home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Genopbyg Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Genopbyg Brøndby IF  (Læst 9191 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Genopbyg Brøndby IF
« : 01 Feb 2013, 01:39 »

Nu håber jeg naturligvis selv på at der bliver fundet en løsning, selvom det ikke ligefrem er de mest favorable nyheder vi læser disse timer om holdet...

Dog kunne jeg så godt set det interessante i at skulle prøve at genopbygge holdet, fra bunden.
Jeg tænker noget i retningen af holdet er placeret i Danmarksserien (og tilpassende er et hold fra 1. division og et hold fra 2. division samt danmarks serien alle rykket et hak op i liga systemet, for at holde størrelsen på ligaerne, og give plads til BIF i Danmarksserien)

Jeg er ikke selv en haj til det der med editors, og håber der måske er en derude der ville give sig i kast med dette?

Min tanke var noget i stil med:
Klubben er blevet gjort til amatører
Bestyrrelsen smides på porten (til alles glæde?)
alle "ukendte" personale er gået, med kun folk som vilfort osv. tilbage, som amatører
Alle spillere er amatører (her vil der så nok være en del som enten skal fristilles helt, hvilket der nok bør være en diskussion ud af, personligt tænkter jeg at de fleste bliver smidt fri, mens enten nogle af de unge (holst, gehrt, durmisi, nourizi osv. bliver som amatører - eventuelt spillere som ingen fremtid har andre steder, så som Tørnæs, Randrup, og så måske også Rommedahl (måske? alderen taget i betragtning))
Der nedlægges transferforbud - hvis muligt til klubben har et overskud på 5-10 mil, men ellers tænker jeg til 2014-2015

Ved dog ikke helt med gælden? hvordan skal den føres videre, omlægges til et lån på det nuværende + et ukendt beløb? eventuelt med mindre månedlige afdrag - for ikke at skulle gå konkurs igen som amatørklub.

For mig virker det realistisk hvis klubbens omdømme forbliver det samme, da jeg mener at det at vi rykker ned, stadig vil give en masse presseomtale/mediedækning.

Jeg kunne godt tænke mig at kaste mig ud i dette hvert fald, hvordan det lige skal laves ved jeg dog ikke, men det kunne jo undersøges hvis der ikke er en rigtig database kreatør som kunne være frisk på opgaven Smiley

P.S. Nu var tanken ikke at alle Brøndby-haters skulle bashe holdet, eller at sympatisørene skulle gå i defensiven, som nævnt håber jeg selv på holdet klarer sig, men ikke desto mindre kunne et Rangers-like scenarie med Brøndby være interessant, bare uden en rigmand i ryggen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #1: 01 Feb 2013, 09:26 »

Håber virkelig der er nogen der vil lave den database, det kunne være for fedt Wink

Fedt initiativ Belthazor Smiley
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #2: 01 Feb 2013, 10:15 »

Nu håber jeg naturligvis selv på at der bliver fundet en løsning, selvom det ikke ligefrem er de mest favorable nyheder vi læser disse timer om holdet...

Dog kunne jeg så godt set det interessante i at skulle prøve at genopbygge holdet, fra bunden.
Jeg tænker noget i retningen af holdet er placeret i Danmarksserien (og tilpassende er et hold fra 1. division og et hold fra 2. division samt danmarks serien alle rykket et hak op i liga systemet, for at holde størrelsen på ligaerne, og give plads til BIF i Danmarksserien)

Jeg er ikke selv en haj til det der med editors, og håber der måske er en derude der ville give sig i kast med dette?

Min tanke var noget i stil med:
Klubben er blevet gjort til amatører
Bestyrrelsen smides på porten (til alles glæde?)
alle "ukendte" personale er gået, med kun folk som vilfort osv. tilbage, som amatører
Alle spillere er amatører (her vil der så nok være en del som enten skal fristilles helt, hvilket der nok bør være en diskussion ud af, personligt tænkter jeg at de fleste bliver smidt fri, mens enten nogle af de unge (holst, gehrt, durmisi, nourizi osv. bliver som amatører - eventuelt spillere som ingen fremtid har andre steder, så som Tørnæs, Randrup, og så måske også Rommedahl (måske? alderen taget i betragtning))
Der nedlægges transferforbud - hvis muligt til klubben har et overskud på 5-10 mil, men ellers tænker jeg til 2014-2015

Ved dog ikke helt med gælden? hvordan skal den føres videre, omlægges til et lån på det nuværende + et ukendt beløb? eventuelt med mindre månedlige afdrag - for ikke at skulle gå konkurs igen som amatørklub.

For mig virker det realistisk hvis klubbens omdømme forbliver det samme, da jeg mener at det at vi rykker ned, stadig vil give en masse presseomtale/mediedækning.

Jeg kunne godt tænke mig at kaste mig ud i dette hvert fald, hvordan det lige skal laves ved jeg dog ikke, men det kunne jo undersøges hvis der ikke er en rigtig database kreatør som kunne være frisk på opgaven Smiley

P.S. Nu var tanken ikke at alle Brøndby-haters skulle bashe holdet, eller at sympatisørene skulle gå i defensiven, som nævnt håber jeg selv på holdet klarer sig, men ikke desto mindre kunne et Rangers-like scenarie med Brøndby være interessant, bare uden en rigmand i ryggen.

Lige for at være sikker... Er forestillingen ikke, at det er en konkurs, der får Brøndby ned i DS? I det tilfælde, vil klubben jo ikke have nogen gæld, af nogen art.

Når det er sagt, vil jeg meget gerne lave DB'en, hvis jeg finder tiden til det Smiley
Logged

Aldrig alene!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #3: 01 Feb 2013, 11:34 »

Lige for at være sikker... Er forestillingen ikke, at det er en konkurs, der får Brøndby ned i DS? I det tilfælde, vil klubben jo ikke have nogen gæld, af nogen art.

Når det er sagt, vil jeg meget gerne lave DB'en, hvis jeg finder tiden til det Smiley

Det var det som jeg ikke var sikker på, men det er jo så bare et stort plus... hvad angår spilere som bliver som amatører er jeg dog selv lidt på bar bund, men vil antage at nogen jo hvert fald valgte den mulighed (en Jan K eksempelvis burde vel have en dårlig smag i munden og føle det nødvendigt!)

Det kræver jo så naturligvis en DB med Danmarksserien (helst en hvor pokalturneringen virker) Smiley ville være super fedt at se Thumbs Up
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #4: 01 Feb 2013, 12:32 »

Hvorfor lave en database med det nu? vi ved jo der kommer en omkring marts, hvor de spiller i Danmarksserien :p
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #5: 01 Feb 2013, 12:33 »

Hvorfor lave en database med det nu? vi ved jo der kommer en omkring marts, hvor de spiller i Danmarksserien :p

Uanset om det skulle ske, ville man jo ikke kunne spille med Brøndby alligevel, uden at der laves en database hvor Danmarksserien er spilbar Tunge
Logged



MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #6: 01 Feb 2013, 12:42 »

Uanset om det skulle ske, ville man jo ikke kunne spille med Brøndby alligevel, uden at der laves en database hvor Danmarksserien er spilbar Tunge
Haha ja det er rigtig nok  Thumbs Up Så må vi jo se hvor mange brøndbyfans, der skriver til sports interactive for at få Danmarksserien med  Grin
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #7: 01 Feb 2013, 12:48 »

Hvorfor lave en database med det nu? vi ved jo der kommer en omkring marts, hvor de spiller i Danmarksserien :p

Og Brøndby ville da heller ikke på nogen måde, komme til at spille i Danmarksserien før til sommer! Tunge

Haha ja det er rigtig nok  Thumbs Up Så må vi jo se hvor mange brøndbyfans, der skriver til sports interactive for at få Danmarksserien med  Grin

Jeg ville helt klart bombardere dem med dødstrusler, hvis ikke man kunne spille med Brøndby! Peace
Uden Brøndby som spilbar klub, ville jeg ikke købe spillet.
Logged

Aldrig alene!

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #8: 01 Feb 2013, 16:32 »

Ja tak, til den database! Kunne være spændende :-)
Logged

//Lindskov6ooo

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #9: 02 Feb 2013, 00:50 »

Hvad vil der realistisk set ske? Bliver klubben amatører, eller er der en ny ejer som kommer på banen således klubben fortsat vil være professionel (en ny ejer som ligesom i Rangers tilfældet altså overtager nogle af spillerne?). Jeg Hælder pt. mest til den amatør version, men det er mere ud fra et FM perspektiv, at jeg tror det vil være langt federe/mere udfordrende at genopstå fra Danmarksserien.

Jeg har kigget lidt på liga tabellerne, og er nået frem til at som det ser ud nu, bør det være FC Vestsjælland som overtager vores plads i suppen, mens Hvidovre har flest point af 2. divisions holdene, så de overtager i 1. division, mens det var lige mellem Vanløse og Gentofte Vangede i Danmarksserien, dog har GVI bedst målscorer, så jeg mener det er Danmarksserien pulje 2 som vi bør smides ned i for denne database.

Hvad med Navnet? Vil det fortsat være Brøndby IF? eller vil det som Rangers, skulle ændres til noget andet? - Rangers er i øvrigt et hamrende godt eksempel på hvad det er vi søger at opnå med denne DB jo. En Brøndby FC løsning brøds jeg mig ikke om...

Måske man bare skulle smide samtlige spillere på amatør kontrakter så man har dem ved spil start, men sikkert mister alle pænt hurtigt, med undtagelse af selvfølgelig Randrup og Jan K, som INGEN vil have.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #10: 02 Feb 2013, 01:05 »

Var det ikke en hvis hr. Buch, som ville skyde penge i Brøndby en gang i 2012, men udeblev? Måske man kunne sætte ham som ejer, hvorved der muligvis stadigvæk kunne være et par spillere tilbage i klubben, hvis vi siger at han "ejer" dem, ligesom FCM har solgt nogle af sine spillere til rigmænd - bare en tanke.
Logged

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #11: 02 Feb 2013, 01:51 »

´Jeg syntes det her er den klammeste og meste ulækker tråd der nogensinde er oprettet det er en I kan oprette hvis Brøndby IF går konkurs og ikke før det er en totalt mangle på respekt for Brøndby
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #12: 02 Feb 2013, 02:08 »

Nu er det jo i bund og grund et scenarie, og som sådan kunne det foregå hvor som helst, og omhandle hvilken som helst klub.

Personligt ser jeg det ikke som anderledes end databaser hvor alle de største klubber i verden er samlet i det engelske ligasystem, eller hvor en samlet skandinavisk liga er oprettet, eneste forskel er at det er et aktuelt tema - og i manager sammenhænge, en velkommen udfordring, det sagt er jeg enig om at det er på et ubehageligt tidspunkt i forhold til klubbens fremtid.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #13: 02 Feb 2013, 02:32 »

´Jeg syntes det her er den klammeste og meste ulækker tråd der nogensinde er oprettet det er en I kan oprette hvis Brøndby IF går konkurs og ikke før det er en totalt mangle på respekt for Brøndby

Synes du overreagere helt vildt, det er da bare et muligt scenarie, og jeg ser  det uden tvivl også, som en rigtig fed udfordring.. kan slet ikke se problemet Smiley
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genopbyg Brøndby IF
« Svar #14: 02 Feb 2013, 02:35 »

Synes du overreagere helt vildt, det er da bare et muligt scenarie, og jeg ser  det uden tvivl også, som en rigtig fed udfordring.. kan slet ikke se problemet Smiley


 kunne ikke være mere enig Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010