home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1044 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmF Sommerbold 2013
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: FmF Sommerbold 2013  (Læst 130265 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #180: 10 Mar 2013, 01:35 »

Vi behøver jo ikke midtbanespillere, når vi alligevel spiller med lange bolde....
Logged


Skovby
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #181: 10 Mar 2013, 01:35 »

Jeg kan næsten spille det hele, bare i ikke putter mig i det centrale forsvar Tunge (Jeg kan faktisk også være keeper Cool )
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #182: 10 Mar 2013, 01:36 »

Jeg kan næsten spille det hele, bare i ikke putter mig i det centrale forsvar Tunge (Jeg kan faktisk også være keeper Cool )

Det kan vi alle vel, når både Shaft og VK kan være det. Det kan umuligt være så svært så. Hævet Øjenbryn
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #183: 10 Mar 2013, 01:37 »

Lige når jeg ser det hele igennem, så tyder det på at vi har:

2 målmænd
10 deciderede forsvarsspillere eller backs
4 midtbanespillere
1 wing
3 angribere
6 jeg ikke umiddelbart ved hvor hører til

Hvis det billede også gælder til selve sommerbold, så rykker jeg altså fra forsvaret op som defensiv midt. Det vil jeg så gerne Opstemt

Men taget i betragtning at vi tidligere har skullet 'tvinge' nogen til at spille forsvar, så vi havde 4 på hvert hold, så er det her da awesome!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #184: 10 Mar 2013, 01:37 »

Vi behøver jo ikke midtbanespillere, når vi alligevel spiller med lange bolde....

Lange bolde bliver der ikke slået fra min side af. Jeg skal nok forsøge at holde bolden nede på jorden Wink
Logged


Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #185: 10 Mar 2013, 01:38 »

Lige når jeg ser det hele igennem, så tyder det på at vi har:

2 målmænd
10 deciderede forsvarsspillere eller backs
4 midtbanespillere
1 wing
3 angribere
6 jeg ikke umiddelbart ved hvor hører til

Hvis det billede også gælder til selve sommerbold, så rykker jeg altså fra forsvaret op som defensiv midt. Det vil jeg så gerne Opstemt

Men taget i betragtning at vi tidligere har skullet 'tvinge' nogen til at spille forsvar, så vi havde 4 på hvert hold, så er det her da awesome!

Det bliver en omgang norsk fodbold med en masse forsvarsspillere. Det har jeg intet imod!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #186: 10 Mar 2013, 01:39 »

Vi spiller med 5 mandsforsvar fremover Pluto. De huller du efterlader går ikke med kun 4 spillere.
Og din kondi gør, som du selv hele tiden siger, at du SLET ikke skal op som DM. Forsvaret er din plads, så må du gemme dine drømme til næste år, når du ikke er på din medicin (eller andre undskyldninger)
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #187: 10 Mar 2013, 01:39 »

Lange bolde bliver der ikke slået fra min side af. Jeg skal nok forsøge at holde bolden nede på jorden Wink

Enig her!

Jeg foretrækker altså også flade stikninger eller sikker possessionsfodbold Wink

Må håbe at det kan lade sig gøre Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovby
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #188: 10 Mar 2013, 01:39 »

Det kan vi alle vel, når både Shaft og VK kan være det. Det kan umuligt være så svært så. Hævet Øjenbryn

Håber heller ikke jeg bliver keeper crazy Tænkte bare at hvis der manglede en, så kunne jeg da godt træde til  Thumbs Up
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #189: 10 Mar 2013, 01:40 »

Enig her!

Jeg foretrækker altså også flade stikninger eller sikker possessionsfodbold Wink

Må håbe at det kan lade sig gøre Opstemt

Jeg har planer om at holde på bolden i mange tilfælde. Jeg skal lige have chancen for at lave en tunnel eller to. Cool
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #190: 10 Mar 2013, 01:40 »

Vi spiller med 5 mandsforsvar fremover Pluto. De huller du efterlader går ikke med kun 4 spillere.
Og din kondi gør, som du selv hele tiden siger, at du SLET ikke skal op som DM. Forsvaret er din plads, så må du gemme dine drømme til næste år, når du ikke er på din medicin (eller andre undskyldninger)

Jeg indrømmer, at jeg ikke har spillet godt de seneste par sommerbold  Ubeslutsom

Jeg kan godt mærke, at jeg ikke har spillet regelmæssige kampe siden gymnasiet...

Men jeg VIL op på midten hvis der er nok i forsvaret! Jeg vil så gerne prøve det af! Og kondien må jeg bare kæmpe mig igennem. Men bliver nok ret stillestående i anden halvleg xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #191: 10 Mar 2013, 01:42 »

Håber heller ikke jeg bliver keeper crazy Tænkte bare at hvis der manglede en, så kunne jeg da godt træde til  Thumbs Up

VK og Shaft er begge keepere på ret højt niveau (i forhold til Sommerbold altså xD), så det er intet problem. Men det er godt at vide, at der er backups til fremtiden Peace

Da vi havde VesperGT på var det desværre tydeligt, at det andet hold havde Shaft. VK var skadet (det skrøbelige pus)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #192: 10 Mar 2013, 01:43 »

Jeg indrømmer, at jeg ikke har spillet godt de seneste par sommerbold  Ubeslutsom

Jeg kan godt mærke, at jeg ikke har spillet regelmæssige kampe siden gymnasiet...

Men jeg VIL op på midten hvis der er nok i forsvaret! Jeg vil så gerne prøve det af! Og kondien må jeg bare kæmpe mig igennem. Men bliver nok ret stillestående i anden halvleg xD

Du spiller i forsvaret Pluto. Vend dig til tanken!

Håber heller ikke jeg bliver keeper crazy Tænkte bare at hvis der manglede en, så kunne jeg da godt træde til  Thumbs Up

Keeper pladsen skal du ikke bekymre dig om. Du skal nok få lov til at spille ude i marken :-)
Logged


Skovby
Gæst
 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #193: 10 Mar 2013, 01:43 »

Aha, så har jeg da lært noget nyt i dag Tunge
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF Sommerbold 2013
« Svar #194: 10 Mar 2013, 01:44 »

VK og Shaft er begge keepere på ret højt niveau (i forhold til Sommerbold altså xD), så det er intet problem. Men det er godt at vide, at der er backups til fremtiden Peace

Da vi havde VesperGT på var det desværre tydeligt, at det andet hold havde Shaft. VK var skadet (det skrøbelige pus)

Hvordan er niveauet hos de forskellige? Hvor højt oppe i rækkerne spiller man?
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010