home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130301 gange)
Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #225: 10 Mar 2013, 15:42 »

Anyway, så er mit håb at Fynbo, Benja, Skovby, RCD og Dissing hovedsageligt består af offensive midtbanespillere eller wings Peace
Jeg er nok primært det man ville kalde en gammeldags centerforsvare. Men det vil ikke være et kæmpe problem at spille offensiv. Bare vent til i oplever mit eminente skud. Wink
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #226: 10 Mar 2013, 15:47 »

Jeg glæder mig fandeme Opstemt

Hvorfor skal det først være om så lang tid? xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #227: 10 Mar 2013, 15:56 »

Fordi jeg åbenbart skal bruge så lang tid, på at bevise du kun er forsvarer Pluto! Drop nu de høje tanker om dig selv og dine *host* evner!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #228: 10 Mar 2013, 16:03 »

Fordi jeg åbenbart skal bruge så lang tid, på at bevise du kun er forsvarer Pluto! Drop nu de høje tanker om dig selv og dine *host* evner!

Har aldrig sagt at jeg har evner på den plads Opstemt

Har sagt at jeg finder mig bedre tilpas på den plads Wink

Den passer meget bedre til den måde jeg gerne vil spille fodbold på! Men nej, jeg er forfærdelig uanset hvor jeg spiller, så det er sgu ikke fordi jeg forventer at skulle brille der crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #229: 10 Mar 2013, 16:04 »

Jeg glæder mig til jeg scorer direkte på hjørnespark eller fra en anden ufattelig umulig vinkel Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #230: 10 Mar 2013, 16:05 »

Jeg glæder mig til jeg scorer direkte på hjørnespark eller fra en anden ufattelig umulig vinkel Tunge

Bare det ikke bliver på mit hold, så vil jeg glæde mig til at se nogle vilde mål Opstemt

Gik i skole med en der fik som specialitet at score på hjørne Opstemt

Han lavede en skruet yderside i bagerste hjørne, og kunne ramme ca 33 % af gangene Opstemt

EDIT
Dog var skuddene ikke særlig hårde, så da først målmanden regnede den ud, så var det ligesom slut med det xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #231: 10 Mar 2013, 16:09 »

Scorede engang et mål hvor jeg ville knalde bolden ind bag keeperen i det fjerneste hjørne, men ramte bolden heeeeelt forkert, med det resultat at den skruede udenom keeperen og ind i kassen ved nærmest hjørne Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #232: 10 Mar 2013, 16:11 »

xD

Når jeg skal trykke af, så ender den altid enten lige på keeperen eller langt forbi målrammen Opstemt

Jeg synes egentlig ikke at mit spark er katastrofalt når jeg bare skydetræner selv, men når jeg først står foran keeperen, så VIL bolden bare ikke derhen hvor jeg vil have den Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #233: 10 Mar 2013, 16:14 »



Anyway, så er mit håb at Fynbo, Benja, Skovby, RCD og Dissing hovedsageligt består af offensive midtbanespillere eller wings Peace

Det ville give den sundeste fordeling i hvert fald! Og ellers plejer det jo at løse sig selv Peace

Jeg napper højre eller venstre kanten på mit hold, skal ikke ned og forsvare ;-)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #234: 11 Mar 2013, 12:14 »

Spiller hvor der er behov, dog helst centralt på midtbanen. Er vi for mange der, så kan jeg dog godt nuppe en kant, omend det ikke er der jeg er bedst Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #235: 11 Mar 2013, 12:23 »

For pokker, så undgår jeg lige tråden i 2 dage og så er der føjet 6 sider til! Men jeg er (som altid) angriber og skal gøre mit bedste for at løbe 2-3 meter hver halvleg og gå helt tør for luft med 20 minutter igen. Så er det sagt. Jeg spiller ikke på noget som helst serie niveau, og plejer at få tæv da jeg spillede fodbold i den børnehave jeg arbejdede i.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #236: 11 Mar 2013, 12:54 »

Jeg har også noteret dig som central midt, Swizz Peace


Hawk, du er faktisk ikke så meget ønskeangriberen at stå overfor Opstemt
Ja, man kan løbe med dig, men du pressede alligevel hele tiden på, så man skulle holde øje med dig Opstemt

Håber bare at jeg slipper for at spille overfor GE Shockeret
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #237: 11 Mar 2013, 12:57 »

Jeg er pisse ligeglad hvem jeg står overfor. Jeg jorder hele pisset.
Hvis man er i forsvaret så skal man også gøre det ordentligt crazy
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #238: 11 Mar 2013, 12:59 »

Nogle gange kan man opnå mere ved at lade den gumpetunge angriber varme bolden end ved at tonse ind i ham og efterlade et hul bag sig Peace

Situationsfornemmel se kan gøre hele forskellen Opstemt

Men ja, en forsvarsspiller er sgu nødt til at være kompromisløs og gå ind i enhver tackling som var det hans sidste!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #239: 11 Mar 2013, 13:00 »

Det bliver det muligvis også hvis i forsøger at tackle på mig.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010