home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  1 Bruger, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Jeg rammer ikke målet !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Jeg rammer ikke målet !  (Læst 4954 gange)
MunkKasper
Juniorspiller
**

Jeg rammer ikke målet !
« : 13 Feb 2013, 00:34 »

Hej Freaks. Jeg har et game med Q.P.R., og er igang med venskabskampene inden 2. sæson. Et problem jeg havde i færste sæson, og som jeg kan se at jeg stadig har, er at jeg simpelt nok ikke rammer kassen i forhold til hvor mange skud jeg har efter det Smiley
-Hvad mener I jeg skal gør for at forbedre dette ?Opstemt

Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Jeg rammer ikke målet !
« Svar #1: 13 Feb 2013, 00:37 »

Hvordan stiller du op?

MunkKasper
Juniorspiller
**

« Svar #2: 13 Feb 2013, 01:09 »

Sidste sæson i en 4-3-2-1(pyramiden), og i pre-season har jeg prøvet mig frem med 4-3-3, 4-2-3-1 og den fra sidste sæson 4-3-2-1 Wink

Shaft
Manager

« Svar #3: 13 Feb 2013, 01:10 »

Er det langskud eller hvad er det, som du synes misser meget?

MunkKasper
Juniorspiller
**

« Svar #4: 13 Feb 2013, 01:30 »

Når jeg efter kampen kigger på statestikkerne, har jeg fx i sidste kamp haft 33 skud på mål, og kun 14 indenfor rammen, eller kampen før med 26 skud på mål og kun 8 indenfor målrammen. Det er både langskud og store chancer, jeg simpelthen bare ikke kan score på, da jeg skyder ved siden af Skuffet

Shaft
Manager

« Svar #5: 13 Feb 2013, 01:37 »

Når jeg efter kampen kigger på statestikkerne, har jeg fx i sidste kamp haft 33 skud på mål, og kun 14 indenfor rammen, eller kampen før med 26 skud på mål og kun 8 indenfor målrammen. Det er både langskud og store chancer, jeg simpelthen bare ikke kan score på, da jeg skyder ved siden af Skuffet

En logisk forklaring på det, er jo bare at dine spillere har meget lidt i afslutninger. Det ved jeg dog ikke om er tilfældet. Men har du ikke en idé, når du ser kampen, om du sparker mange langskud som flyver af H til, eller om det er "store" chancer i det lille felt du skyder ved siden af på?

MunkKasper
Juniorspiller
**

« Svar #6: 13 Feb 2013, 02:10 »

Det er hovedsageligt langskud Wink

darkalf
Manager

« Svar #7: 13 Feb 2013, 05:26 »

Har samme problem på trods af at alle spillere på holdet har fået besked på ikke at skyde langskud.. så tror måske der er endnu en fejl til listen over fejl i denne version af manager, dog har jeg ikke spillet kampe siden den seneste update da jeg netop var kommet til sommerpausen da den kom, så venter spændt på næste sæson.

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 13 Feb 2013, 07:46 »

Jeg kan anbefale og vælge: få bolden ind i boksen under shouts inden du starter kampen. Det har gjort underværker for mig i Southampton og alle offensive spillere skal ha sjældent i langskud under spillerinstillinger

darkalf
Manager

« Svar #9: 13 Feb 2013, 08:26 »

Jeg kan anbefale og vælge: få bolden ind i boksen under shouts inden du starter kampen. Det har gjort underværker for mig i Southampton og alle offensive spillere skal ha sjældent i langskud under spillerinstillinger
Alle står til sjældent allerede Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #10: 13 Feb 2013, 08:50 »

Langskud skal være sjældent som du allerede har.
Derudover så vil jeg anbefale dig, at skrue ned for den kreative frihed og se om det giver bonus.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #11: 13 Feb 2013, 09:45 »

Alle står til sjældent allerede Thumbs Up

Problemet er også som Skovlyst siger.. det handler også om den kreative frihed. Jo mere kreativ frihed en spiller har, jo mere og mere vil han afvige fra dine taktiske instrukser. man kan dog heller ikke sætte den helt i bund, da spillet så slet ikke fungerer (har jeg opdaget). Det bedste ville være at finde et niveau, hvor spillerne stadig har kreativ frihed og forsøger langskud i en acceptabel mængde.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Feb 2013, 10:30 »

Altså.. Hvis du har Fernando Torres på holdet, ved jeg godt hvad problemet er Wink
Spøg til side: Det virker underligt.. Ikke et problem jeg mindes at have haft.

Aldrig alene!

MunkKasper
Juniorspiller
**

« Svar #13: 13 Feb 2013, 12:48 »

Tak allesammen. Jeg vil nu forsøge mig med alle jeres råd:
- Skru ned for kreativ frihed under spillerinstruktione r for de offensive spillere
- Under udråb sætter jeg dem til at få bolden ind i boksen
- Langskud skal foregå sjældent i spillerinstruktione r

Nu må vi se hvordan dette går Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #14: 13 Feb 2013, 14:25 »

Jeg tror du skal prøve at gå lidt mere analytisk til værks.. Du har konstateret at dine spillere skyder meget udefra og brænder mange chancer - Så er spørgsmålet hvorfor det gør det..

Årsagen kan jo f.eks. være at du spiller i et for langsomt tempo, og at modstanderne derfor har for nemt at komme på plads og få dækket ordentligt af for dine spillere, så de hverken har plads eller tid til at komme til en ordentlig afslutning. Det kan også være at modstanderne simpelthen går så defensivt til værks, at de står med elleve mand bag bolden, hvilket ikke efterlader meget plads til dine offensive spillere at løbe i.

Ovenstående kan meget vel være årsagen til at du skyder meget udefra, og at du brænder chancer, simpelthen fordi du ikke får tiden til at få afsluttet ordentligt.

Løsninger kan evt være:
Spille i et hurtigere tempo, så du får flyttet rundt med deres defensive spillere hvilket skaber huller som dine offensive spillere kan løbe i. Dette gør også at du har mere tid til at få afsluttet i.

Spille mere bredt, hvilket gør at de skal dække over et større areal, hvilket igen giver mere tid og mere plads til dine spillere.

Stå dybere i banen, såfremt de har valgt at stå dybt i banen. Dette gør at du "lokker" modstanderne frem, hvilket skaber plads bag om deres forsvarskæde.

Ovenstående er nogle af de løsninger som jeg umiddelbart vil kigge på. De skal ikke nødvendigvis indføres alle sammen, men måske kombinere to af dem, til et niveau der passer til dit hold, samtidigt med at det ikke skaber problemer for dig den anden vej - For husk at alt du indstillinger har også indvirkning på din defensiv...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010