home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  FM2013 på 2 forskellige computere
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM2013 på 2 forskellige computere  (Læst 2952 gange)
augustrasborg
Lilleputspiller
*

FM2013 på 2 forskellige computere
« : 18 Feb 2013, 17:14 »

Mit problem er at jeg har købt FM2013 af en af mine venner da mit eget gik i stykker. Han har kun spillet det i 20 minutter og selvfølgelig forbundet det med steam. Da jeg så kommer hjem kan steam koden ikke bruges igen, så vi prøver alt muligt med at downloade selve spillet og overføre cd'en via mac computere osv men intet af det duer. Nu har min ven så slettet steam helt da han ikke kun kunne slette spillet, men det duer stadigvæk ikke på min egen computer. Så ville høre om der var nogle som kender til det og evt ved hvad man kan gøre ved det så jeg kan komme til at spille det på min egen computer da selve spillet ikke bliver brugt på nogle andre computere. Min ven har slettet det så det burde virke, håber på i kender en vej ud!  Smiley
Mvh August.

daugaard
Landsholdsspiller

Sv: FM2013 på 2 forskellige computere
« Svar #1: 18 Feb 2013, 17:17 »

Hvordan kan dit spil gå i stykker? - du logger ind på hans steam, så kan du spille.

Risom
Manager

« Svar #2: 18 Feb 2013, 17:17 »

Jeg vil umiddelbart tro, at du skal have fat i hans Steam-login og så logge ind på Steam med det. Derfra burde du kunne downloade det ned på din computer, men det skræver som sagt, at du får hans bruger på Steam Smiley

Edit - too late

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

augustrasborg
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 18 Feb 2013, 17:21 »

Daugaard: Spillede det på en ældre computer og brugte ikke steam det gjorde så jeg ikke fik det online med, lidt ærgerligt.
Risom: Det var også det jeg regnede med, men problemet er også at han så slettede sin steam så jeg kunne spille det. Men jeg må vel bare bede ham om at få den op at køre igen så jeg kan bruge den, det burde være muligt! Tak for hjælpen begge to Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Feb 2013, 17:22 »

forstår ikke, hvorfor er det at han skal og du ikke kan? :-) du skal jo bare have hans login?

augustrasborg
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 18 Feb 2013, 17:23 »

Jeg har hans login men man skal jo også bruge mailen osv for at åbne kontoen igen regner jeg med?  Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Feb 2013, 17:25 »

Altså, hvis du skal ind på hans account, får han en kode på hans mail som du skal bruge.. og wupti så det din Smiley

augustrasborg
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 18 Feb 2013, 17:29 »

Okay tak, prøver at få ham til at gøre det hurtigst muligt!  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #8: 18 Feb 2013, 17:31 »

Jeg ville kontakte Steam og forhøre mig om muligheden for at din ven bliver slettet fra spillets registrering, så du kan blive oprettet i stedet. Ved ikke om det er muligt, men jeg ville give det et skud.

Men der er jo et problem i at du skal have adgang til spillet via din vens steam konto, da I ikke kan bruge den samme konto samtidig. Du kan selvfølgelig spille i offline mode, men så kan du ikke opdatere spillet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9: 18 Feb 2013, 17:48 »

Fm 13 kan kun spilles og aktiveres via steam. Så hvis du tidligere har spillet fm13 er der tale om pirat kopi hvilke vi ikke vil hører tale om herinde.

Det spil du har købt af din ven er bundet til hans steam konto så du skal altid logge på med denne.

augustrasborg
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 18 Feb 2013, 18:14 »

Situationen er sådan at min ven slettede sin steam konto og nu kan han ikke få den åbnet på nogen måde. Så lige nu er spillet ikke på nogen som helst computer eller steam konto men det duer stadigvæk ikke er der nogen der kender en løsning på det?
Og nej det er ikke en piratkopi, det var bare et ældre spil! Håber der er en der kender svaret  Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #11: 18 Feb 2013, 18:22 »

Situationen er sådan at min ven slettede sin steam konto og nu kan han ikke få den åbnet på nogen måde. Så lige nu er spillet ikke på nogen som helst computer eller steam konto men det duer stadigvæk ikke er der nogen der kender en løsning på det?
Og nej det er ikke en piratkopi, det var bare et ældre spil! Håber der er en der kender svaret  Smiley

Spillet kan ikke flyttes til en anden steam konto ej heller hvis man sletter den som den var på. Koden kan kun bruges en gang.

augustrasborg
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 18 Feb 2013, 18:25 »

Så der er ingen chance for jeg kan komme til at spille det igen på samme cd rom?  Skuffet

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13: 18 Feb 2013, 18:36 »

Nope. Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14: 18 Feb 2013, 18:37 »

Så der er ingen chance for jeg kan komme til at spille det igen på samme cd rom?  Skuffet

Nopes, der er tale om single user license, som kun kan bruges på den steam konto den aktiveres på.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010