home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1259 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Kongerne fra Farum
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kongerne fra Farum  (Læst 891 gange)
FifaMaestroen
Lilleputspiller
*

Kongerne fra Farum
« : 26 Jan 2013, 13:51 »

Hej alle sammen

Jeg er ny herinde, og jeg vil i denne blog prøve at komme lidt ind omkring et game jeg vil starte med FC Nordsjælland - der vil nok komme et par fodfejl, men håber i kan bære over med mig.

Som de fleste ved vandt FC Nordsjælland jo Superligaen sidste år, og derfor syntes jeg det er spændende at se hvordan man kan klarer presset i anden sæson hvor CL venter, og vel minimum en top 3 placering i Superligaen forventes.

* FC_Nordsj_lland_-_E_682767a.jpg (1191,34 KB - hentet 95 gange.)
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 13:57 af FifaMaestroen » Logged

FifaMaestroen
Lilleputspiller
*

Sv: Kongerne fra Farum
« Svar #1: 26 Jan 2013, 14:18 »

Jeg vil forsøge at kører selve hele konceptet der er i FC Nordsjælland så realistisk og tæt på som muligt. Det skal dog siges at jeg stadig har Adu og de andre spillere på trods af de lige er blevet solgt i dette vindue(kan gætte mig til en ny patch først kommer i februar).

Konceptet er selvfølgelig boldbessidende angrebsfodbold, og selve transferpolitikken handler meget om at sende ungdomsspillere op på førsteholdet, udvikle dem og få dem solgt videre. De fleste spillere der hentes er oftest udviklingsspillere, men jeg kommer dog til at arbejde på MIT FC Nordsjælland.

Jeg har fået et transferbudget på 1,5 millioner samt et lønbudget på 442.031 pr uge. Ikke højt for et hold der lige har vundet Superligaen og skal spille Champions League.

TRUPPEN:

Målmænd:
Jesper Hansen
David Jensen
Thomas Villadsen

Forsvarer:
Michael Parkhurst
Jores Okore
Henrik Kildentoft
Ragnvald Soma
Ivan Runje
Mark Gundelach
Seejou King
Patrick Mtilliga

Midtbane:
Nicolai Stokholm
Enoch Kofi Adu
Anders Christiansen
Lasse Petry
Mario Ticinovic
Kamal Issah
Andreas Laudrup
Joshua John
Søren Christensen
Kasper Lorentzen

Angribere:
Mikkel Beckmann
Oguzhan "OG" Aynaoglu
Rawez Lawan
Morten Nordstrand

En ret bred trup, hvor der dog ind imellem mangler lidt kvalitet. Profilerne som skal bære dette hold denne sæson må være Okore, Adu,  John og kaptajn Stokholm.

Det første manageren August Rosenmeier foretog sig som manager var at forlænge med stjernerne Jores Okore og Enoch Adu - en af hans grunde til det var selvfølgelig at holde på dem, men også at få frikøbsklasulen op så man kunne få de optimale penge ud af spilleren, hvis en klub skulle finde på at købe dem fri!

Venskabskampe:

FC Nordsjælland vs Farum 3-2 - Gav August Rosenmeier et indblik i hvem fra B-holdet han skal holde øje med, og her efterlod Kristian Lindberg og Emiliano Marcondes et godt indtryk.
FC Nordsjælland vs Metalist - 1-2 - Et stærkt ukrainsk hold i en fin kamp, hvor vi dog var klart udspillet.
FC Nordsjælland vs Illichivets  2-0 - Stærk indsats af drengene, hvor specielt Gundelach og Henriksen fra B-holdet gjorde det godt!
FC Nordsjælland vs VB Kolding 0-1 fantastisk spil, men skidt resultat.
FC Nordsjælland vs Viborg 0-1 Fik testet et par nye spillere og heldigvis bare en træningskamp.
FC Nordsjælland vs Kalundborg 3-0 - forventet sejr og en masse u19 spillere i aktion - så er vi klar til sæsonstart!

Med henhold til transfers er der næppe sket det store efter 5 års forlængelserne med Okore og Adu, men vinduet er også kun lige startet.
Okore er pt rygtet til de to franske storhold Lyon og Marseille, men de skal købe Okore fri ( 60 mio) hvis de vil have ham nu, og det virker urealistisk.

Rygterne siger også at Parma pønser på at byde på Jesper Hansen.

Transferoversigt kommer snarest.

« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 15:13 af FifaMaestroen » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010