home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:54:47 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeres taktiske erfaringer?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint
Forfatter Emne: Jeres taktiske erfaringer?  (Læst 62875 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Jeres taktiske erfaringer?
« Svar #300: 08 Aug 2007, 11:14 »

Nogle der har gode affaringer med NEWCASTLE UNITED.

Især med Scott Parker har jeg ikke fået det optimale ud af endnu. Vil gerne have ham som en god def. spiller

I forbindelse med min blog, har jeg været en tur i Newcastle og havde stor succes. Dog var Parker ikke længere i klubben på det tidspunkt, men der spillede jeg med denne taktik, som virkelig gav resultater både ude og hjemme.

Jeg har ikke de præcise indstillinger for spillerne, men dem har jeg til dig i aften. Jeg har haft succes i både Bayern, Newcastle, Lyon og Rangers med denne opstilling. Jeg slår hjørnespark til forreste stolpe og har min bedste header til at videresnitte den, det giver som regel en del mål  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #301: 01 Sep 2007, 02:16 »

Nu har jeg så fået lavet en ny taktik, som det kunne være rart med nogle kommentar til.

Opstillingen ser ud som følgende:

Ved de peronlige indstillinger har jeg pillet ved de fleste, hvis der ikk står andet, er de bare som standart.

Forsvaret:
Mine backs har fået lav kreativ frihed, ellers har de alt på blandet, pånær indlæg der er sat til ofte.
I centerforsvaret, har de lav kreativ frihed, og mentaliteten er defensiv, ellers er de standart.

Midtbane:
Den defensive midtbane, har ligesom forsvaret lav kreativ frihed og hans mentalitet er defensiv. Desuden har han ofte i skærm af, og han tackler hårdt. Derudover har han blandet i alt pånær dyb stikning som er sat til ofte.

De to centrale er meget standart, men stort set alt sat til blandet, dog har de ofte i dyb stikning og ryk fremad. Den ene er desuden lidt mere offensiv end den anden.

De to kanter er offensive med høj kreativ frihed, derudover har de selvfølgelig ofte i ryk fremad, løb med bolden og indlæg.

Endelig har vi den enlige angriber, der også er offensiv med høj kreativ frihed, også har han ofte i ryk fremad.

Hvordan er det gået med de personlige indstillinger? Jeg spiller næsten sammen opstilling, som det er vidst på SS'et. Jeg har kun fået sat holdinstillingerne indtil videre.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #302: 01 Sep 2007, 08:36 »

I forbindelse med min blog, har jeg været en tur i Newcastle og havde stor succes. Dog var Parker ikke længere i klubben på det tidspunkt, men der spillede jeg med denne taktik, som virkelig gav resultater både ude og hjemme.

Jeg har ikke de præcise indstillinger for spillerne, men dem har jeg til dig i aften. Jeg har haft succes i både Bayern, Newcastle, Lyon og Rangers med denne opstilling. Jeg slår hjørnespark til forreste stolpe og har min bedste header til at videresnitte den, det giver som regel en del mål  Wink

Flot taktik - godt at høre du har succesc med den.
Men, jeg synes istedet for at fordele bolden ned af kanterne skal du sætte den til blandet. For så kan du angribe på flere måder og sikkert score flere mål på kontra.  Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #303: 05 Okt 2007, 15:29 »

Kaká, skal han bruges som en spiller med fri rolle?

Jeg spiller en flad 4-4-1-1 med to wings, der har pile til baglinien, en def og en spilfordeler i form af Fabregas.

Akinfeev
Eboue - Gallas - Touré - Clichy

Quaresma - Fab - Flamini - Rosicky

Kaká
               Adebayor

Go you Gunners!

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #304: 05 Okt 2007, 15:44 »

Jeg mener at Kaka er best med mye frihet..Men ikke for mye da Wink

Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010