Ibraa
|
|
Hvad er der med jer og de Sunset Boulevards  ?
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hvad er der med jer og de Sunset Boulevards  ? Kunne fandeme godt bruge en sandwich fra Sunset lige nu
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Kunne fandeme godt bruge en sandwich fra Sunset lige nu
Du fandme tyk Patrick  men så er vi to der ku en sandwich 
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
PEAST
|
|
Du fandme tyk Patrick  men så er vi to der ku en sandwich  tyk??? nej da... kun lettere overvægtig
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Ikke så godt  Men lidt har det hjulpet  har du fået det til at virke endnu??? har fundet en på youtube der har lagt videoer op af alle sine spil i både den nye simcity og simcity 4 Her
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
har du fået det til at virke endnu??? har fundet en på youtube der har lagt videoer op af alle sine spil i både den nye simcity og simcity 4 HerDen skulle lige have lidt tid, men det går egentlig fint nu  Jeg har også sørget for at oprette ensrettede tilkørsler til Sunset Boulevard (bliver den nu døbt til ære for jeres sandwiches) hvilket givetvis også har hjulpet en del
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Få nu købt det nye Anfield! :Q
Hvorfor? En af mine venner spiller det, og det ligner jo lort. Måske jeg bare er et vanedyr, men på sin vis finder jeg faktisk det gamle lidt mere charmerende. 
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Det er pisse godt man. Men det er 4'eren selvfølgelig også.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hvorfor? En af mine venner spiller det, og det ligner jo lort. Måske jeg bare er et vanedyr, men på sin vis finder jeg faktisk det gamle lidt mere charmerende.  Det er sgu da et super nice spil... altså det nye... Men 4'eren er også nice
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Så er der endelig kommet en dato på udgivelsen af SimCity til MAC.... !!! sådan 
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Så er der endelig kommet en dato på udgivelsen af SimCity til MAC.... !!! sådan  When? 
|
|
|
|
|
|
|
|
runelarsen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 20:29 af runelarsen »
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
ja men til gengæld så siger de at hvis man køber pc versionen nu så får man også mac versionen når den udkommer
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Haha, ifølge canyourunit.com kan min com slet ikke trække spillet. Oh well, jeg må vel nøjes med Zoo Tycoon og Rollercoaster Tycoon :p
OT: Har fundet ud af hvordan jeg kan spille Roller Coaster på min MAC... SUPER NICE 
|
|
|
|
|
|
|
|