home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1021 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Dennis Bergkamp - The Gunners
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Dennis Bergkamp - The Gunners  (Læst 16203 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Dennis Bergkamp - The Gunners
« : 22 Okt 2006, 18:22 »

I kender ham nok alle sammen, Dennis Bergkamp, en af fodboldens mest elegante angribere. Han nåede at spille i Ajax (185 kampe/122 mål), Inter (52 kampe/11 mål) og Arsenal (315 kamp/ 87 mål). Men det jeg bedst husker ham for, er hans mål mod Argentina ved VM 1998 i Frankrig...

Dette er så om hans trænerkarrierer, som begynder for den aktive karrierer stoppede, i Arsenal.



Søndag den 2. juli 2006

Pressemøde i Arsenal


Der var tre mand på podiet, da pressemødet begyndt.
Bestyrelsesformande n, Peter Hill-Wood, manager Arséne Wenger, og klubbens tidligere angriber Dennis Bergkamp

Peter Hill-Wood lagde ud:
- Det er meget beklageligt at jeg i dag kan fortælle jer at Mr. Wenger fratræder sit job som træner i klubben, men han mener selv at tiden er inde...


Arsène Wenger tog herefter over:
- Nu har jeg været i klubben længe og har opnået mange store ting, derfor føler jeg også at tiden er inde til at jeg takker af, og overlader klubben til en ny og ung træner. Jeg har personligt anbefaldet Mr. Bergkamp, som jeg har et utrolig godt forhold til fra hans tid i klubben. Derudover kan Mr. Bergkamps forbindelser til Holland og hans erfaring fra hans karrirer kun være en fordel. Men nu vil jeg lade Mr. Bergkamp få et ord indført.

- Jeg er utrolig glad for at få denne chance, og er stolt over den tillid både klubben og Mr. Wenger giver mig. Jeg er sikker på jeg er klar til opgave, og ser frem til at arbejde med en meget unge og talentfulde trup. Der udover har Mr. Hill-Wood lovet mig at han vil forsøge at finde en samarbejdsklub til os, så vi på den måde kan udvikle vores talenter med førsteholdsfodbold. Til sidst vil jeg fortælle at min højrehånd og assistenttræner, udover Pat Rice, vil blive min rigtig gode ven Marc Overmars, men han er desværre blevet forhindret i at komme til dette pressemøde, kom det fra Dennis Bergkamp.

De to nye trænere for Arsenal
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #1: 22 Okt 2006, 18:25 »

Haha, fremragende intro lad os håbe at den dynamiske duo fra Holland kan klare jobbet Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Møller
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #2: 22 Okt 2006, 18:25 »

Lad os håbe denne blog holder, spændende !!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #3: 22 Okt 2006, 18:29 »

god start glæder mig tilat følge med og høre henry smække kasse efter kasse ind
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #4: 22 Okt 2006, 18:37 »

Glæder mig til mere
KUTGW
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #5: 22 Okt 2006, 18:39 »

lyder super godt super klubvalg
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #6: 22 Okt 2006, 18:41 »

Hehe, er det svært at bestemme sig Wink
Håber denne holder. Arsenal er seje.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

DelPiero
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #7: 22 Okt 2006, 18:55 »

Jeg synes det er fejt. Man er blevet lovet en FCK blog også får man en Arsenal blog.

Men anyways. God vind.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #8: 22 Okt 2006, 23:21 »

Haha, fremragende intro lad os håbe at den dynamiske duo fra Holland kan klare jobbet Wink

Jah, det må vi jo håbe... De har jo den fordel at de begge kender klubben rigtig godt...  Cool

Lad os håbe denne blog holder, spændende !!

Hehe, håber jeg også... gider ikke ende som dig Wink

god start glæder mig tilat følge med og høre henry smække kasse efter kasse ind

Theirry Henry ... jaah den man er farlig, og det var han jo også sidst han arbejdede sammen med Marc og Dennis, mon ikke de forsætter nu?...  Grin

Glæder mig til mere
KUTGW

Og mere skal der nok kommer forhåbentlig i morgen aften... Thumbs Up

lyder super godt super klubvalg

Arsenal er et godt klubvalg... Det fandt jeg ud af i det netspil jeg har spillet i weekenden... Peace

Hehe, er det svært at bestemme sig Wink
Håber denne holder. Arsenal er seje.

Om det er svært at bestemme sig?... der er over 1000 klubber at vælge i mellem... hvis ikke der er flere ...  Forlegen

Jeg synes det er fejt. Man er blevet lovet en FCK blog også får man en Arsenal blog.

Men anyways. God vind.

Ved godt jeg startede med at love en FCK-blog, men synes at i havde fået en kanon sidst (Den Umulige Drøm), og tænkte at der skulle prøves noget nyt... Og så var jeg også bange for jeg ikke ville kunne leve op til den gamle...  Græder


Men godnat herfra!!!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #9: 24 Okt 2006, 20:42 »

Fredag 7. juli 2006

Brian Laudrup ansat som træner

Arsenal har fra dags dato ansat den danske legende Brian Laudrup som træner. Brian Laudrup skal være med til at udvikle de unge spillere i klubben. Samtidig har Brian Laudrup de sidste år arbejdet som ekspert på den danske del af TV3 og har dermed et endnu bedre overblik over hvad der sker i Danmark.




Søndag 9. juli 2006


Kamp mod Scunthorpe


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp
Dato: Søndag 9. juli 2006
Stadion: Glanford Park, Scunthorpe
Tilskuertal: 9081
Dommer: Darren Drysdale
Kort om kampen:
En træningskamp som Arsenal SKAL vinde, hvilket Arsenal også gør sikkert, Scunthorpe er på intet tidspunkt inde i kampen.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Justin Hoyte , Johan Djourou , Kolo Touré , William Gallas - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Mart Poom, Mathieu Flamini, Fredrik Ljungberg, Gilberto Silva, Denílson, Jay Simpson, Emmanuel Adebayour, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb

Kampen i tal:
Resultat: Scunthorpe 0 - 9 Arsenal
0-1 T. Henry, 4. min
0-2 T. Henry, 10. min
0-3 T. Rosický, 11. min
0-4 T. Henry, 14. min
0-5 Júlio Baptista, 15. min
Billy Sharp (Scunthorpe), 29. min
0-6 T. Walcott, 36. min
0-7 E. Adebayor, 47. min
0-8 E. Adebayor, 51. min
0-9 E. Adebayor, 70. min
Udskriftninger
Lehmann <> Poom
Walcott <> Hleb
van Persie <> Simpson
Fàbregas <> Gilberto Silva
Rosický <> Denílson
Henry <> Adebayor

Pressemøde efter kampen:
"Jeg synes vi viser at vi har en god trup, og at vores offensiv er utrolig farlig. Samtidig er det dejligt at se at også Adebayor kan finde vej til målet", kom det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Mandag 10. juli 2006

Steven Taylor købt til Arsenal

Arsenal har idag bekræftet at de har købt det engelske forsvarstalent, Steven Taylor, 20 år, fra Newcastle.
Prisen siges at være 87,5 mio kroner.

"Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Steven har hvad der skal til for at blive den nye Tony... Tony var en legende i klubben. Det bliver Steven også," kom det fra Dennis Bergkamp.

"Jeg er godt klar over at Mr. Bergkamp har store forventninger til mig, og jeg vil gøre mit bedste for at leve op til det," sagde hovedpersonen selv, Steven Taylor.


Onsdag 12. juli 2006


Kamp mod Fenerbahce


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp
Dato: Onsdag 12. juli 2006
Stadion: Sükrü Saracoglu, Istanbul
Tilskuertal: 13250
Dommer: Ukendt dommer
Kort om kampen:
Alle kampe i Istanbul er svære, men alligevel synes Arsenal at være favoritter.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Kolo Touré , Johan Djourou , Steven Taylor , William Gallas - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Mart Poom, Mathieu Flamini, Fredrik Ljungberg, Gilberto Silva, Denílson, Jay Simpson, Emmanuel Adebayour, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb, Justin Hoyte

Kampen i tal:
Resultat: Fenerbahce 0 - 3 Arsenal
0-1 T. Henry, 33. min
0-2 T. Henry, 60. min
0-3 T. Henry, 82. min
Udskriftninger

Pressemøde efter kampen:
"Vi beviser idag at vi kan være med i europa. Kan du slå et stærkt tyrkisk hold, i Tyrkiet, er man godt på vej, det gør vi sikkert 3-0 i", lød det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Fredag 14. juli 2006


To kæmpe talenter til Arsenal

I dag kunne en stolt Dennis Bergkamp præsenterer det han betegner for to af verdens største talenter.

"Jeg er ikke i tvivl om at Marcelo og Sherman kan bliver KÆMPE gevinster for os. Deres talenter er ubeskrivelige, og jeg regner med at begge meget snart vil være faste mænd i vores førsteholdstrup," lød det fra Dennis Bergkamp.

Sherman Cárdenas er en utrolig talentfuld midtbanespiller, som kan sammenlignes med Tomás Rosický. Han kommer fra Bucaramanga i Colombia og har kostet cirka 5,5 mio kroner.

Sherman Cárdenas

Marcelo betegnes som den nye Roberto Carlos, og har næsten de samme evner allerede nu, der er ingen grænser for hvor langt han kan komme. Marcelo er hentet i brasilianske Fluminense for cirka 60 mio kroner.

Marcelo

Samtidig bliver der sagt farvel til Emmanuel Frimpong og Henri Lansbury, da ingen af dem er blevet fundet gode nok til at få en professionel kontrakt i klubben.

Lørdag 15. juli 2006


Kamp mod Anderlecht


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp, semifinale i træningsturnering
Dato: Lørdag 15. juli 2006
Stadion: Stade Constant Vanden Stock, Bruxelles
Tilskuertal: 10806
Dommer: Michael Weiner
Kort om kampen:
Det er semifinalen i en træningsturnering som Anderlecht afholder. Arsenal er store favoritter til kampen. Det forventes at Arsenal stiller i stærkes opstilling.

Startopstilling:
Mart Poom - Kolo Touré , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Sherman Cárdenas , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Vito Mannone, Mathieu Flamini, Fredrik Ljungberg, Gilberto Silva, Denílson, Jay Simpson, Emmanuel Adebayour, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb, Justin Hoyte, Johan Djourou, Tomás Rosicky

Kampen i tal:
Resultat: Anderlecht 0 - 3 Arsenal
0-1 T. Henry, 28. min
Anthony Vanden Borre (Anderlecht), 42. min
0-2 Júlio Baptista, 45. min
0-3 Júlio Baptista, 81. min
Udskriftninger
Poom <> Mannone
Walcott <> Hleb

Pressemøde efter kampen:
"Det er altid dejligt med en sejr, og at det sikre os en finaleplads gør kun livet mere skønt. Nu glæder jeg mig til at se om vi møder Lyon eller Juventus, men lige meget hvad bliver det en kanon finale", sagde Dennis Bergkamp efter kampen.

Søndag 16. juli 2006


Kamp mod Juventus


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp, finale i træningsturnering
Dato: Søndag 16. juli 2006
Stadion: Stade Constant Vanden Stock, Bruxelles
Tilskuertal: 26333
Dommer: Tiziano Pieri
Kort om kampen:
En drømme finale? Arsenal er godt opsatte, og Juventus vil helt sikkert forsøge at bevise at de ikke hører hjemme i Serie B.

Startopstilling:
Mart Poom - Kolo Touré , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Sherman Cárdenas , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Vito Mannone, Mathieu Flamini, Fredrik Ljungberg, Gilberto Silva, Denílson, Jay Simpson, Emmanuel Adebayour, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb, Justin Hoyte, Johan Djourou, Tomás Rosicky

Kampen i tal:
Resultat: Juventus 0 - 1 Arsenal
0-1 E. Adebayor, 89. min
Udskriftninger
Walcott <> Hleb
van Persie <> Ljungberg
Henry <> Adebayor

Pressemøde efter kampen:
"Jeg har sagt til gutterne at det er dejligt vi vinder, men at vores spil ikke lever op til vor tidliger kampe. Men de fik også at vide at det godt gået at vi vinder denne turnering", lød det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Tirsdag 18. juli 2006


Kamp mod Cardiff


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp
Dato: Tirsdag 18. juli 2006
Stadion: Ninian Park, Cardiff
Tilskuertal: 20285
Dommer: Christopher Sarginson
Kort om kampen:
Endnu en træningskamp som Arsenal bare skal vinde. Cardiff burde ikke være stærke nok til at give Arsenal problemer.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Kolo Touré , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Sherman Cárdenas , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Vito Mannone, Mathieu Flamini, Mart Poom, Gilberto Silva, Denílson, Jay Simpson, Emmanuel Adebayour, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb, Justin Hoyte, Johan Djourou, Fredrik Ljungberg

Kampen i tal:
Resultat: Cardiff 1 - 3 Arsenal
1-0 L. Glombard, 37. min
1-1 Júlio Baptista, 40. min
1-2 T. Henry, 42. min
1-3 T. Walcott, 89. min
Udskriftninger

Pressemøde efter kampen:
"Det er altid skuffende at komme bagud mod et hold som Cardiff, men vi får rettet op på vores fejl og vinder derefter sikkert 3-1", kom det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Onsdag 19. juli 2006


Belgisk talent til Arsenal

I dag kunne Dennis Bergkamp og Marc Overmars præsenterer endnu et talent til førsteholdstruppen.
Der er denne gang tale om Anthony Vanden Borre, der har været fast mand Anderlecht de sidste to sæsoner, hvor han sammen med Vincent Kompany var med til at danne et ungt og velfungerende forsvar.
Anthony Vanden Borre er med sine 18 år, en ung højreback som regnes for at være en af de mest lovende forsvaresspillere i Belgien og nu i Premier League.

Anthony Vanden Borre

"Jeg er sikker på at de tre nye forsvarsspillere vil være med til at denne en ny generation af "de fantastiske 4," lød det fra Dennis Bergkamp.

Da der blev spurgt til om der ville komme flere indkøb svarede Dennis Bergkamp kort:
"Jeg synes stadig der er plads til enkle forbedringer, blandt andet en yngre målmand, som kan komme i lærer, og måske også en defensiv midtbanespiller."

Det rygtes at Arsenal blandt andet har en talentspejder i Argentina for at finde en målmand, og en anden i Tyskland for at finde en defensiv midtbane.

Torsdag 20. juli 2006


Flamini til Newcastle, og Altintop til Arsenal?

I dag kunne Arsenal fortælle at klubben har sagt farvel til 22'årige Mathieu Flamini, der skifter til fra Newcastle for 50 mio kroner.
Dennis Bergkamp havde givet Matheiu Flamini fri mulighed for at finde en ny klub, hvis bare klubben var villige til at betale 50 mio kroner.

Mathieu Flamini

Samtidig sagde Dennis Bergkamp, at han Schalke 04's Hamit Altintop er en yderst spændende spiller, som han gerne så spille for Arsenal. Denne meddelse bragte glæde hos Tomás Rosický og Cesc Fábregas, som begge mener at noget konkurrance fra Altintop ville være godt for dem selv og klubben.

Hovedpersonen selv, 23'årige Hamit Altintop, er smigret over at være sat i forbindelse med Arsenal som han selv sagde det:
"Det er ikke hver dag, at en klub som Arsenal viser interesse, og hvis de kommer med et tilbud er det da noget jeg vil overveje kraftigt."

Hamit Altintop kan være den spiller, som Dennis Bergkamp synes mangler på den defensive midtbane.

Lørdag 22. juli 2006


Arsenal offentliggør samarbejde med Lokeren

Arsenal og Sporting Lokeren OVI er glade for at kunne offentliggøre samarbejdet mellem de to klubber. Under omstændighederne for aftalen vil følgende gælde med øjeblikkelig effekt:

- Arsenal vil være i stand til at leje spillere ud til Sporting Lokeren OVI. Under lejeperioden vil hele spillerens løn blive betalt af Arsenal. Lokeren har ingen forpligtelse til at sende spilleren i aktion, og han kan kaldes tilbage af Arsenal på hvilket som helst tidspunkt.

- Lokeren vil være vært for en årlig venskabskamp hvor alle billetindtægterne går til Lokeren. Arsenal vil ikke være forpligtet til at stille med et førstehold.

- Arsenal vil betale Lokeren et årligt beløb på omkring 1,5 mio kroner.


Søndag 23. juli 2006


14'årig til Arsenal

Arsenal kunne idag præsenterer 14'årige Nicolás Millán, som ny spiller i truppen. Nicolás Millán betegnes som et af de største talenter i chiliansk fodbold siden Marcelo Salas.

Nicolás Millán

Marc Overmars havde følgende at sige om Nicolás Millán:
"Der er ingen tvivl om at hele fodboldverden vil få øjnene op for Nicolás, han er en utrolig angriber, og så ved han hvor målet står. Han vil i løbet af de kommende år spille på U/18-holdet, for derefter at komme på førsteholdet, hvis alt går som det skal."

Torsdag 27. juli 2006


Fire forlænger, og fire siger farvel

Jens Lehmann skrev i dag under på en 3-årig kontrakt med Arsenal til en færdig af godt 32 mio kroner.
Lehmann, der er 36 år, kom til Arsenal i 2003 fra tyske Dortmund.
En anden der forlænger er Lauren, som er skadet for tiden. Den 29'årige forsvarsspiller har også skrevet under på en kontrakt der gælder 3 år.
Også Johan Djourou, det 19'årige forsvarstalent har skrevet under på en forlængelse. Han bliver nu i klubben frem til sommeren 2011. Det samme har Justin Hoyte gjort.

Johan Djourou, en af de spillere der forlængede

Samtidig blev Mitchell Murphy, Marc Elston, Jay Simpson og Giorgos Efrem alle sagt op, da Dennis Bergkamp og Marc Overmars ikke mener at de fire unge spillere har hvad der skal til for at komme på førsteholdet i løbet af de næste par år.

Torsdag 27. juli 2006


Kamp mod Carlisle


Kamp info:
Kamptype: Træningskamp
Dato: Torsdag 27. juli 2006
Stadion: Brunton, Carsisle
Tilskuertal: Ukendt
Dommer: Phil Prosser
Kort om kampen:
Den sidste planlagte træningskamp for Arsenal. Det er nu spillerne skal finde deres kampform, før sæsonen begynder 19. august.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fábregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Vito Mannone, Kolo Touré, Sherman Cárdenas, Gilberto Silva, Denílson, Alexandre Song, Emmanuel Adebayor, Emmanuel Eboué, Aliaksandr Hleb, Justin Hoyte, Johan Djourou, Fredrik Ljungberg

Kampen i tal:
Resultat: Carsisle 1 - 6 Arsenal
0-1 T. Henry, 4. min
0-2 T. Henry, 32. min
1-2 D. McKenna, 34. min
1-3 R. van Persie, 66. min
1-4 E. Adebayor, 74. min
1-5 E. Adebayor, 88. min
1-6 E. Adebayor, 90. min
Udskriftninger
Lehmann <> Mannone
Gallas <> Touré
Walcott <> Ljungberg
Fàbregas <> Song
Henry <> Adebayor
Júlio Baptista <> Hleb

Pressemøde efter kampen:
"Adebayor kommer ind med en lille halv time igen, og laver 3 mål. Han er helt sikkert en indskifter vi vil få meget glæde af i år! Og samtidig viser Henry jo også at han er klar til den nye sæson", sagde Dennis Bergkamp efter kampen.

Fredag 28. juli 2006


Lodtrækning til Champions League 3. kvalifikationsrunde

Arsenal skal spille mod den samlet vindere af kampene mellem Mlada Boleslav eller Fenerbahce.
Tyrkiske Fenerbahce, der er storfavoritter til at gå videre, mødte Arsenal i en træningskamp før denne sæson. En kamp som Arsenal vandt sikkert 3-0.
Fenebahce vandt den første kamp mod Mlada Boleslav 1-0 på udebane, og returkampen skal spilles 2. august.

Fredag 28. juli 2006


Altintop til Arsenal

Efter Dennis Bergkamp var ude i pressen og fortælle at han gerne så Hamit Altintop i hans klub, har mange eksperter ment at det kun kunne være et spørgsmål om tid, før den tysk/tyrkiske midtbanespiller ville skrive under på en aftale med klubben. Det skete så idag.

"Jeg er rigtig glad for at Hamit er kommet til klubben, jeg mener nu at vi har en utrolig stærk og bred trup, og at vi nok skal deltage i mesterskabskampen i år. Samtidig mener jeg også at truppen kan være med til at spille ude i Europa," sagde Dennis Bergkamp.

Hamit Altintop

23'årige Hamit Altintop, der har spillet 24 landskampe for Tyrkiet, har skrevet under på en 5'årig kontrakt, og menes havde kostet cirka 41 mio kroner.
Logged


Tor1991
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #10: 24 Okt 2006, 20:49 »

Ser rigtig godt ud........fed måde du stiller info om kampene op, og gode  indkøb Thumbs Up Thumbs Up

dette kan sikkert blive stort Wink
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #11: 24 Okt 2006, 20:59 »

Virkelig fedt måde du stiller det hele op på, og godt med mange detaljer om kampe og køb. Virkelig godt gjort, glæder mig til at læse videre, selvom jeg personligt ikke kan klare Arsenal  Grin
Logged

Long Live Spurs!

DelPiero
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #12: 24 Okt 2006, 21:14 »

God fyldig update.
Gode handler du har lavet. Nu er Arsenals fremtid da sikret!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #13: 24 Okt 2006, 21:19 »

Dårligt klubvalg, men nu en meget god blog alligevel. Så mangler du bare at rette udskriftninger til udskiftninger.
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #14: 24 Okt 2006, 21:24 »

Hey berendt hvornår kommer der en update Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010