home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Arbejdsløs manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Arbejdsløs manager  (Læst 12097 gange)
løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #15: 27 Mar 2013, 21:49 »

Hej alle.

Bilder mig selv ind at der er nogle stykker der går og venter på den næste update, Der kommer desværre til at gå et stykke tid, da jeg mandag i sidste uge blev far til en lille pige. Tiden kommer til at gå med hende og spille spil, der er lidt mindre tidskrævende i de næste par uge.

Men bare rolig, så snart at jeg finder tiden til det vil min FM karriere blive genoptaget Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #16: 28 Mar 2013, 14:17 »

Hej alle.

Bilder mig selv ind at der er nogle stykker der går og venter på den næste update, Der kommer desværre til at gå et stykke tid, da jeg mandag i sidste uge blev far til en lille pige. Tiden kommer til at gå med hende og spille spil, der er lidt mindre tidskrævende i de næste par uge.

Men bare rolig, så snart at jeg finder tiden til det vil min FM karriere blive genoptaget Smiley

Tillykke med den lille ny!  Thumbs Up
Tror folk kan bære over med at du fokuserer på din lille pige, frem for at sidde og skrive indlæg herinde.  Smiley
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #17: 27 Maj 2013, 07:19 »

Så kunne det endelig blive tid til en lille update fra det italienske.

Spillerne er nu sendt på en 14 dage lang juleferie og det er 14 dage der er tiltrængt. De sidste 3 kampe i efteråret er tabte og holdet er gledet ned på en 9. plads i tabellen. Set i lyset af at vi før sæsonen blev tippet til en 11. plads er det jo godt nok, men når man nu ved at holdet kan spille bedre...

Den væsentlige årsag til det kraftige formdyk skyldes helt klart skader ! Min ene centerback, venstre back, venstre kant og højre kant har været igennem skadesforløb på 4-6 uger og da bredden ikke er den største kan det helt klart mæres på spillet. Så når alle er klar kan en plads i play-off måske redes i foråret, vi håber Smiley

mht. egen karriere så har jeg ½ år tilbage af kontrakten i Campobasso, mon ikke der kommer en ny kontrakt på bordet i løbet 2016´s første måneder, lige pt er min interesse i hvert fald stor for at blive, det er et spændende hold dog med de obligatoriske finansielle udfordringer. Det skal lige med at min fremtid i klubben var på spil i en kort periode på små 10 dage, da stillingen i Dynamo Dredsen blev ledig. Jeg er sucker for nostalagi og der er sgu et eller andet over Dynamo dredsen. Stillingen blev søgt, et medlem af den tyske bestyrelse var ude i pressen og sige at de overvejde mig som kandidat til jobbet, min egen bestyrelse svarede igen med at de håbede at jeg ville blive i klubben og da dagen kom hvor Dredsen skulle præsentere deres nye mand ved roret, var jeg stadig at finde i Campobasso. Dredsen meddelte mig at de simpelthen ikke havde den finansielle power der skulle til for at købe mig fri af kontrakten i min nuværende klub.

fortsættelse følger Opstemt
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #18: 27 Maj 2013, 12:31 »

Tekst er der er nok af, super til når man ikk lige ved hvad man skal lave Wink Wink
Følger med her Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #19: 04 Jun 2013, 09:04 »

Tid til endnu en lille update fra den Campobasso.

I sidste indlæg klagede jeg min nød i forhold til skader i truppen, de er nu veloverstået. Uden at der er kommet nye til så står nu med en fuld kampklar trup, klar til jagten på play-off i forårs sæsonen. Returneringen af de skadede spillere har allerede vist sig fra sin positive side, i og med at vi har vundet de tre seneste kampe. Hvilket placere os 3 point fra en play-off plads. Næste spillerunde får vi besøg af Melfi, som pt. besidder den plads vi jagter, kunne man forestille sig et bedre tidspunkt på sæsonen at møde dem ?

Januar vinduet har lige lukket, og det blev et stille et af slagsen i Campobasso. svingdøren stod helt stille, der var ingen der smuttede og ingen kom ind. Jeg prøvede eller at låne et par keepere da jeg reelt kun har 1 keeper i 1.holdstruppen og skulle han blive skadet, er det op til en 18-årig gut fra reserverne at klare sidste skanse. Jeg krydser fingre for at min målmand holder sig skadesfri.....
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #20: 01 Aug 2013, 07:46 »

Forhåbentlig længe ventet af nogen, endelig en update fra Campobasso og serie C.

Sæsonen er netop slut og jagten på playoff pladsen var desværre forgæves. Et sølle point var vi fra at få foden indenfor. Så havde vi været a point med Melfi, men med en tydelig bedre målscorer havde vi fået pladsen. Sådan skulle det imidlertidsgt ikke gå, i de sidste tre kampe tabte vi to og vandt den sidste. De to nederlag var snævre og kunne lige så godt have gået den anden vej eller i hvert fald blevet uafgjort. Den sidste kamp, viste hvorfor vi har haft en sæson som vi har haft. Ved pausen var vi bagud 0-2 men en team talk af format fik vendt kampen til fordel, det endte med en 4-2 sejr at sende vores fans hjem på sommerferie med, alle 4 mål scoret af Uros Palibrk. Den slovenske bomber der nu ifølge pressen er til overvejelse til en plads i landsholdstruppen.

Sæsonen er som sagt nu slut og det samme kan gøre sig gældene for min tid i Campobasso, der er to måneder til kontrakt udløb, spillerne er tager på sommerferie og hvad nu?
Logged

jegerendreng
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #21: 01 Aug 2013, 11:56 »

Spændende blog, med en masse læsning!
Fedt arbejde, og jeg håber du forsætter Smiley
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #22: 01 Aug 2013, 15:54 »

God blog, viser at grafik langt fra er vigtigt for at gøre en blog god.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #23: 02 Aug 2013, 08:40 »

Så er overvejelserne igang om min fremtid i Campobasso. Efter vores fantastiske sidste kamp hvor et 0-2 nederlag blev vendt til en 4-2 sejr på en halvleg var min tanke umiddelbart at jeg var parat til at forlænge. Trupen forbliver indtakt til næste sæson, men der er ser ikke lige ud til at være penge til at forkstærke holdet nok til at kunne komme med helt i toppen af rækken, måske en play-off plads, som glippede de tre sidste spillerunder i dentop overståede sæson.

Et par uger inde i sommerferien, er der så kommet en besked om at klubbens træningsfaciliteter ikke længere er tidsvarende og da jeg kontaktede bestyrelsen om muligheden for at gøre noget ved det, så var beskeden at de forstod min bekymring, men det var der ikke penge til lige nu.

I det hele taget er den økonomiske situation i klubben den største udfording, som det ser ud nu er der ikke store muligheder for at udvide truppen sådan at man komme helt derop hvor det er sjovt og chairmanen lader til at være interesseret at sælge, men blot skyde lidt håndøre ind i klubben, når unerskuddet bliver for stort.

Med den økonomiske situation i tankerne valgte jeg at holde mine muligheder åbne.  Muligheder er der indtil videre dukket et par stykker op af, i hvert fald af de interessante af slagsen. Esbjerg, Silkeborg og SønderjyskE står i danmark uden træner og ambitiøs som jeg er, blev alle tre stillinger søgt. Silkeborg var hurtigt ude og takke nej, hvorimod Esbjerg og SønderjyskE begge erkendte at jeg kunne være en kanditat.
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #24: 06 Aug 2013, 09:37 »

Økonomien i Campobasso gjorde at at jeg i sidste ende ikke at forlænge med Campobasso og krydsede fingre for at en af de danske divisionsklubber så min vej når der skulle ansættes ny træner. Det var desværre ikke tilfældet, ingengang Århus Fremad kunne bruge mine kvaliteter.

Der skulle dog ikke gå mere end et par uger førend der en klub der kom med det kontraktilbud. Det kom fra spanske Athl. Bembibre oprykker i den spanske 3. div. eller hvad den nu hedder. Kontrakttilbudet var på et år og på 625£ pr. week. Klubbens transfers og løningsbudget var rimelig så mulighed for forstærkninger var helt sikkert en mulighed. Jeg udskyd min beslutning en uges tid for at se om der dukkede andet op, men i sidste ende med at skrive under i det spanske.

Efter at have skrevet under og kigget på truppen blot for at konstatere at der lige nøjagtigt var en spiller til hver plads fandt jeg ud af at der er i den spanske 3. division er ret skræppe regler for hvilke regler der er for ens trup. bla. må man kun have 16 spillere der er ældre end 23 år og 2 målmænd. Det begrænser selvfølgelig hvem man kan signe i transfervinduet.

Mine første to signings blev to franskmænd, som jeg i forvejen havde et godt øje til da jeg var i Campobasso, en målmand og centerforsvar. Bembibre er favorit til nedrykning, så tænkte at et sted at starte var en god defensiv. Derefter gik jagten ind på talenter, der hvor jeg havde kendskab altså i Danmark, Italien og lidt i det spanske. som det ser ud nu er det mest prominete navn der er kommet til Hector Bellerin der tidligere har været i Arsenal og Barcelona. Han skulle forhåbentlig kunne spille en højre back på det her niveau. Samt en re-gen der hedder Henrik Larsen, der har haft sin fodboldopragelse på heden hos Fc. Midtjylland. Til angrebet er Nikolaj Hansen som jeg havde i LSF blevet hentet som targetman, i LSF scorede han to mål i den sæson jeg var der, men det ene var med til sikre en vital sejr der holdte os oppe, så han får også chancen i det spanske.

Første træningskamp er blevet spillet og efter at have været nede med 2 ved pausen blev det til en 3-2 sejr en kamp hvor modstanderen havde 3 skud på mål og vi havde 18. Det skal lige siges at det kun var de to franskmænd af de ny spillere der var i den kamp.

more to come Smiley
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #25: 11 Sep 2013, 08:41 »

Long time no see.

Så er det vist tid til en update fra Bembibre. Den første og måske den sidste. Datoen har lige passeret d. 1 nov og vi er dermd godt inde i sæsonen. Vi ligger lige over stregen med et point ned under den og formen er i det hele taget horribel. Jeg kan stort set ikke huske hvornår vi har fået point, hvilket jo blot gør det til et mirakel at vi er over stregen. Det forholder sig sådan i den spanske 3.div at når første transfers vinduet er lukket, så er der no mercy. Spillere signet på free kan ikke registreres i truppen, hvilket kan være med til at gøre det svært at vende en nedad gående formkurve. Især når det franske målmandstalent man har sat sin lid til spiller til 6.15 . Stadigvæk et mirakel at vi ligger over stregen.
Frustationerne over den manglende succes har fået mig til at søge ALT hvad der har interesse for mig i min vidrere karriere. Hvilket nu har givet mig et jobtilbud "hjemme" i skandinavien, IK Brage har lagt en kontrakt forand bordetpå forand mig på et år med et transferbudget på 300.000 £ til at hjælpe dem med at spille sig tilbage til allsvenskan ( de er nedrykkere)
Jeg overvejer lige pt. om jeg bør takke ja. Måske er det næste indlæg fra Borlänge istedet for Bemibre Smiley
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #26: 25 Sep 2013, 08:39 »

Efter at have næsturderet tilbudet fra IK Brage og undersøgt klubben. Valgte jeg at gå i forhandlinger med klubben, det blev til en 2 årig kontrakt med det samme transferbudget 300.000 £. Det stod mig hurtigt klart at min første og må¨ske største udfordring i klubben var at holde sammen på holdet, profilerne ( målmanden, centerforsvar, offensiv midt og venstre back) havde anmodet om at komme på transfers listen, fordi de savnede nye udfordringer. En situation der naturligvis skulle komme en afklaring på hurtigst muligt, hvilket var svært eftersom truppen var på ferie da jeg ankom. Det betød at jeg brugte hele vinterpausen på at fortælle de svenske medier at mine spillere bestemt ikke var til salg, velvidene at de inden vinterpausen havde  bedt at om komme væk. Det var et sats og mine spillere var heldigvis på ferie et sted hvor man ikke læste svenske aviser, for der kom ingen reaktion. Vinterpausen blev ellers brugt på at forstærke truppen og gøre lidt ved bredden. Specielt i angrebet var truppen noget tyndt besat. Så her er hentet to afrikanere og syd amerikaner ind. (navnene siger ikke nogen noget, så de udebliver her) Min første signing i det svenske var dog en kendning fra min tid i Campobasso. Finazzi, som var min defensive utility man i Campobasso, fik jeg købt for 180.000 £ tiltænk en rolle som den deep liyeng playmaker på min midtbane.

Så snart mine spillere kom tilbage fra ferie, blev de som havde ønsket at komme væk hevet ind på mit kontor og fortalt at jeg bestemt så at de havde en fremtid i klubben og at de skulle være med til at føre klubben frem. Heldigvis faldt de alle for fedteriet og trak dere requests tilbage = Ro i gruppen.

Efter de første træningskampe, hvor resultaterne og spillet har været svingende, er det blevet klart at der skal ryddes op i truppen. Det giver ogås en smule misharmoni, for de færreste vil væk når man fortæller dem at de ikke kan bruges mere, forhåbentlig smitter det ikke ud i truppen.

Status lige pt. er at vi skal i gang med det indledende gruppespil i cup turneringen, her starter vi ude imod Helsingborg. En start 11 er nogenlunde på plads på tegnebrættet og et holdmøde hvor der fra min side blev fortalt at man fra klubben side selvfølgelig regner med oprykning, men at det kræver hårdt arbejde gav holdet en moralboost af en anden verden.
På sidelinien er chairmanen igang med at afhænde klubben til anden side. Lønbudgettet er i plus ( er vist første gang jeg er en klub hvor det er tilfældet, efter at jeg er færdige med mine spillerhandler) Så alt i alt er et nyt kapitel i min og IK Brage´s hirstorie klar til at blive skrevet. Glæd dig ! Opstemt

Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdsløs manager
« Svar #27: 11 Okt 2013, 13:23 »

Allsvenskan here we come !!!.....Eller næste, I hvertfald. Kursen er sat imod den bedste svenske række, efter en lidt usikker sæsonstart har ti kampe uden nederlag sendt os på 2. pladsen I superettan. Dette skyldes ikke mindst mine to målmaskiner  Yattara og Guillierme ( sidst nævnte en "re-gen") med Yattaras 15 mål I 14 kampe og Guilliermes 7 mål I 6 kampe er der stort set garanti for scoring I hver kamp.

Den helt store nyhed I Brage er pt. at holdets disciplinære rekord sidste sæson I allsvenskan har sendt os I Europa League. Indtil videre er det blevet til en enkelt kamp I 1. runde hvor Rhys blev trukket op af bowlen. Kampen I Wales med et suveræn 7-0 sejr til IK Brage. En udemærket europæsik debut for undertegnede, hvis jeg selv skal sige det Smiley


Klubben blev et par kampe inde I sæsonen overtaget af en (anden) local forretningsmand. Der fulgte desværre et lån på 80.000 £ med sig. Et lån klubben nu kan få lov at afdrage på ( Glazer anyone?)

Selvom vi er midt I sæsonen er næste sæsons hold allerede ved at tage form. En enkel spiller smutter til NAC Breda på Bosman. Og der er blevet forlænget med et par 1. holdspillere deriblandt min Robin Stromberg, ham som tidligere havde meldt ud at han ville væk til noget større. I januar transfer vinduet blev han mpbset over at jeg afslog tilbud fra et koreansk hold på ham. Han fik den behandling Wenger skulle have givet Van Persie, han fik lov at rådne op bland reserverne. Med holdets success har han åbenbart indset at han har det godt hvor han er, han har I hvert fald forlænget sin kontrakt med år. Hvilket er heldig set I lyset af at han kan spille sammeplads som ham der ryger til Holland.

Næste indlæg kommer til at handle om hvordan kommer til at gå I EL. Forhåbentlig kommer der en "kasse"kamp, uden at det kommer til at koste I ligaen og derudover skulle næste indlæg også gerne omhandle en oprykning Smiley

God Weekend og efterårsferie, til dem som har det.

Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010