home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Genopbyg Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Genopbyg Brøndby IF  (Læst 9190 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #15: 03 Feb 2013, 20:31 »

hej hej


her har i en DB med brøndby i Danmarks serien har placeret dem i DS Pulje 2 alle spiller/personale er på Amatør kontrakt, sten Lerche er fortsat Formand de fleste træner har forladt klubben.

Har slettet alle deres lån.

Download link. http://gupl.dk/691316/

P.s Klubber fra DS skulle spille med i Pokalturneringen.


 
« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 13:30 af szukizek » Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #16: 03 Feb 2013, 22:17 »

Hvis du ville gøre det mere realistisk, skulle du have slette lånet. I stedet for at tilføje endnu et, da hvis de går konkurs ikke skal tilbage betale det tidligere lån.
Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #17: 03 Feb 2013, 23:08 »

Jeg har selv overvejet dette projekt gennem de sidste par uger, men fandt et andet i stedet.

I idéprocessen fandt jeg dog ud af, at der en 'future league' indstilling i editoren, hvis man vil have årstallene til at passe, således at de evt. først ryger i Danmarksserien fra næste sæsonen. I så fald opstår der dog problemer med bestyrelse, spillere (havde ellers tænkt på 1-års-kontrakter til alle) og lignende, som ikke kan omstilles til det ønskede.

Jeg ved dog ikke om det er mest realistisk at forestille sig klubben som amatør. Mon ikke - hvis klubben bliver tvangsnedrykket - at der bliver oprettet et nyt selskab oven på resterne af de eksisterende, hvor så en del af spillerne, staben osv. engagerer sig? Det kan kun fremtiden vise, men som jeg har læst artiklerne de sidste par dage, er det nok det mest realistiske.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #18: 03 Feb 2013, 23:26 »

Hvis du ville gøre det mere realistisk, skulle du have slette lånet. I stedet for at tilføje endnu et, da hvis de går konkurs ikke skal tilbage betale det tidligere lån.

er i sikker på det for mener bare at de stadig kommer til at skulle betale penge til Spillerforeningen ?
har spillet en halv sæson og klubben klare sig super Økonomisk selvom de har deres lån.
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #19: 04 Feb 2013, 06:02 »

Jeg ved dog ikke om det er mest realistisk at forestille sig klubben som amatør. Mon ikke - hvis klubben bliver tvangsnedrykket - at der bliver oprettet et nyt selskab oven på resterne af de eksisterende, hvor så en del af spillerne, staben osv. engagerer sig? Det kan kun fremtiden vise, men som jeg har læst artiklerne de sidste par dage, er det nok det mest realistiske.

Det er jo så i hvert fald håbet, da det jo også i bund og grund var hvad der skete for Rangers da de blev tvangsnedrykket. Som tidligere nævnt er der jo nok spillere som burde have en dårlig smag i munden over at have været med til at spille så elendigt, mens der er folk som man håber bare bliver bedt om at gå igen, fordi de ikke har bragt andet end ulykke de seneste år (Jan K grundet lønnen eksempelvis)...

Derudover har jeg selv min lille drenge-fantasi om at Mike Jensen kunne bruges igen, hvis der altså opstod et nyt Brøndby hold/selskab ovenpå ruinerne... Selvom det bedste nok ville være en redning IRL - problemet jeg ser med den lige nu, er så bare der ikke kan købes noget nyt ind nu, og det var jo ikke ligefrem gode resultater der blev skabt i efteråret... Ubeslutsom
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #20: 04 Feb 2013, 11:15 »

er i sikker på det for mener bare at de stadig kommer til at skulle betale penge til Spillerforeningen ?
har spillet en halv sæson og klubben klare sig super Økonomisk selvom de har deres lån.

Hvis Brøndby går konkurs (hvilket for alt i verden ikke må ske), så kan amatørerne da på ingen måde, komme til at skulle betale et aktieselskabs gæld (BIF A/S). Det kan bare ikke lade sig gøre.
Logged

Aldrig alene!

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #21: 04 Feb 2013, 13:10 »

Hvis Brøndby går konkurs (hvilket for alt i verden ikke må ske), så kan amatørerne da på ingen måde, komme til at skulle betale et aktieselskabs gæld (BIF A/S). Det kan bare ikke lade sig gøre.

super.... kan så med glæde sige at brøndby ikke går konkur denne gang da de har fundet pengene til at overleve  Grin

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-fundet-penge-Klubben-reddet
Logged


Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #22: 04 Feb 2013, 13:14 »

super.... kan så med glæde sige at brøndby ikke går konkur denne gang da de har fundet pengene til at overleve  Grin

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-fundet-penge-Klubben-reddet

Men det gør jo ikke, at man ikke kan lave en DB med Brøndby i DS.. HVis nogen da er interesserede Peace
Logged

Aldrig alene!

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #23: 04 Feb 2013, 13:21 »

Men det gør jo ikke, at man ikke kan lave en DB med Brøndby i DS.. HVis nogen da er interesserede Peace

har lavet en :-P

Download link. http://gupl.dk/691316/
« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 13:31 af szukizek » Logged


Manager123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #24: 27 Feb 2013, 13:39 »

Det lyder som et rigtig spændende projekt, men jeg tror de klarer de økonomiske problemer, så de ikke ryger helt ned i danmarksserien. Tror mere at 1. division er et naturligere fænomen efter sommerferien.... HVIS de skulle gå konkurs og ryge i Danmarksserien, så vil jeg næsten tro at man kan spille med dem i FM. Brøndby har Danmarks største fanskare og det ved Sport Interactive også. Man kan jo også spille med Rangers selvom de ligger i røven af de skotske divisioner.
Logged

PatRafter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #25: 11 Mar 2013, 10:48 »

Danmarksserien er ikke en mulighed for mig og vælge når jeg loader spillet Huh? Mangler jeg og gøre noget Huh Jeg kan ikke vælge længere ned end 2.division Huh
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010