home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432349 gange)
Philips
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1140: 12 Jun 2011, 14:32 »

http://www.youtube.com/v/LTm8bAf_75g
en af mine absolutte yndlingssange
http://www.youtube.com/v/uq0pygjQK74
denne her sang skal man heller ikke snyde sig selv for Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jun 2011, 14:37 af Philips » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1141: 12 Jun 2011, 14:58 »

Hej Freaks!

Jeg leder efter nogen der kan give mig et godt råd mht. køb af guitar. Jeg har lige nu denne i tankerne:
Stratocaster med forstærker

Derudover har jeg også overvejet en pakkeløsning:
Stratocaster pakke

Hvis nogen af jer har erfaringer med netop den guitar, må I da gerne lige skrive hvad I mener om den Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1142: 18 Jun 2011, 01:01 »

Hold kæft en lorte spilleplan de har fået sat sammen Roskilde... For fanden da!!!

Fyldt med clashes hele vejen igennem
Logged


Arsenal Football Club


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1143: 18 Jun 2011, 01:19 »

Det er i det hele taget ufatteligt skuffende line-up.

Tv On The Radio, Strokes, Arctic og Foals er bands jeg SKAL se.

Veto kan man sgu altid se - plus de åbner = normalt en halvtam stemning.

Derudover er The Walkmen, Surfer Blood og Kurt Vile gode bands, men jeg ender sikkert med at springe dem over. 
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1144: 18 Jun 2011, 01:24 »

Synes heller ikke Roskilde programmet er fantastisk...

  Men et andet band man kan overveje er norske Kaizers Ochestra, de er rimelige vilde live... Så dem til Skive, og de havde gasmasker på, og hamrede løs på nogle random tønder, under det meste af koncerten,. Det var en ret underholdende oplevelse.. 
Og så dårlig er deres musik faktisk heller ikke...

Derudover bliver der nok meget god stemning når Iron Maiden spiller..
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1145: 18 Jun 2011, 01:27 »

Ærgerligt at Iron Maiden ikke siger mig det store - udover et par udmærkede sange -, da det helt sikkert har taget 1/3 af musikbudgettet..
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1146: 18 Jun 2011, 01:28 »

Ærgerligt at Iron Maiden ikke siger mig det store - udover et par udmærkede sange -, da det helt sikkert har taget 1/3 af musikbudgettet..
Ja, sandsynligvis... Jeg havde det på samme måde med Prince sidste år...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1147: 18 Jun 2011, 02:27 »

Hold kæft en lorte spilleplan de har fået sat sammen Roskilde... For fanden da!!!

Fyldt med clashes hele vejen igennem
Det er generelt bare noget lort. Synd, at Arctic Monkeys og De Eneste To clasher, men der kan ikke være tvivl om min prioritering med det clash.... Programmet er ikke det bedste.. L.O.C, Veto, Arctic, Kings of Leon, M.I.A, Deadmau5, TV on the Radio og The Strokes skal dog nok gøre det godt alligevel.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1148: 18 Jun 2011, 15:01 »

Det mest pinlige (ikke at det betyder noget for mig) er, at selv to hovednavne clasher. Iron Maiden og PJ Harvey. For helvede, Roskilde.

Det der gør mig mest ked af det (ja, jeg er tæt på at græde) er, at jeg ikke kommer til at se TV on the Radio, fordi jeg selvfølgelig vil have en ordenlig plads til Arctic Monkeys. Græder
Logged


Arsenal Football Club


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1149: 20 Jun 2011, 20:04 »

Andre end mig der allerede har kastet sig over Bon Iver's nye album? Det er godt nok lækkert. Jeg havde egentlig regnet med at vente til i morgen og så få fat i et fysisk eksemplar, men jeg havde tilfældigvis iTunes åben - og så kunne jeg simpelthen ikke dy mig. Men det er jo et helt gennemført fantastisk album. Virkelig fantastisk.

Desuden har jeg også lige fået fingrene i Wild Beast's nye album Smother, som jeg også må sige er super godt!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1150: 20 Jun 2011, 20:09 »

Kender ikke Bon Iver, og har aldrig hørt om ham. Men kunne da være man lige skulle tjekke noget af det ud Smiley

http://www.youtube.com/v/UrMmr1oMPGA

Lyder umiddelbart meget fedt Smiley
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1151: 20 Jun 2011, 20:14 »

Kender ikke Bon Iver, og har aldrig hørt om ham. Men kunne da være man lige skulle tjekke noget af det ud Smiley

http://www.youtube.com/v/UrMmr1oMPGA

Lyder umiddelbart meget fedt Smiley

Er netop igang med at høre hans nyeste skive Bon Iver, Bon Iver.
Ganske positiv omking den indtil videre. Det er ikke en plade, som smadrer en baglæns af begejstring ved første lyt. Men det er en 'grower'. Calgary var jo en fantastisk førstesingle fra albummet og det er liiiidt svært at finde et nummer, som kommer helt på niveau med den - men det kan være det kommer, når jeg har fået hørt pladen mere igennem. Den får også generelt meget kritikerroste anmeldelser rundt omkring.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1152: 20 Jun 2011, 21:37 »

Jeg synes nu at et nummer som Perth, som er det allerførste på pladen, lever op til den høje standard han satte med Calgary. Men jeg har dog kun hørt det igennem to gange, så som du påpeger er der sikkert nogle guldkorn gemt i de sange, man måske ikke lige føler for til at starte med. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1153: 23 Jun 2011, 23:47 »

Så er det snart UP tid Njaurinho, kommet tættere på dit bud? Regner med at det må blive Rumour Said Fires The Balcony herfra, må næsten være et sikkert hit, er dog i tvivl om det går imod konceptet, når det trods alt allerede har været et hit i Danmark.

Jeg er også hoppet på Bon Ivers skive, der godt nok er helt ekstremt hypet, men virkelig også er en drøngod skive. Ellers bliver det stadig til en masse Sufjan Stevens, og kører også et lille The Smiths trip for tiden, The Antlers albummet mistede jeg til gengæld hurtigt interessen for, hvilket er lidt ærgerligt. Er så sur over at jeg missede Sufjan Stevens koncerten i Vega for nylig, overvejede at købe en billet dagen før, men endte med ikke at gøre det, og koncerten går selvfølgelig hen og bliver helt suveræn med topkarakter i samtlige anmeldelser.

Derudover har jeg også genoplivet min kærlighed til dette dejlige Placebonummer:
<a href="http://www.youtube.com/v/PqbQ_I_-HuQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/PqbQ_I_-HuQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1154: 24 Jun 2011, 00:21 »

Jeg har lige lavet en "site:www.buzzjack.com the rumour said fire" og den eneste, som nævner sangen derinde, er sådan set mig i en eller anden 'charts-tråd'. Jeg er rimelig overbevist om, at sangen kun er blevet et hit i Danmark og til dels i Tyskland, da den var med i en biografreklame for Berlin.

Burde ikke være et problem. Derudover har der været indsendt sange, som har været overraskende kendte.

Selv har jeg valgt et band, som jeg helt tilfældigt faldt over via en youtube-session. De hedder 'Other Lives'. De minder en anelse om The National og The Middle East.
Har anskaffet mig begge deres to seneste albums og de skuffer bestemt ikke.

Det er den her, jeg har tænkt mig at sende ind. Synes, det er et helt fanstastisk nummer.
Other Lives - Tamer Animals

<a href="http://www.youtube.com/v/u0BxEKw8a04?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/u0BxEKw8a04?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 00:31 af Njaourinho » Logged

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010