Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1255 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Mackan - The Traveller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: Mackan - The Traveller (Læst 8460 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
Mackan - The Traveller
«
:
23 Jan 2013, 19:13 »
Mackan - The Traveller
Jeg vil forsøge mig med en blog i FM13, og håber i vil tage godt imod den, og at jeg forhåbentlig kan fange jeres interesse, jeg har blogget en gang før, og det var i tilbage i FM11, så nu synes jeg det var på tide at kaste sig ud i det igen, jeg vil ikke love noget, angående hvor mange updates der vil komme om dagen eller om ugen, da det vil komme til at svinge meget, afhængigt af skole, arbejde, lyst og alt andet man nu bruger tid på.
Bloggen vil blive skrevet fra en fortællers synspunkt.
Målet med bloggen er at få min manager til tops, og det kommer formentlig ikke til at foregå i samme klub hele vejen igennem.Bloggen vil omhandle person som tidligere har optrådt inden for fodbold verdenen.
her er lidt hints:
- Personen jeg vil spille som, er en tidligere fodbold spiller, som bla. Har scoret imod Manchester United.
- Han har i alt scoret 158 mål i 414 kampe i han aktive karriere.
- Han har allerede prøvet sig lidt af som træner inden dette.
- Han går under kælenavnet ”Mackan”.
- Han er 39 år gammel.
og jeg vil fører ham videre op gennem hierarkiet.
Mere siger jeg ikke, kan i gætte hvem det er?
«
Seneste Redigering: 23 Jan 2013, 19:31 af jakob95kp
»
Erzael
Manager
Sv: Mackan - The Traveller
«
Svar #1:
23 Jan 2013, 20:15 »
Marcus Allback?
Milliardær - Blog
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
23 Jan 2013, 20:21 »
Citat af: Erzael 23 Jan 2013, 20:15
Marcus Allback?
Umiddelbart også det navn jeg ville sætte mine penge på
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
23 Jan 2013, 20:34 »
Manden i fokus – Marcus Allbäck
Jeg har valgt at spille som Marcus ”Macken” Allbäck, den tidligere målræv, som har spillet i utrolig mange klubber rundt omkring i Europa. Han har spillet i 7 forskellige klubber, i 6 forskellige lande, fordelt over en karriere på 17 år. Han er kendt som en skarp og arbejdsom angriber, og ikke mest som en meget rejsende fodbold spiller.
Efter at have været assistent træner for Sverige, er Marcus nu klar til at stå på egne ben, han ville prøve sig af som chef i en klub, og det skulle ikke bare være en hvilken som helst klub, det skulle være en han selv, har spillet for og har stærke følelser for. Det er en klub som har domineret deres liga i lang tid, men som havde en skuffende sæson i fjord, og nu vil Marcus hævne sig, og genvinde hvad der hører til i klubben.
Klubben er F.C. København, og målet er klart, superligaen skal genvindes!
Men kampene skal ikke bare vindes ved hjælp af slid, de 3 point skal ikke bare skrabes hjem, Marcus vil se overbevisende og dominerende spil, som et rigtig mesterhold bør spille, og pointene skal hentes hjem med stil. Marcus vil blive mødt af FCK bestyrelse med et transferbudget på 10mio og så 220.000 overskydende i lønbudgettet.
Marcus Allbäck har sine meninger og retningslinjer, og de indebærer blandt andet, køb af unge og kreative spillere, spillet skal være offensivt og dominerende, Han vil ikke koncentrere sig voldsom meget om venskabskampe, da han mener at de er til for at spillerne skal i form, og han har allerede en mening om hvem han vil bruge på 1. holdet, og Macken vil hellere bruge opstart fasen, på at kigge efter eventuelle indkøb og hvilke spillere skal der sælges.
”Macken” har allerede udset sig nogen mulige køb i, Jores Okore den unge meget fysiske forsvars spiller fra rivalerne Nordsjælland. Den unge, norske midtbane general Ole Kristian Selnæs fra Rosenborg
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
23 Jan 2013, 20:35 »
Citat af: Sir Jeppe 23 Jan 2013, 20:21
Umiddelbart også det navn jeg ville sætte mine penge på
Citat af: Erzael 23 Jan 2013, 20:15
Marcus Allback?
I dælme ikke til at snyde i to, skarp gættet
og håber da at Macken kan fange jeres interesse :-)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
23 Jan 2013, 20:38 »
Vil da lige kigge lidt med og se om det fanger mig
mathiasnh
Førsteholdsspiller
«
Svar #6:
23 Jan 2013, 21:56 »
Kigger også med
Spændende personvalg!
Neal Caffrey!
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #7:
24 Jan 2013, 19:43 »
Godkendt start
FCK 2 – 1 Silkeborg
14/7-2012 - Parken
Efter nogen svingende venskabskampe, var det nu blevet tid til ”the real deal”, Superligaen starter nu. Første kamp var hjemme imod Silkeborg og Marcus Allbäck valgte at starte med lidt alternative spillere, som ”Mos” og Santin, da Københavns egen stjernefrø Andreas Cornelius, regnes for at være første valg, men rygterne siger at Macken vil skifte ud i angrebet, og der blev derfor spekuleret i om det var sidste chance for ”Mos” og Santin til at vise sig frem, for den nye manager.
De to startende angribere havde en lidt blandet kamp, men Santin skulle ikke bruge mere en 5min. for at markere sig, da Claudemir lagde en bold i dybden og Santin takkede, ved at sparke den køligt i kassen. FCK havde det meste af spillet, men var en tand for uskarp, og det skulle helt hen til 72min. før det faldt endnu en scoring, og denne gang var det ”Mos” som takke for tilliden, og scorede på oplæg af Nicolai Jørgensen. Kort efter reducerede SønderjyskE, men det blev ikke til mere end et trøstemål. Umiddelbart skulle man synes at det var en godkendt kamp for de to angribere, som hver scorede et mål, men udover deres scoring, leverede de intet positivt, og Cornelius er formentlig stadig første valg.
SønderjyskE 1 – 3 FCK
22/7-2012 - Haderslev fodboldstadion
Denne kamp blev bedre, end forrige imod Silkeborg. Cornelius fik chancen fra start og han skulle vise sig, at være et fornuftigt første valg, men først noget mindre positivt. Efter 13min. kludrede forsvaret helt i det, og det gav Henrik Hansen muligheden for at sparke bolden ind bag en chanceløs Johan Wiland. Efter 31. min fik Cornelius udlignet på oplæg fra Bolaños og 7min. senere headede Kris Stadsgaard bolden ind, efter et hjørnespark. Thomas Kristensen måtte udgå med en skade efter 87min, inden at Nicolai Jørgensen låste sejren fast med en scoring til 3-1 i det 92. minut.
Næste Kamp er imod Randers F.C. på AutoC park, hvor det forventes at ”Løverne” henter 3 point mere til samlingen.
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
«
Svar #8:
24 Jan 2013, 19:54 »
Lidt længere opdateringer ville ikke skade; tag gerne dette som et kompliment. Grafikken er rigtig god.
No sólo soy perfecto, soy Madridista también.
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
24 Jan 2013, 22:15 »
Citat af: Robinho4ever 24 Jan 2013, 19:54
Lidt længere opdateringer ville ikke skade; tag gerne dette som et kompliment. Grafikken er rigtig god.
Mange tak, tror allerede du kan forvente at længden på opdateringerne vil blive længere fra næste opdatering. grunden til de lidt korte updates, er at jeg lige skal igang igen efter 2 års pause fra blog-verdenen.
Jeg er rigtig glad for at du kan lide min grafik
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #10:
25 Jan 2013, 12:54 »
Mackan giver den gas!
Mackan har nu haft 7 kampe for FCK. Han har haft to kampe i Champions League kval. Imod Feyenoord, hvor første kamp var på hjemmebane, og det blev en lidt kedelig kamp, og det endte med en 0-0 løsning, ikke Mackens bedste kamp, da han vil spille underholdende fodbold men det skulle blive bedre. FCK havde en svær retur kamp i Holland, selve kampen var meget lige, men det hjalp da Feyenoord spilleren Singh fik rødt kort efter blot 10min. og efter 32min. scorede Andreas Cornelius det afgørende mål, på et godt oplæg af Bolaños, kampen var meget præget af FCK dominans, Feyenoords største chancer kom af skud fra distancen og FCK var bare mere tændt og skarpe på dagen og de er nu klar til sidste kval. runde hvor modstanderen hedder Fenerbahce.
I superligaen er det gået rigtig godt, hvor Mackans hold ligger nummer 1, efter 5 kampe, med 4 sejre og 1 enkelt uafgjort. Kampene er forløbet med en 1-1 imod Randers, så en sten sikker og fantastisk sejr imod, den måske største konkurrent, F.C. Nordsjælland på 4-0 og så endnu en sikker sejr på 3-1 imod Esbjerg.
Næste kamp er imod AaB, som ligger nummer to i ligaen og som nu ser ud til at være den hårdeste modstander, men heldigvis for Macken og FCK så har AaB solgt deres profil Nicklas Helenius til Twente, Helenius var både Superligaens og AaBs topscorer, og det er et stort tab for AaB. Men kampen er i løverneshule, så det skal bare resultere i 3 point.
Bolaños har været den bedste spiller for FCK i denne sæson indtil nu, han har lavet rigtig mange assist, og hans fremrangende teknik, gør at modstanderne har meget svært ved at lukke ham ned, og han kan sætte stort set alle spillere i superligaen af med han utrolige driblinger, hans gennemsnit karakter ligger på 7.64 indtil nu.
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #11:
27 Jan 2013, 14:43 »
Champions League gyser
Efter at være gået videre efter en samlet 1-0 sejr og hollandske Feyenoord, var det nu tid til tyrkiske Fenerbahce, og FCK gik ind til denne kamp som underdogs. Tyrkerne havde spillere som Moussa Sow, Raul Meireles og Dirk Kuyt på holdet, men Løverne havde håb og vilje, og det fik de i den grad også brug for.
FCK 1 – 0 Fenerbahce
21/8-2012 - Parken
Første opgør var en meget lige kamp, hvor der blev gået til stålet med næsten 40 frispark i kampen og 6 gulekort, kunne FCK dog trække sig ud af, det første opgør i Champions League slutspillet. Det var et af Mackens nyindkøb, "xxxxxx xxxx" som scorede kampens eneste mål, efter et godt gennemspillet angreb. Et af FCKs kende tegn siden Mackens tilkomst har været den utrolige tålmodighed og mange gennemspillede angreb, og få langskud.
Fenerbahce 2 – 1 FCK
29/8-2012 - Sükrü Saracoglu
Andet opgør var en rigtig ”nail-biter”. FCK kom til opgøret med en 1-0 føring som skulle forsvares for alt i verden, men det blev ikke nemt imod et stærkt tyrkist mandskab med 40.000 vilde fans i bag sin ryg. FCKs chancer for et godt resultat var ikke blevet større af, at topscore Andreas Cornelius og Nicolai Jørgensen havde taget plads på tilskuerrækkerne, da de måtte sidde udenfor med skader. De første 45min gik kampen lige efter Macken næse, hans hold forsvarede sig fantastisk og stillingen var 0-0 ved halvleg, men tyrkernes Christian Baroni ville ikke Macken noget godt, og 2 mål på bare 8min af anden halvleg, vendte hele kampen, og nu var FCK på vej ud af CHL, Machen sendte sine spillere længere frem på banen, nu var det alt eller intet. Forløsning! Efter 74min var det igen helten fra først opgør, "xxxxxx xxxx" som var på pletten efter at Fenerbahces forsvar var blevet spillet helt tomt, og derfor var en nemt for "xxxxxx xxxx" at sparke bolden ind i et tomt mål, og herefter tog FCK styringen og klarede kampen med et 2-1 nederlag, og gik på trods af et nederlag videre på reglen om udebane mål. Macken var tilfreds på trods af hans første nederlag som FCK manager.
Nu er FCK klar til Champions League gruppespillet, og de byder på en meget svær gruppe med Porto, Shakhtar og Malaga. Men selvom at chancerne er små, så har Mackens mandskab tro og håb om en 3 plads, som kunne give Europa League kampe. Udover den enorme erfaring man får fra Champions League, indbringer det også omkring 100mio. til klub kassen, som kan være vigtige med syn på fremtiden.
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #12:
28 Jan 2013, 16:49 »
Tranfers
<-
Salg:
- Sølvi Ottesen, 5mio
- "Mos" Abdellaoue,5mio
- Kim Christensen, leje
- Martin Vingaard, 13mio
- Søren Frederiksen, 1mio
- Cesar Santin, 5mio
- Christian Grindheim, 2.5mio
Macken havde planer med dette FCK hold, og det ville kræve sine ofre, og flere spillere vil blive afskediget. Macken solgte spillere for 32mio kroner, som skulle gøre det muligt at forstærke truppen med kreative, og teknisk dygtige spillere, som kunne bidrage til det dominerende underholdende fodbold.
Macken havde spillere som Nordsjællands unge forsvarsspiller Jores Okore, AGFs offensive midtbane Casper Sloth og den norske midtbane kreatør, Ole Kristian Selnæs i kiggerten, og han fik lidt af det han ønskede.
Mackens første indkøb. indkøbet skal betragtes som et back-up køb og som en spiller der skulle sikre fremtiden. Det blev Brann unge stjernefrø Bård Finne, som er en lille hurtig norsk angriber, han er blot 161cm høj og vejer kun 58kg, så han skal arbejde med hans fysik, men han er kun 18 år gammel og har derfor masser tid at udvikle sig i.
Pris på
Bård Finne
: 0,-
Køb nummer to blev en profil fra en rivaliserende klub, Midtjyllands og u21 landsholdets anfører Mads Albæk blev hentet til klubben, som erstatning for Grindheim som Macken valgte at skille sig af med. Albæk er 22 år gammel og er en utrolig lovende midtbane general, han har et utrolig giftigt venstre ben, og et godt overblik, han er en spiller som deltager både i det defensive og offensive arbejde.
Pris på
Albæk
: 7.500.000,-
Det tredje og måske mest ukendte, men indtil nu bedste køb, blev Rosenborg forsvar, Stefan Strandberg som også er anfører for Norges u21 landshold. Strandberg er en stærk forsvars spiller, som er okay hurtig, og god med fødderne, og Macken forventer at han kan få ind og gøre en forskel fra start, på trods af, at han kun er 22 år gammel.
Pris på
Strandberg
: 3.500.000,-
Mackens næst sidste indkøb, var et lidt kontroversielt indkøb, som ingen havde set komme, Macken hentede det unge talent Rasmus Falk, som erstat for Vingaard. Købet af en spiller fra rivalen OB blev mødt af kritik fra fansene, men Falk har gjort fansenes kritik til skamme, og nu er han inde i varmen. Falk er dansk u21 spiller og forventes at få sit gennembrud inden for de næste par år. Han er meget målfarlig af en offensiv midtbane spiller at være, og det gør jo ingenting.
Pris på
Falk
: 7.000.000,-
Sidste indkøb blev også hentet, og det blev den unge norske midtbane spiller, Ole Kristian Selnæs som blev hentet fra Rosenborg. Selnæs har et kæmpe potentiale, og hvis han kan komme i gang, kan han blive en kæmpe spiller i fremtiden, han har en utrolig god teknik og kan levere sukker-bolde til angriberne, med hans teknik og enestående overblik.
Pris på
Selnæs
: 4.750.000,-
Som det kan ses på indkøbene, så er Marcus glad for unge spillere, og tror på at han kan få det bedste frem i alle spillere, og få dem til at udvikle sig til deres fulde potientiale. Alle indkøbene er også teknisk dygtige spillere, som skal hjælpe til den spillestil som Macken ønsker.
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
«
Svar #13:
28 Jan 2013, 17:53 »
Rigtig god blog du har gang i her, du gør det sgu godt, og har en rigtig god skrivemåde!
Og man må sgu sige du har klaret transfer med elegance !
Du har en følger i mig. KIU!
Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!
Følg med i min blog!
jakob95kp
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
28 Jan 2013, 17:56 »
Citat af: Lassenolesen 28 Jan 2013, 17:53
Rigtig god blog du har gang i her, du gør det sgu godt, og har en rigtig god skrivemåde!
Og man må sgu sige du har klaret transfer med elegance !
Du har en følger i mig. KIU!
Skønt med en tro læser som dig Lasse, håber jeg kan hold fast i dig!
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »