home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1251 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LLM FK Bodø/Glimt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: LLM FK Bodø/Glimt  (Læst 2433 gange)
gizmo117
Juniorspiller
**

LLM FK Bodø/Glimt
« : 17 Feb 2013, 03:10 »

Ny indførte manager i det varme sæde i Bødo/Glimt Nicki Klærke kom til klubben med løftet om Ændringer i Norsk fodbold i stedet for det kedelige defensive fodbold siger han på pressemødet den 31/7/2012 "jeg vil sætte præg på fodbolden i Norge med offensiv presspil". og det må siges at dette gav pote. således blev det i de første 5 kampe til 3 sejre, 1 uafgjort, og 1 nederlag. siden da er der hentet forstærkninger til klubben i for a portugesiske Zezinho. De efterfølgende 5 kampe er det således blevet til 4 sejre, og blot 1 nederlag med 4 kampe tilbage i sæsonen ser det ud til at Bodø/Glimt skal spille playoff i kampen om oprykning til Tippeligaen

gizmo117
Juniorspiller
**

Sv: LLM FK Bodø/Glimt
« Svar #1: 17 Feb 2013, 05:55 »

Så kom Slutspillet i hus efter nervepirrende kampe mod de 2 direkte konkurrenter IK Start og Tromsdalen men det gik med nød og næppe i slutspillet møder Bodø/Glimt IK Start igen og manager Nicki Klærke Håber på det psykologiske overtag i den første Slutspils kamp.

gizmo117
Juniorspiller
**

« Svar #2: 17 Feb 2013, 06:15 »

Sådan efter 2 nervepirrende kampe gik Bodø/Glimt videre til sidste kamp mod Tippeligaens Frederikstad i 2 kampe om deltagelse i næste sæsons Tippeligaen.

gizmo117
Juniorspiller
**

« Svar #3: 17 Feb 2013, 06:19 »

Så kom Sejren i hus over 2 kampe var Bodø/Glimt Bedre in Frederikstad og Bodø/Glimt er næste sæson at finde i Tippeligaen

gizmo117
Juniorspiller
**

Blog om Bodø
« Svar #4: 17 Feb 2013, 06:25 »

Hey kunne godt tænke mig noget feedback på hva i syntes om en blog jeg har lavet om Mit Bodø/Glimt hvor jeg rykkede op  Peace

Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Blog om Bodø
« Svar #5: 17 Feb 2013, 08:59 »

Jeg kommer ikke til at læse den, jeg savner virkelig nogle tanker omkring din taktik, noget grafik og så noget mere dybde.

Edit: derudover bliver denne tråd nok snart slettet og det er meget utålmodigt at bede om feedback kl. 6 om morgenen, når du startede kl. 3 - med blogs skal man enten have et brandgodt koncept for at få kommentarer eller vinde kommentarerne over tid med gode updates.

Så klø på og udvikle din blog.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2013, 09:03 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 17 Feb 2013, 13:04 »

som Hcan siger så må du udvikle din blog, med grafik og længere updates foreksempel, hvis du vil have læsere

Brøndby IF!!!!

MunkKasper
Juniorspiller
**

« Svar #7: 17 Feb 2013, 14:05 »

Som de to andre, så skal du gøre din blog mere spændende, med, som sagt, længere updates, mere grafik og mere dybde i klubben, så vi kan sætte os mere ind i karrieren. Dog tror jeg stadig jeg vil følge lidt endnu, da jeg godt kan lide LLM Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #8: 17 Feb 2013, 14:07 »

Som de to andre, så skal du gøre din blog mere spændende, med, som sagt, længere updates, mere grafik og mere dybde i klubben, så vi kan sætte os mere ind i karrieren. Dog tror jeg stadig jeg vil følge lidt endnu, da jeg godt kan lide LLM Wink

Som MunkKasper siger er det godt med LLM, vi er mange, som elsker det, og deraf vil du også kunne få en del følgere, så potentialet er der! Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 17 Feb 2013, 14:22 »

Alene det, at du tager fat i en uudforsket del af FM, for mig, er spændende. Jeg har aldrig spillet i Norge, men prøv at tænk over dine skriverier. Du kunne jo sagtens fylde lidt på. Hvorfor valgte du Bodø/Glimt?Hvordan vil du spille? Kanter? Ankermand? Hvor længe regner du med, at det vil tage? Smid et billede af et klublogo ind, hvis du ikke er ferm med grafikken. Det er de små detajler, der giver det sidste i en blog.

Gungner
Gæst

« Svar #10: 18 Feb 2013, 03:46 »

Jeg kommer ikke til at følge med sådan som den er nu. To linjer i en update er bare ikke nok. Og som der er blevet sagt, så skal der noget grafik på og meget længere updates med fortællinger om klubben, taktikken osv.

gizmo117
Juniorspiller
**

« Svar #11: 20 Feb 2013, 21:47 »

Jeg takker for den feedback jeg har fået og skal nok øve mig på det med bloggen Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010