home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1181 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Dennis Bergkamp - The Gunners
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Dennis Bergkamp - The Gunners  (Læst 16209 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #15: 24 Okt 2006, 21:26 »

Hey berendt hvornår kommer der en update Smiley

Rolig nu, han har postet en mindre roman for 40 minutter siden Wink

Fantastisk arbejde, Berendt. Jeg kan ikke sige, om jeg vil blive rigtig fanget af denne blog endnu, da den handler om Arsenal, men fornem start. Den her gang skal den holde længere Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #16: 24 Okt 2006, 23:09 »

Ser rigtig godt ud........fed måde du stiller info om kampene op, og gode  indkøb Thumbs Up Thumbs Up

dette kan sikkert blive stort Wink

Takker... Og jah, jeg synes selv det tegner til at blive noget stort... Smiley

Virkelig fedt måde du stiller det hele op på, og godt med mange detaljer om kampe og køb. Virkelig godt gjort, glæder mig til at læse videre, selvom jeg personligt ikke kan klare Arsenal Grin

igen, takker... Smiley er glad for jeg også kan fange læsere der ikke holder med The Gunners...

God fyldig update.
Gode handler du har lavet. Nu er Arsenals fremtid da sikret!

Hehe, jah, det ser godt ud for fremtiden... Mangler bare en keeper, men har øje på et par stykker...

Men jah et forsvar der hedder "Marcelo - Taylor - Gallas/Djourou - Vanden Borre", er aldrig helt skidt... Der udover er der også gode offensive talenter...

Dårligt klubvalg, men nu en meget god blog alligevel. Så mangler du bare at rette udskriftninger til udskiftninger.

Hehe, som sagt, dejligt at det ikke kun er Arsenal-fans der læser bloggen men også United-fans Wink .. skal nok bliver rettet fremover... Takker for rettelsen.

Hey berendt hvornår kommer der en update Smiley

Når jeg har tid... kan ikke rigtigt sige hvornår endnu , men så snart som muligt, onsdag eller torsdag...

Fantastisk arbejde, Berendt. Jeg kan ikke sige, om jeg vil blive rigtig fanget af denne blog endnu, da den handler om Arsenal, men fornem start. Den her gang skal den holde længere Wink

hehe, come on... det kan godt være du holder med United, men du må da indrømme at min trup er lovende... Wink
og jah, det ser ud til at der denne gang bliver tale om en længere blog...

Smutter for i aften... Opstemt Sov godt nørder!!! Cool
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #17: 24 Okt 2006, 23:18 »

Endnu engnag er det fedt at læse dine blogs! Og jeg er rigtig glad for valget ikke faldte på FCK Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #18: 25 Okt 2006, 08:59 »


14'årig til Arsenal

Arsenal kunne idag præsenterer 14'årige Nicolás Millán, som ny spiller i truppen. Nicolás Millán betegnes som et af de største talenter i chiliansk fodbold siden Marcelo Salas.

Marc Overmars havde følgende at sige om Nicolás Millán:
"Der er ingen tvivl om at hele fodboldverden vil få øjnene op for Nicolás, han er en utrolig angriber, og så ved han hvor målet står. Han vil i løbet af de kommende år spille på U/18-holdet, for derefter at komme på førsteholdet, hvis alt går som det skal."

Et rigtig godt køb...  Har selv hentet ham til mit Brøndby-hold, og han bomber for vildt på 2. holdet....
Han får chancen på 1. holdet, når jeg skal spille træningskampe igen.

En fantastisk blog - KUTGW   Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #19: 25 Okt 2006, 12:29 »

 Thumbs Up Fantastisk start, dejligt at du skriver om Arsenal. Har selv en stor trang til at spille med dem, men kan desvære ikke da jeg sidder på en lille ø i det indiske ocean og ikke har det nye FM eller en com jeg kan spille på  Græder

Så du kan regne med mig som din mest trofaste tilhænger (når jeg altså ikke skal arbejde)
Keep up the godd work  Smiley
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #20: 25 Okt 2006, 16:22 »

Rigtig fed blog, med en kanon god intro, det er altid lækkert med en god intro  Thumbs Up

Rigtig gode indkøb og godt med billeder til at vise hvordan de forskellige ser ud, men jeg kunne godt tænke mig nogle enkelte skærmprint især af indkøbene, så man kan se, hvordan deres stats er, f. eks Altintop.

Men ellers håber jeg du bliver ved med at skrive, selvom det må være mega tidskrævende, jeg synes min blog med Juve tager rimelig lang tid at opdatere, men det er måske fordi jeg er en novice indefor faget  Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #21: 25 Okt 2006, 17:10 »

Super start, er grebet! Men som du også selv siger mangler du lidt en keeper til at enten dække for Lehmann, eller slå ham af. Smiley
Og jeg er som Wirenfeldt også meget, meget glad for at du ikke valgte FCK! Nu må vi bare håbe du har motivation til at spille med andre end dem.
KUTGW Thumbs Up

@Mads
I det indiske ocean Shockeret Hvad laver du dog der? Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #22: 25 Okt 2006, 18:18 »

Endnu engnag er det fedt at læse dine blogs! Og jeg er rigtig glad for valget ikke faldte på FCK Smiley

hehe, takker Wirenfeldt, altid dejligt at hører du kan lide min blog Smiley

Et rigtig godt køb...  Har selv hentet ham til mit Brøndby-hold, og han bomber for vildt på 2. holdet....
Han får chancen på 1. holdet, når jeg skal spille træningskampe igen.

En fantastisk blog - KUTGW   Thumbs Up

Hehe, jah, har også stor tillid til ham... Sammen med Walcott og Cardenas er den offensive fremtid sikret... Opstemt

Thumbs Up Fantastisk start, dejligt at du skriver om Arsenal. Har selv en stor trang til at spille med dem, men kan desvære ikke da jeg sidder på en lille ø i det indiske ocean og ikke har det nye FM eller en com jeg kan spille på  Græder

Så du kan regne med mig som din mest trofaste tilhænger (når jeg altså ikke skal arbejde)
Keep up the godd work  Smiley

Hehe, et eller andet sted vil jeg gerne bytte med dig, tror du har lidt varmere vejr... Smiley men på den anden side... det er nok lidt for langt væk fra FM'07 og min kæreste... Wink

Men er glad for du hænger på fra det indiske ocean...

Rigtig fed blog, med en kanon god intro, det er altid lækkert med en god intro  Thumbs Up

Rigtig gode indkøb og godt med billeder til at vise hvordan de forskellige ser ud, men jeg kunne godt tænke mig nogle enkelte skærmprint især af indkøbene, så man kan se, hvordan deres stats er, f. eks Altintop.

Men ellers håber jeg du bliver ved med at skrive, selvom det må være mega tidskrævende, jeg synes min blog med Juve tager rimelig lang tid at opdatere, men det er måske fordi jeg er en novice indefor faget  Wink

Takker... Smiley ved godt det kan være dejligt med et SS engang i mellem, men et eller andet sted, synes jeg at det tager lidt fra min blog... Kan godt lide når de ligger tættere på virkeligheden en på FM'07.. Derfor jeg heller aldrig har brugt SS til at vise ligastillinger osv...

Og jah, det tager utrolig lang tid... Men sådan er det jo... Også for en med min rutine... Peace (Lyder som om jeg har skrevet blogs siden CM1...) Så det er ikke kun fordi du er ny i faget, at det også tager tid for dig...

Super start, er grebet! Men som du også selv siger mangler du lidt en keeper til at enten dække for Lehmann, eller slå ham af. Smiley
Og jeg er som Wirenfeldt også meget, meget glad for at du ikke valgte FCK! Nu må vi bare håbe du har motivation til at spille med andre end dem.
KUTGW Thumbs Up

Godt at hører at du er blevet grebet... Men tror jeg har fundet et par emner til min målmandspost...

Hehe, og jah, er faktisk også selv lidt glad for jeg ikke tog FCK... Nyt spil, ny blog, og ny klub... Opstemt

Cool
« Seneste Redigering: 25 Okt 2006, 18:29 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #23: 25 Okt 2006, 20:09 »

Lørdag 29. juli 2006

Førsteholdet er udtaget


Så kom dagen hvor der skulle fastlægges trøjenumre. Det brugte Dennis Bergkamp til at udtage de 25 spillere, der skal danne førsteholdstruppen:
Målmænd:
Jens LehmannTyskland36 år
Vito MannoneItalien18 år
Mart PoomEstland34 år
Forsvar:
Gaël ClichyFrankrig21 år
Johan DjourouSchweiz19 år
Emmanuel EbounéElfenbenskysten23 år
William GallasFrankrig28 år
Justin HoyteEngland21 år
MarceloBrasilien18 år
Steven TaylorEngland20 år
Kolo TouréElfenbenskysten25 år
Anthony Vanden BorreBelgien18 år
Midtbane:
Hamit AltintopTyrkiet23 år
Sherman CárdenasColombia16 år
DenílsonBrasilien18 år
Cesc FàbregasSpanien19 år
Gilberto SilvaBrasilien29 år
Aliaksandr HlebHviderusland25 år
Júlio BaptistaBrasilien24 år(Lejet i Real Madrid)
Fredrik LjungbergSverige29 år
Tomás RosickýTjekkiet25 år
Theo WalcottEngland17 år
Angreb:
Emmanuel AdebayorTogo22 år
Thierry HenryFrankrig28 år
Robin van PersieHolland22 år
Vurdering 9/10
Der mangler stadig en ung og god keeper, forsvaret mangler en Sol Campbell, hvilket Djourou måske kan blive. Midtbanen fås ikke meget bedre, og angrebet mangler lige en mand mere.



Mandag 31. juli 2006

Titel odds fra Totalbet.com


Chelsea er af Totalbet.com blevet udråbt til favoritter til at vinde Barclays Premiership i år.
Men også Manchester United, Liverpool og Arsenal er med i kampen.

Odds'ne:
Chelsea: 1.50
Man Utd: 1.75
Liverpool: 2.00
Arsenal: 2.50

Dermed vurderes Dennis Bergkamps Arsenal til at havde gode chancer for at vinde mesterskabet, eller ihvertfald blive blandt de allerøverste.

Onsdag 2. juli 2006

Arsenal møder Fenerbahce


Arsenal skal spille imod Fenerbahce SK i UEFA Champions League Tredje kvalifikationsrunde .
Den første kamp vil blive spillet på Sükrü Saracoglu onsdag den 9. august.

Fenerbahce's hjemmebane hvor Arsenal tidligere i år vandt en træningskamp med 3-0

Ingen af holdene har før vundet Champions League, men Arsenal har haft størst europæisk succes gennem tiderne. Klubben har både vundet Pokalvindernes Turnering i 1994, og UEFA Cuppen 1970. I 2000 tabte de UEFA Cup-finalen til et andet tyrkiske hold, Galatasaray. Sidste år var Arsenal i Champions League-finalen, som de tabte til spanske Barcelona.








Ved godt det er en meget kort update, men jeg er nød til at smutte nu da jeg skal se OB-FCK... Men næste gang lover jeg at der bliver præsenteret to spillere, samt hvad der ellers må ske frem til sæson start...
« Seneste Redigering: 01 Nov 2006, 17:23 af Berendt » Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #24: 25 Okt 2006, 20:23 »

Fed blog Smiley godt Berendt , du har fundet din klub !!

KUTGW og gode indkøb
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #25: 25 Okt 2006, 20:54 »

fed klub . goe indkøb. bliver spændene at følge, især Millan, tror han bliver rigtig ond . !  Thumbs Up
Logged



freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #26: 25 Okt 2006, 21:11 »

Fantastik blog, kan især godt lide at du bruger en så vigtig og populær person som Dennis Bergkamp i arsenal til at overtage jobbet fra wenger.

Også nolge gode og spændende indkøb du har foretaget dig, vil helt klart følge med i denne blog.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #27: 25 Okt 2006, 21:13 »

Enig med ovenstående brugere! G E N I A L T
Logged

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #28: 26 Okt 2006, 10:21 »

@ Zhotlog
Tager et år i udlandet efter folkeskolen, hvor jeg så arbejder for min onkel der bor hernede og ellers lærer noget fransk og forbedrer mit engelske.
Så der er ikke noget FM 07 til mig, før jeg kommer hjem til sommer.
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #29: 26 Okt 2006, 13:26 »

llove this blog og jeg elsker klubben  kutgw
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010