home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1343 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson - FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson - FM13  (Læst 25322 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson - LIVE
« Svar #60: 16 Feb 2013, 20:02 »

Så det eneste du mangler er nu FA Cup, PL og CHL?

Jeg sidder spændt og kigger med 20:30!
Lad det nu ikke blive endnu et år med den største FMongol! Peace

Ja mangler de 3 store.. Fejler jeg, så har jeg jo stadig nogle sæsoner men der må dælme gerne ske i aften, så jeg slipper for de misvisende signatur  Grin

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #61: 16 Feb 2013, 20:15 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#LIVE

En hæslig start

Aftenens første kamp var i Premier League hvor jeg skulle på udebane mod Stoke. Jeg havde en del skader og valgte at stille B-kæden, da mit næste opgør er CHL kvartfinale ude mod Tottenham. Med en sejr så havde mesterskabet så godt som været hjemme men jeg fejlede hårdt! Jeg tabte kampen 2-1 og pludselig er der også spænding i Premier League.

STILLINGEN

Jeg håber ikke det sætter standarden for aftenen. Målet er at få lortet overstået nu, så jeg ikke har den latterlige titel - Den største FMongol EVER! – hængende over mit hoved.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #62: 16 Feb 2013, 20:20 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Et kæmpe selvmål

Efter en kamp mod Swansea, så valgte jeg at give Rafael og Valencia en uge fri, da de var godt brugt. Jeg havde så ikke lige tjekket, at onsdagen efter stod den på CHL kvartfinale, der havde nemlig ikke været lodtrækning. At undvære to mand er ikke et problem, det er et problem når man også har 4 mand på skadeslisten og en som er låst i CHL. Så op til kampen må jeg undvære:

Rafael
Valancia
RvP
Fabio
Nani
Cleverley
Vidal

Dumme dumme Wester. Dum dum dum

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #63: 16 Feb 2013, 20:40 »

Den perfekte sæson

#LIVE

The hairdryer treatment

Bagud 0-2 til Totteham ved pause i Champions League kvartfinalen. Når jeg spiller med hold som United, så er sådan et resultat bare ikke godt nok. Den bedste måde at motivere sine spillere på i sådan situation, det er at give dem The hairdryer treatment. Man vælger den aggressive tone og fortæller dem, at de er LORT og de skal tage sig sammen, at deres og hele klubbens ære er på spil. Det plejer at give grøn respons hele vejen rundt og det gjorde det også nu. Så 0-2 blev til 2-2 i det 68. minut.

Et resultat jeg ville være ok tilfreds med men så fik Vidic en hjerneblødning i det 86. minut. Han savede en Tottenham mand midt over i feltet, fik direkte rødt og Tottenham scorede på straffe til slutresultatet 3-2.

Jeg er mildt sagt ikke tilfreds. 2 ugers bøde til Vidic og jeg er helt oppe i det røde felt!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #64: 16 Feb 2013, 21:01 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Et selvtillids boost

Mellem de to CHL kvartfinale opgør mod Tottenham var et opgør mod Birmingham hjemme. Normalt ville jeg spare lidt spillere og tage det mere roligt i sådan en kamp men efter 2 nederlag i streg, så er moralen en smule nede. Vi alle ved at hele hemmeligheden til succes i FM, det er holdets moral. Jeg havde brug for et selvtillids boost og den bedste måde at gøre det på, det er at vinde kampe og gerne sikkert og flot. Så jeg gik all in og stod med bedste tænkelige start 11er og gik offensivt.

Jeg hev en sikker 4-0 sejr hjem og moralen steg voldsomt. Derefter holdte jeg et holdmøde og gav en lille pep talk, så jeg føler holdet er 100 % klar til opgøret mod Tottenham, hvor jeg står med følgende start 11er:

Vidic – Ude med karantæne

RvP – Ude med skade

Cleverley – Ude med skade

Vidal – Låst i CHL

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #65: 16 Feb 2013, 21:18 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Tottenham

Jeg har fortalt historien 100 gange før.

Jeg har fødselsdag den 26. april og for at fejre min fødselsdag havde jeg givet mig selv en billet til Man Utd vs Tottenham som skulle spilles den 25. april. Det var en utrolig vigtig kamp og med en sejr så ville mesterskabet nok ende i United. Det startede dog ikke særlig godt ud og i pausen var United bagud med 0-2 med til historien skal fortælles, at jeg året før havde været over at se United tabe 0-1 til Portsmouth i FA Cuppen. Begge gange sad Harry Redknapp på modstanderens bænk. Jeg var mildt sagt ikke skide glad for ham og han fik en god sviner i pausen, da vi stod og bitchede over en øl i Club 500 loungen.

Heldigvis endte det lykkeligt!

<a href="http://www.youtube.com/v/jG4lME4PZX0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jG4lME4PZX0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Hvor jeg dog elsker Tottenham…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 16 Feb 2013, 21:22 »

Det her det er så GENIALT!  Thumbs Up

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #67: 16 Feb 2013, 21:24 »

Det her det er så GENIALT!  Thumbs Up

Tak Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #68: 16 Feb 2013, 22:11 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Det sidste jeg havde brug for

Jeg slog Tottenham i FA Cuppen og kort efter stod den på Newcastle i semifinalen og 4 dage efter semifinale i Champions League mod ærkerivalerne fra City. Det er sjældent, at jeg brokker mig over en sejr men det sidste jeg havde brug for i et presset program, det var forlænget spilletid.

Jeg sad hårdt på kampen og jeg havde følelsen af, at det bare var et spørgsmål om tid før sejrsmålet ville komme men i det 58. minut fik Young rødt kort og kampen endte 0-0. Det samme gjorde den forlænget spilletid, så det blev afgjort på straffe som jeg heldigvis vandt. Men nu er holdet totalt slidt ned, hvilket ikke er det bedste udgangspunkt til kampen mod City. Jeg magter ikke at fejle endnu engang til City, det ville simpelthen gøre alt for ondt!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #69: 16 Feb 2013, 22:42 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Hadegave

Datoen ramte den 26. april og den stod på en udekamp mod Newcastle i Premier League. Med en sejr ville mesterskabet være så godt som hjemme. Jeg havde håbet på en virtuel fødselsdagsgave men fik en rigtig hadegave. Rødt kort til Vidal, Hummels begår straffespark, RvP og Hummels bliver skadet og Newcastle vinder kampen med 2-0.

Jeg er voldsom presset for pludselig er der spænding i Premier League og jeg står foran en returkamp i CHL på udebane mod City. Det blev 3-3 på Old Trafford. Listen af stamspillere der ikke er til rådighed er lang. Det lugter voldsomt af endnu en nedtur i jagten på den perfekte sæson.

Ikke til rådighed:

RvP

Hummels

Fabio

Vidic

Kagawa

Valencia

Vidal

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 16 Feb 2013, 22:50 »

Puha, det ser ikke godt ud... Håber på det bedste og krydser alt hvad jeg kan!!!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #71: 16 Feb 2013, 22:53 »

Tak for supporten

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #72: 16 Feb 2013, 22:54 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Pause

Så holder vi lige en lille pause på 30-40 minutter. Den lille er vågnet og jeg skal lige give en flaske, sætte mere kaffe over osv.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #73: 16 Feb 2013, 23:07 »

venter spændt! keep up the good work!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #74: 17 Feb 2013, 00:14 »

Den perfekte sæson

#LIVE

Maestoso II

For nogle dage siden ydede jeg taktisk hjælp til en burger på FMD. Der tog jeg mange grundlæggende ting fra min Maestoso taktik men tilpassede den hans ønskede formation og dermed kom jeg frem til Maestoso II. Det er den taktik jeg trak frem i returopgøret mod City. Grunden til var rent defensivt. I den første kamp blev jeg straffe hårdt i rummet mellem midt forsvar og midtbane samt dybe løb fra deres angriber. Jeg havde brug for en stødpude og stå lidt dybere i midtforsvaret. Jeg ville ligeledes spille på kontra selvom det var mig der skulle jagte målet. Jeg havde på fornemmelsen, at hvis jeg stod for højt og offensivt, så ville City straffe mig. Jeg gik ikke efter en flot sej men en kynisk sejr.

Maestoso II var løsningen.. – og som i kan se, så lykkes mission. En helt igennem kynisk sejr men jeg er iskold som en sports-is. Jeg fik hvad jeg kom efter og jeg holdte City fra fadet for hele 9 af deres afslutninger var håbløse langskud.

Jeg er så glad. Hold kæft en perfekt FM aften med op og nedtur men hvor alt ender lykkeligt til sidst. Nu siger jeg godnat og gemmer resten af sæson til en anden god dag. Nu har jeg endelig fået FM lysten tilbage, så det handler om at fastholde den. Et lille fif er at stoppe før nogle vigtige kampe, så man har noget at se frem til. Det dummeste man kan gøre er at stoppe der hvor man har en ørkenvandring af efterårskampe at se frem til. Tit spiller man lige sæsonen færdig og 1,2,3 så har man også lige spillet transfervinduet igennem. Gem lidt guf. Det virker altså.

Jeg er 2 point foran City i Premier League, dog med en kamp i baghånden. Liverpool i FA Cup finalen og en CHL finale. Se det er GUF og kan næsten ikke vente.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010