home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1044 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130513 gange)
Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #405: 18 Mar 2013, 12:34 »

Hvorfor skal jeg selv sørge for det? Jeg FORVENTER at folk sørger for forplejning af dommeren  Djævel

Det bliver ikke mig. Men jeg må jo sørge for, at jeg kommer på det hold, der har forplejningen med til dig Cool
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #406: 18 Mar 2013, 15:01 »

Jeg regner med at smutte over tyskland, inden jeg køre mod sjælland. Der vil jeg købe drikkelse og noget chokolade/slik, der vil sælges billigt før, under og efter kampen.

Så vil lige høre af, om hvor tæt på banen vi kommer til at holde med bil ? Smiley

Og 50 % af overskuddet vil gå til fmf  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Mar 2013, 15:03 af Fynbo » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #407: 18 Mar 2013, 15:19 »

Det kommer jo an på hvor vi kommer til at spille henne Fynbo :-)

Men Jægersborg er ikke ved banerne (altså klubhuset med omklædningsrum først) og i B93 kan der være en lille gå gang.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #408: 18 Mar 2013, 16:12 »

Jeg har ikke svaret på skemaet, men fedt arbejde Pluto. Kan se, at jeg med min 174 bliver en af de små på banen Wink
Men ellers må vi jo se, har jo deltaget før, men fik desværre ikke svaret! Hvor jeg helst spiller skulle jeg vel have svaret på, men vi må se hvor man ender, når VK og Shaft skal fordele holdet Wink Sidste gang måtte jeg jo tage til takke med en back Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #409: 18 Mar 2013, 16:56 »

Det var vel der du kunne gøre mindst skade, John.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #410: 18 Mar 2013, 17:40 »

Jeg regner med at smutte over tyskland, inden jeg køre mod sjælland. Der vil jeg købe drikkelse og noget chokolade/slik, der vil sælges billigt før, under og efter kampen.

Så vil lige høre af, om hvor tæt på banen vi kommer til at holde med bil ? Smiley

Og 50 % af overskuddet vil gå til fmf  Thumbs Up

Det er jeg da sikker på at Sunbao vil sætte pris på, men det er vigtigt at understrege at det her absolut INTET har med det officielle FmFreaks.dk at gøre. Årsagen til at jeg gør mig den frækhed at kalde det FmFreaks Sommerbold er, at det som hovedregel kun er for brugerne på FmFreaks.dk.

Af samme grund vil jeg ikke gøre mig til herre over om du vælger at sælge drikkevarer til arrangementet. I princippet er jeg imod at nogen overhovedet tjener noget på arrangementet, da det aldrig har været planen at det skulle være en kommerciel happening. Jeg er ikke i tvivl om at nogle vil sætte pris på det, men jeg vil næppe være en af dem.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #411: 18 Mar 2013, 17:43 »

Nu er du vidst bare tosset Pluto. Hvordan kan man have noget i mod at kunne købe billige drikkevarer? Skid da huld i hvem der tjener på det, så længe vi andre sparer kassen, fremfor at skulle købe lortet i 7-eleven til overpris.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #412: 18 Mar 2013, 17:46 »

Nu er du vidst bare tosset Pluto. Hvordan kan man have noget i mod at kunne købe billige drikkevarer? Skid da huld i hvem der tjener på det, så længe vi andre sparer kassen, fremfor at skulle købe lortet i 7-eleven til overpris.

Dit valg Smiley

Personligt er jeg fint tilfreds med at tage vand med, og ellers gør det mig ikke noget at bruge lidt småpenge på sodavand/sportsdrik.

Jeg er imod ideen om, at nogen øjner en mulighed for at tjene penge på Sommerbold, for det har intet med eventen at gøre. Men det er et frit land, og hvis nogen vil sælge noget, og der er en der vil købe, så skal jeg da ikke stå i vejen. Men dermed ikke sagt at jeg synes det er en god ide.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #413: 18 Mar 2013, 17:49 »

Jeg fylder bare tasken med pyro så, så er jeg sikker på at vk og Zone giver mig en fin pris.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #414: 18 Mar 2013, 17:53 »

Jeg tager personligt noget vand med til kampen og så er der nok også en øl eller to som bliver drukket bagefter, men det er nu alt sammen noget jeg har med hjemmefra.. Om de andre er friske på at købe der, skal du ikke spørge mig om, men hvis andre har samme mening kan det hurtigt blive en dyr tur for dig..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #415: 18 Mar 2013, 17:53 »

Jeg fylder bare tasken med pyro så, så er jeg sikker på at vk og Zone giver mig en fin pris.

Igen - dit valg. Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at sælge romerlys, men fyrer I nogen af, så har I ikke min støtte når Jægersborg BK eller B93 bliver sure og nægter at låne os baner i fremtiden Wink

På den led vil jeg nok blive i mindre godt humør - for ikke at sige direkte rasende. Vi skal opføre os ordentligt, når vi får lov til at låne baner gratis.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #416: 18 Mar 2013, 18:09 »

Jeg fylder bare tasken med pyro så, så er jeg sikker på at vk og Zone giver mig en fin pris.

Hvis det bliver brændt af så stopper jeg kampen så længe det står på.. Det her er et hyggearrangement, ikke en hooligan-happening Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #417: 18 Mar 2013, 18:14 »

Det er i det hele taget bare rigtig dumt at drikke sodavand under en fodboldkamp.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #418: 18 Mar 2013, 18:15 »

Det er i det hele taget bare rigtig dumt at drikke sodavand under en fodboldkamp.

Amen Grin

Jeg er mere på Gatorade eller tilsvarende uden kulsyre Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #419: 18 Mar 2013, 18:16 »

Amen Grin

Jeg er mere på Gatorade eller tilsvarende uden kulsyre Tunge

Der er stadig sukker i så du ender med at stå og ligne en idiot der prøver at slukke sin tørst med saltvand  Cool
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010