home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 413250 gange)
Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2160: 31 Jul 2013, 21:24 »

"Musik"
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2161: 31 Jul 2013, 21:31 »

"Musik"

Fortæl mig gerne, hvorfor du mener det musik du lytter til er mere korrekt end andet?
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2162: 31 Jul 2013, 21:34 »

Gutter som alle andre steder på nettet, er det om at ignorere det der ikke interesserer en. Ellers får man sgu et langt og kedeligt liv.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2163: 31 Jul 2013, 21:49 »

Fortæl mig gerne, hvorfor du mener det musik du lytter til er mere korrekt end andet?
+1
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2164: 31 Jul 2013, 22:06 »

Fortæl mig gerne, hvorfor du mener det musik du lytter til er mere korrekt end andet?
Godt sagt X!
Logged

jegerendreng
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2165: 01 Aug 2013, 12:09 »

Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2166: 04 Aug 2013, 01:12 »

Er gået i gang med både Odell og Empire of the Sun på din befaling, især Odells album er virkeligt godt, mens jeg er lidt mere på kanten mht. Ice on the Dune, Disarm er dog glimrende, og synes også så småt jeg begynder at værdsætte et par af de andre numre.

Daughter er jeg vel den eneste indiefan i Danmark der ikke rigtigt har fået lyttet til endnu, nok delvist fordi jeg af ukendte årsager mest hører musik med mandlige vokaler. Smother er dog et glimrende nummer, så de får nok også en chance på et tidspunkt, Jeg var ret vild med Exitmusics album, især White Noise, The Modern Age og The Cold er glimrende numre, jeg synes dog også jeg lidt hurtigt mistede interessen for deres musik, hvilket egentlig er lidt underligt når den både er god, unik og ekstremt stemningssættende.

Ja, Odells er helt latterlig. Empire deler som regel lidt vandene. Jeg er mega fan. Pissegode popnumre. 'Awakening' fra Ice on the Dune har så småt kørt sig ind som favorit fra albummet. Jeg har i øvrigt fået hørt lidt Håkan, og det var en god anbefaling, du fik smidt afsted der. Måske liiiidt langt mellem snapsene, men ret godt overordnet set. 'Det kommer aldrig va över för mig' er dog stadig, som det også var før, jeg fik hørt hele albummet, min favorit. Sindssygt lækkert nummer.

Ellers har jeg fået hørt lidt fra noise-rock bandet Wu Lyf, som udgav 'Go Tell Fire to the Mountain' tilbage i 2011, hvor  'Dirt' er anden-singlen. Jeg har ikke hørt albummet nok til, at jeg vil direkte anbefale det, men Dirt er et ret godt nummer, synes jeg.

Telekinesis er dem, jeg hører mest af for tiden. Jeg mener, jeg har lagt denne' op før herinde eller på Buzz, det er ret godt album.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2013, 01:15 af Njaourinho » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2167: 04 Aug 2013, 11:51 »

Vi har 2 fødselsdage i dag!
Jeg vil starte med lige at snakke om en ung dame som man desværre ikke hører særligt meget om på disse egne.
Jessica Mauboy er fra Australien og af en eller anden grund er det ikke lykkedes Sony at få hende ud af landet siden hun blev nummer 2 i den australske version af Idols i 2006. I Australien kalder de hende deres version af Beyonce, hvilket må siges at være en ret stor ting.
 
Siden 2006 har hun udgivet et album i 2008 og et i 2010. Der er intet nyt omkring næste album, dog har hun lige annonceret at hun skal på tour i 2013/14. Jeg blev pisse glad lige indtil jeg læste det var en national tour og ikke international. Jeg skal simpelthen til Australien en eller anden dag, hvis de ikke på et eller andet tidspunkt får hevet damen ud af landet og op i europa. Desværre er der nok bare ikke et ordentligt marked for hende heroppe og så længe hun har stor succes i Australien er det jo også ganske udmærket for hende. Fra 2006 til 2008 var hun med i en pigegruppe ved navn Young Divas. Det holdte dog kun 2 år og høstede minimal succes.
 
I dag fylder pigebarnet så 24 år! Hun har stadig tiden foran sig til at blive mere populær i Europa og gudskelov for det. Jeg tror fortsat  på hun kan blive til noget i Europa også, hvis springet og forsøget til det en dag kommer. For indtil videre er der ikke gjort noget for det.
 
Tillykke med fødselsdagen min australske darling <3
 

 


Mest populære sang
http://www.youtube.com/v/qMECbjDC6lM
 
Nyeste sang
http://www.youtube.com/v/iPLt25eridA
 
Min personlige favorit
http://www.youtube.com/v/RkUz_YLLrM4
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2168: 04 Aug 2013, 13:46 »

Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2169: 10 Aug 2013, 16:02 »

Jeg har i øvrigt fået hørt lidt Håkan, og det var en god anbefaling, du fik smidt afsted der. Måske liiiidt langt mellem snapsene, men ret godt overordnet set. 'Det kommer aldrig va över för mig' er dog stadig, som det også var før, jeg fik hørt hele albummet, min favorit. Sindssygt lækkert nummer.

Man kan bestemt finde de første 50+ numre fra hans hånd, som ikke er værd at høre, meeen der er nu også en del fine imellem, tager man et smut igennem hans opsamling med singler finder man en del udmærket musik, og hans seneste album indeholder bestemt også mindst et par numre der er værd at høre. Han fylder i hvert fald en ret pæn andel af min "mest spillede numre liste" på last.fm. Tror ikke det har set så ensidigt ud siden jeg opdagede The Weeknd og Arcade Fire.


Står man over for at skulle finde gode numre i et stort bagkatalog kan jeg i øvrigt kraftigt anbefale at gennemgå den pågældende kunstners mest spillede numre på last.fm, det kan spare en utroligt meget tid.

Mine næste projekter må være at få lyttet de nye albums fra Ulige Numre og White Lies igennem, ville undre mig hvis der ikke var et godt nummer eller tre at finde på begge de to albums.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2013, 13:58 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2170: 12 Aug 2013, 18:14 »

Hun er tilbage! Og hun kunne have lavet en elendig sang og jeg ville stadig elske den, for hold kæft hvor har hendes stemme været savnet på en ny sang. Det er så lækkert og så lige op til skolestart. Den skal stå på repeat i bussen i morgen det er helt sikkert. For ikke nok med Katy's fantastiske stemme er tilbage så har hun også fået skrevet en ret så god sang! Jeg er i hvert fald ret sikker på jeg kommer til at voldtage den her sang ret så groft. Det har jeg gjort med "Part Of Me" og "Wide Awake" de første måneder de var på markedet og det samme kommer til at gøre sig gældende her! Fuck jeg glæder mig til "Prism" albummet! Det bliver så vildt.

Og ikke nok med sangen her er vild, så er det en helt igennem fantastisk lyric video de har fået strikket sammen. Shit det er fedt! Velkommen tilbage Katy!

<a href="http://www.youtube.com/v/e9SeJIgWRPk?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/e9SeJIgWRPk?hl=da_DK</a>
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2171: 14 Aug 2013, 20:27 »

Der er kommet en helvedes masse spændende singler her på det seneste, så jeg har simpelthen opgivet at poste dem enkeltvis. Katy Perry har udgivet sin nye sang "Roar" som jeg lige har postet kort herinde. Jessie J har lavet en sang ved navn "Excuse My Rude" som har den unge latino, Becky G som featuring! Sidst men ikke mindst har Jordin Sparks udgivet en ny single. Det første nye musik fra hende i 4 år! Disse 3 sange har virkelig nærmest været de eneste jeg har hørt de seneste par dage.
 

 

Katy Perry - Roar (Udgivet 12 August 2013)
Fuldstændig vanvittig! Intet mindre, intet ved siden af. For mig er hun virkelig bare mere end fantastisk. Hun formår at få mig til at sætte en sang på repeat som ingen anden artist kan. Som om jeg ikke bliver træt af hendes sange før jeg har vold hørt dem. Det samme var nemlig tilfældet med "Wide Awake" og "Part Of Me". Jeg syntes det er en helt igennem genial sang. Elsker hele ideen bag sangen og inden den udkom undrede jeg mig længe over, hvordan fanden hun vil synge en sang med ordet "Roar" i! Well. Det har hun klaret pretty damn well! "I got the eye of the tiger, the fighter.Dancing through the fire, Because I am a champion, And you're gonna hear me roar. Louder, louder than the lion. Because I am a champion, And you're gonna hear me ROOOOOAAAAR!". Det er så catchy. Det er så stilfuldt! Det er så meget Katy og jeg elsker det så meget! Velkommen tilbage Katy! Glæder mig ubeskriveligt meget til albummet "Prism"!
 
Jessie J - Excuse My Rude (feat. Becky G) (Kun officielt udgivet på Youtube den 13 August 2013)
Jessie J går rimeligt meget amok for tiden. Først kom "It's My Party" og nu her i går kom hun så, ud af den blå luft, med "Excuse My Rude". Og jeg var rimelig glad for jeg ikke sad og drak kaffe da jeg så sangen, for jeg ville få den galt i halsen, da jeg ser at min Becky G er featured! Det er altså bedre end at vinde i Lotto! Sangen er også på niveau med Katy's nye sang for hold kæft hvor er det brilliant. "Excuse my rude, but i really hate you!" Er jo så godt at man næsten får lyst til at synge med mit i sangen! Og da Becky G så kommer på sidst i sangen og starter ud med "Excuuuuseeee meeeeeee!" henover Jessie's vers efterfulgt af "They say hate is a strong word, But I got that urge, Treat me like a waiter, So you better get served, With that Becky G special!" Er jeg helt solgt! Det er lige til en øre orgasme det der! Jeg har ikke mange rappere i mit bibliotek. Jeg har Cher Lloyd og jeg har Nicki Minaj. Og så har jeg Becky G, som forhåbentligt snart kommer med det album hun er i gang med. Jeg vil sikkert få tæsk af nogle for at kalde Becky G, Cher Lloyd og Nicki Minaj for rappere, men de er sgu de eneste der duer efter min smag! Og glem det jeg sagde med at sangen her var på Niveau med Katy's nye single. Den er bedre!
 
Jordin Sparks - Skipping A Beat (Udgivet 13 August 2013 i nogle lande)
Jordin Sparks er tilbage efter flere års pause! Og selvom det er dejligt at hun er tilbage er sangen ikke ligeså fangende som de 2 øvrige udgivelser jeg har præsenteret. I følge flere store musik hjemmesider er sangen skrevet til hendes forlovede Jason Durelo! Grunden til de antagelser er lyrics som "You're my lover, you're my friend, you're my gangster". Ligeledes skal for-omkvædet roses utroligt meget, for det elsker jeg simpelthen! Jeg syntes det er så fantastisk og samtidigt så simpelt. "Heart's skipping like an old CD. And you know that I'm obsessed, call it OCD". Så fantastisk! Glæder mig til at lytte til hendes første album efter 4 års fravær! Dog virker det på den her sang som om hun fortsætter i fuldstændig samme stil som hun har gjort tidligere! Og eftersom jeg er toppjattet med begge hendes tidligere albums, er det kun en bonus! If it ain't broke, Don't fix it!
« Seneste Redigering: 14 Aug 2013, 20:29 af Demi Lovato » Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2172: 15 Aug 2013, 01:30 »

Nu er jeg jo ikke den store fan af det mere generiske pop, men synes da tit jeg kan lide forskellige passager af musikken eller forstå hvorfor andre kan lide den. Roar synes jeg er den til dato dårligste single jeg har hørt fra Katy Perry, teksten er da om noget samme pløre som så mange andre har sunget før hende, og melodien er ikke noget at råbe hurra for. Jeg vil glæde mig over at den umuligt kan blive et kæmpehit, så jeg formentlig ikke kommer til at høre den særligt meget.

Sammenlignet med Firework, Hot n Cold, I Kissed a girl, Teenage Dream, California Girls og Part of Me er den da godt nok et par skridt ned i hitfaktor.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2173: 15 Aug 2013, 12:49 »

Nu er jeg jo ikke den store fan af det mere generiske pop, men synes da tit jeg kan lide forskellige passager af musikken eller forstå hvorfor andre kan lide den. Roar synes jeg er den til dato dårligste single jeg har hørt fra Katy Perry, teksten er da om noget samme pløre som så mange andre har sunget før hende, og melodien er ikke noget at råbe hurra for. Jeg vil glæde mig over at den umuligt kan blive et kæmpehit, så jeg formentlig ikke kommer til at høre den særligt meget.

Sammenlignet med Firework, Hot n Cold, I Kissed a girl, Teenage Dream, California Girls og Part of Me er den da godt nok et par skridt ned i hitfaktor.
Jeg syntes nu ellers den lyder som et potentielt hit. Teksten er fyldt med klicheér, og middelmådig (som altid), men de der skriver hendes tekster, og de der komponerer musikken, har alligevel skruet et solidt pophit sammen. Denne sangs største force er dens omkvæd. Man kan komme langt med et catchy omkvæd, hvis man vil have succes.

Med syv millioner views på tre dage, tyder det også på, at vi har et gøre med et hit, der nok skal blive gennemspillet af alverdens radiostadioner.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2013, 12:51 af Korzika » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2174: 15 Aug 2013, 16:50 »

Korzika siger det meget godt, ved at bruge ordet Catchy.

Du behøver virkelig ikke mere for at kunne lave et radiohit.
Og du behøver heller ikke så meget mere for at kunne få mig til at elske sangen. Jo, teksten skal også være interessant og det har sangen for mig også og så er jeg straks solgt.

Dog skal vi lige passe på hvad angår antallet af views på Youtube.
Lad os nu se hvor mange den stiger med efter hendes fans har hørt sangen igennem på Youtube. Hun har trods alt mange fans den kære Katy. Og nu er det heller ikke den officielle musik video som er udkommet i nu. Men faktisk er 7 millioner views mange for blot sangen uden video. Dog tror jeg også det hurtigt går i stå igen. Spørgsmålet er mere, hvordan det vil gå når hun kommer med videoen til den.
Logged


Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010