home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1032 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130347 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #240: 11 Mar 2013, 13:01 »

Nogle gange kan man opnå mere ved at lade den gumpetunge angriber varme bolden end ved at tonse ind i ham og efterlade et hul bag sig Peace

Situationsfornemmel se kan gøre hele forskellen Opstemt

Men ja, en forsvarsspiller er sgu nødt til at være kompromisløs og gå ind i enhver tackling som var det hans sidste!

Der har vi jo så problemet. Hvis jeg ikke rammer så er jeg screwed.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #241: 11 Mar 2013, 13:01 »

Hvad sluttede kampen sidste år?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #242: 11 Mar 2013, 13:05 »

Hvad sluttede kampen sidste år?

Det kan jeg sgu ikke engang huske  Ubeslutsom

Men mit hold tabte xD

2-0 tror jeg det var, men er slet ikke sikker.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #243: 11 Mar 2013, 13:06 »

Opstemt

Jeg forventede noget fuldstændigt vanvittigt som 5-4 eller 6-2.

Bare massere af mål i hvert fald. Men det virker det jo så ikke til crazy
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #244: 11 Mar 2013, 13:07 »

Jeg tror den endte 3-1
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #245: 11 Mar 2013, 13:09 »

Opstemt

Jeg forventede noget fuldstændigt vanvittigt som 5-4 eller 6-2.

Bare massere af mål i hvert fald. Men det virker det jo så ikke til crazy

Det var kun til det første arrangement, hvor holdene var HELT forkert skruet sammen. Den endte 7-1 tror jeg crazy

Men efter det begyndte vi at gøre noget ud af at fordele holdene ordentligt (derfor jeg er så opmærksom på hvor folk spiller crazy) har det været ret jævnbyrdige kampe Peace


@Hawk, det lyder heller ikke helt skævt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #246: 11 Mar 2013, 13:10 »

Dagens kamp blev vundet 3-1 af VKs hold, blandt andet på en perlescoring af dweebfck. Første halvleg blev meget lige, efter en forsvarsblunder efter ti minutter bragte bragte VKs hold i spidsen.

Anden halvleg var for Shafts hold mere rodet, hvor offensiven fungerede noget bedre, men på bekostning af den defensive styrke holdet havde udvist i første halvleg.

Kampens Spiller blev riis, der leverede en bundsolid forsvarspræstation i samtlige 90 minutter
Kampens Fighter blev Jakob E, der viste hvad det vil sige at knokle røven ud af bukserne. Selv efter kampen kunne han fortsætte med at løbe!
Kampens Detalje stod dweebfck for, da han starter en dribletur fra egen banehalvdel, hvor han sætter det halve hvide hold, for til sidst at placere bolden helt oppe i den fjerne krog.

Dagen blev en stor succes, og lidt uvant kan vi nu allerede se imod næste FmF-bold arrangement, når den første jydekamp bliver spillet engang til sommer i Aalborg!

VK LUKKEDE KUN 1 MÅL IND!?
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #247: 11 Mar 2013, 13:23 »

Ja, Shafts hold havde for travlt til at forsvare sig over for mine dybdeløb til selv at have tid til at score.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #248: 11 Mar 2013, 13:32 »

Ja, Shafts hold havde for travlt til at forsvare sig over for mine dybdeløb til selv at have tid til at score.

Eller også rendte vores angribere rundt og legede Inzaghi alle sammen Tunge

Det er fandeme svært at få gang i noget god fodbold, når der er 40 meter mellem midten og angrebet, og angrebet ikke engang spiller sammen! Og så havde I nogle onde forsvarsspillere crazy

Jeg var RASENDE i anden halvleg, da alle de aftaler vi havde lavet i pausen bare blev forkastet xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #249: 11 Mar 2013, 13:34 »

Lavede I aftaler? Vi snakkede vist blot om at vi skulle score flere mål end jer for at vinde.. Det andet lyder for seriøst!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #250: 11 Mar 2013, 13:37 »

Første halvleg duede jo ikke for os, så vi var nødt til at få nogle helt simple regler på plads. Angriberne skulle stå dybere og deltage i opspillet, så vi ikke bare endte med en masse risky stikninger og lange bolde. Det gad de så ikke alligevel Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #251: 11 Mar 2013, 13:52 »

Vi må have en ansat til at stå for liveupdates gennem hele kampen, så os der bor for langt væk til at deltage også kan leve os ind i kampen! Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #252: 11 Mar 2013, 13:53 »

Vi må have en ansat til at stå for liveupdates gennem hele kampen, så os der bor for langt væk til at deltage også kan leve os ind i kampen! Wink

Jeg tror og håber på at min fysiske tilstand tillader at jeg spiller hele kampen. Men i fald jeg er nødt til at gå ud, så skal jeg nok live-opdatere og tage en masse billeder.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #253: 11 Mar 2013, 13:53 »

Bor for langt væk? Jeg kommer sgu kørende fra Aalborg for det!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #254: 11 Mar 2013, 13:57 »

Bor for langt væk? Jeg kommer sgu kørende fra Aalborg for det!

Ligner jeg en der har en bil? Hævet Øjenbryn
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010