Schmidt
|
|
Mit har fungeret helt uden problemer, og det er en fornøjelse at spille det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg er godt nok en nar til det spil her.
Hvis der ikke er det ene galt så er det fandme det andet. Først er det sundhedsvæsenet der ikke er stort nok, så er det skolen der ikke er plads på, eller også er det noget helt tredje.
Og bruge penge er jeg god til. At tjene dem not so much
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Okay boys. Jeg vælter trafik og mine gader kan slet, slet ikke holde til det. Jeg har prøvet at opgradere den offentlige transport, men det fungerer ikke helt så godt som håbet. Nogen der har råd til hvad man gør? Gerne så billigt som muligt Bare lige til info spiller jeg Simcity 4, men jeg går egentlig ud fra at teknikkerne er de samme
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Okay boys. Jeg vælter trafik og mine gader kan slet, slet ikke holde til det. Jeg har prøvet at opgradere den offentlige transport, men det fungerer ikke helt så godt som håbet. Nogen der har råd til hvad man gør? Gerne så billigt som muligt Bare lige til info spiller jeg Simcity 4, men jeg går egentlig ud fra at teknikkerne er de samme udfra den tekst du har skrevet her vil jeg gå ud fra at du har masser af busser osv... prøv noget tog og måske motorvej rundt til de store og vigtige dele af byen... f.eks fra beboelse til industri
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
udfra den tekst du har skrevet her vil jeg gå ud fra at du har masser af busser osv... prøv noget tog og måske motorvej rundt til de store og vigtige dele af byen... f.eks fra beboelse til industri
Jeg har tog som forbindelse til min ene naboby. Har ryddet alt industri og flyttet det derop, da jeg gerne vil tiltrække de velhavende. Og de bryder sig ikke så meget om forurening Min by er ikke så stor igen (20.000 indbyggere), så en motorvej ville måske lige være at skyde over målet.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Jeg har tog som forbindelse til min ene naboby. Har ryddet alt industri og flyttet det derop, da jeg gerne vil tiltrække de velhavende. Og de bryder sig ikke så meget om forurening Min by er ikke så stor igen (20.000 indbyggere), så en motorvej ville måske lige være at skyde over målet. har du boulevarder og ensrettede veje?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
har du boulevarder og ensrettede veje?
Et par ensrettede veje har jeg ja. Boulevarder har jeg ikke. Dels fordi det virker lidt åndssvagt at trævle hele byen op med en kæmpe boulevard der vil være så kort som den bliver. Dels fordi jeg tror jeg kan gøre det på andre, billigere måder.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Et par ensrettede veje har jeg ja. Boulevarder har jeg ikke. Dels fordi det virker lidt åndssvagt at trævle hele byen op med en kæmpe boulevard der vil være så kort som den bliver. Dels fordi jeg tror jeg kan gøre det på andre, billigere måder.
min erfaring er at det kan du ikke... uden boulevarder
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
min erfaring er at det kan du ikke... uden boulevarder
Ikke det? Så må jeg vel lave en boulevard....
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Det værste ved SimCity 4 er at man skal smadre alt for at lave en boulevard
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Det værste ved SimCity 4 er at man skal smadre alt for at lave en boulevard You´ve got the point. PEAST: Nu har det også bare at virke
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
You´ve got the point. PEAST: Nu har det også bare at virke virker det så?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
virker det så?
Ikke så godt Men lidt har det hjulpet
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Ikke så godt Men lidt har det hjulpet hmmmmm...... mærkeligt... det har altid virket næsten med det samme for mig... og ikke bare lidt men meget
|
|
|
|
|
|
|
|