeg drikker det heller ikke for at slukke tørsten Tunge

Det er det vand er til for. Jeg drikker det for væskebalancen. Gatorade indeholder salte og sukre i en blanding, der er beregnet til væsketab ved fysisk aktivitet. Når du sveder ryger en masse salte jo med ud, og det er primært dem jeg vil have kompenseret Wink

(jeg er nørd - bær over med mig)

Vi skal prøve crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #422: 19 Mar 2013, 01:05 »

Aldrig begynd den der diskussion med Pluto... Det ikke til at høre på - alt det der med salt og sukker og kulsyre og alle de andre flotte ord han kan sige.

Angående sodavand, så må han da gerne tage en ramme eller to med. Om vi køber det i 7/11 eller hos ham gør vel intet. men jeg betaler så heller ikke mere end de 3-4 kroner som de har kostet i Tyskland Tunge

Og jeg vil gerne gå lidt længere end Pluto. Hvis nogen, uanset hvem, fyrer noget Romerlys af, så bliver de smidt af helvedes til. Det skal jeg sgu nok sørge for. Så er vedkommende ikke velkommen.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #423: 19 Mar 2013, 16:46 »

Det var vel der du kunne gøre mindst skade, John.

Ja for modstanderne i hvert fald Wink

Aldrig begynd den der diskussion med Pluto... Det ikke til at høre på - alt det der med salt og sukker og kulsyre og alle de andre flotte ord han kan sige.

Angående sodavand, så må han da gerne tage en ramme eller to med. Om vi køber det i 7/11 eller hos ham gør vel intet. men jeg betaler så heller ikke mere end de 3-4 kroner som de har kostet i Tyskland Tunge

Og jeg vil gerne gå lidt længere end Pluto. Hvis nogen, uanset hvem, fyrer noget Romerlys af, så bliver de smidt af helvedes til. Det skal jeg sgu nok sørge for. Så er vedkommende ikke velkommen.

Hvad er der nu galt i lidt pyro-tifo inden kampen Opstemt

Men enig, hvis Fynbo vil købe sodavand osv med, så er det ok for mig, men det skal kun sælges til den pris, som de koster i Tyskland. Ikke noget med at tjene på det!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #424: 19 Mar 2013, 21:45 »


Hvad er der nu galt i lidt pyro-tifo inden kampen Opstemt

Der er det galt, at vi ikke får lov til at låne banerne mere, samt at enten jeg eller Berendt, alt efter hvor det er, får en kæmpe skideballe af klubben, og vi formentlig ikke får lov til at spille kampen.

Så nemt er dét at sige, at uanset hvad er pyro-tifo osv forbudt til dette arrangement.
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #425: 19 Mar 2013, 22:28 »

Det var skam osse lige plan, ikke at skulle tjene på det, men derimod give et billigt tilbud i stedet for at skulle give 18 kr. for en halv ltr. sodavand i 7/11.

Hvis jeg køber en kasse cola til 53,33 kr. så vil de blive solgt til 2,50 kr. for ikke at skulle tjene på det.
Mens de sidste 20 øre pr dåse der bliver solgt skal dække den times køre tur frem og tilbage fra tyskland. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #426: 19 Mar 2013, 23:04 »

Det var skam osse lige plan, ikke at skulle tjene på det, men derimod give et billigt tilbud i stedet for at skulle give 18 kr. for en halv ltr. sodavand i 7/11.

Hvis jeg køber en kasse cola til 53,33 kr. så vil de blive solgt til 2,50 kr. for ikke at skulle tjene på det.
Mens de sidste 20 øre pr dåse der bliver solgt skal dække den times køre tur frem og tilbage fra tyskland. Smiley

Du skrev tidligere, at 50% af overskuddet ville gå til FMF, det vil sige, at det var meningen at tjene en skilling?

Men til 2,50 kunne jeg da nok godt være interesseret Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #427: 20 Mar 2013, 16:04 »

Du skrev tidligere, at 50% af overskuddet ville gå til FMF, det vil sige, at det var meningen at tjene en skilling?

Men til 2,50 kunne jeg da nok godt være interesseret Wink

Det er på grund af den diff. der vil komme. Nej det er ikke min mening, da det kun er til at dække turen til tyskland Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #428: 24 Mar 2013, 00:32 »

Så er der gode nyheder Smiley

Berendt har bekræftet, at vi gerne må låne en bane hos Jægersborg Boldklub! Desværre er han selv forhindret i at deltage. Det giver en ledig plads på deltagerlisten. Standby-pladserne har modtaget en pb med invitation, men det er som altid først til mølle, så hvis der sidder en frisk sjæl derude, der er ked af ikke at kunne være med, så er det nu!

Tusind tak til Berendt for hjælpen med at skaffe en bane!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #429: 24 Mar 2013, 00:33 »

Jeg er på !!
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #430: 24 Mar 2013, 00:33 »

Den må man da sige var hurtigt solgt Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #431: 24 Mar 2013, 01:00 »

Øv, så er Ashti med. Jeg vil nu overveje, om jeg gider deltage alligevel Wink
Logged


Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #432: 24 Mar 2013, 01:05 »

Øv, så er Ashti med. Jeg vil nu overveje, om jeg gider deltage alligevel Wink

Jeg er frygtet og berygtet så forstår godt du genovervejer din deltagelse  Thumbs Up Enhver der ikke gør er en frygtløs tåbe ! Opstemt
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #433: 24 Mar 2013, 01:10 »

Jeg er frygtet og berygtet så forstår godt du genovervejer din deltagelse  Thumbs Up Enhver der ikke gør er en frygtløs tåbe ! Opstemt

Bare vent på banen, nu når du kalder mig en frygtløs tåbe Wink
Logged


Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #434: 24 Mar 2013, 01:18 »

Bare vent på banen, nu når du kalder mig en frygtløs tåbe Wink

Du er målmand. Sådan en trussel gør ham ikke bange.
Logged


Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010