home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den spanske assist konges drøm #2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den spanske assist konges drøm #2  (Læst 2433 gange)
Mallu2204
Reserveholdsspiller

Den spanske assist konges drøm #2
« : 02 Jan 2013, 00:47 »

Levante UD

Jeg vågnede ved larmen fra mit vækkeur. Jeg slog ud efter vækkeuret og ramte plet! Wauw, jeg ramte, tænkte jeg stolt. Jeg gned søvnen ud af øjnene, og stod op af sengen. Jeg lod konen sove, og vækkede børnene. Hun plejede altid at tage sig af dem om morgenen. Men ikke i dag. Jeg sendte børnene i skole, og gik selv i bad. Jeg skulle være på Estadi Ciutat dé Valéncia klokken 12:00. Jeg gik i bad, og tænkte over mit nye job. Jeg valgte i går, at indstille min aktive karriere som fodboldspiller i . Efter mere end et år som klubløs fodboldspiller fik jeg nok! Tænk at ingen, absolut ingen ville have mig! Jeg havde taget den store trænerlicens mens jeg var klubløs, og kunne i sidste uge bestå kurset. Dagen efter ringede Levante. De ville ansætte mig, efter deres ellers så succesrige træner valgte at skride, til fordel for jobbet som cheftræner hos den fornyligt nedrykket storklub, Villarreal.

Jeg snuppede håndklædet fra hylden, og tørrede mig. Jeg fandt det dyre prada jakkesæt frem fra skabet. Jeg havde ikke haft det, siden afslutningsfesten ved Real Madrid. Nu skulle jeg sammen med min gamle holdkammerat fra Madrid tiden, træne Levante som endte på 6. pladsen sidste sæson. Mine ambitioner er allerede, at vi skal blive Spaniens bedste klub!

Jeg kyssede konen farvel, og tog bilnøglerne til Mercedes’en og kørte mod Valencia. Inden tog jeg dog lige forbi McDonald’s. Nok var der finanskrise, men ikke for McDonald’s da! Der er altid fyldt op med mennesker. Det blev endelig min tur, og jeg skulle have det klassiske. 2 store kopper kaffe og en stor Big mac. Nu var jeg klar til turen!
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 21:11 af Mallu2204 » Logged

...

Shaft
Manager

Sv: El director español de sueño
« Svar #1: 02 Jan 2013, 00:52 »

Ikke en så ringe start igen.

Ser frem til om du forbliver på denne skrivemåde, eller hvordan du fører din blog :-) - og også hvem der er træneren, selvfølgelig :-)

Spardle
Landsholdsspiller

Sv: El director español de sueño #1
« Svar #2: 02 Jan 2013, 10:44 »

El director español de sueño

Jeg valgte i går, at indstille min aktive karriere som fodboldspiller i går.

Inden dag tog jeg dog lige forbi McDonald’s.

Håber du kan se de 2 fejl jeg mener der er Wink Det 2. igår i den øverste er lidt irrelevant. i den nederste vil jeg tro der skulle stå inden da tog ...
Ellers en god start på en blog, jeg tror bliver vidunderlig Smiley
Men jeg følger, og har en idé til hvem du er Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

El Jefe
Gæst

« Svar #3: 02 Jan 2013, 14:02 »

+ kommafejl i det du har fremhævet, Spardle. Nu når vi alligevel var i gang med at rette grammatik.

Derudover tænkte jeg meget over overskriften, hvilket egentlig var grunden til, at jeg klikkede ind. Søvnens spanske direktør eller den spanske direktør af søvn, om man vil. Forklar lige hvad det skal betyde. Peace

Mallu2204
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 02 Jan 2013, 14:23 »

+ kommafejl i det du har fremhævet, Spardle. Nu når vi alligevel var i gang med at rette grammatik.

Derudover tænkte jeg meget over overskriften, hvilket egentlig var grunden til, at jeg klikkede ind. Søvnens spanske direktør eller den spanske direktør af søvn, om man vil. Forklar lige hvad det skal betyde. Peace

Det med overskriften er selvfølgelig fordi manageren har været klubløs i et år og fordi han er fra Spanien af Smiley

Håber du kan se de 2 fejl jeg mener der er Wink Det 2. igår i den øverste er lidt irrelevant. i den nederste vil jeg tro der skulle stå inden da tog ...
Ellers en god start på en blog, jeg tror bliver vidunderlig Smiley
Men jeg følger, og har en idé til hvem du er Smiley
Jeg kan godt se fejlen, og der er rettet op på det Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 14:26 af Mallu2204 » Logged

...

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Jan 2013, 14:56 »

"Sueño" kan også betyde "drøm", så vidt jeg ved. Men "Den spanske direktør af drøm", lyder nu også underligt. Så skulle "sueño" i hvert fald i pluralis.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6: 02 Jan 2013, 15:10 »

Ligegyldigt hvad kan vi i hvert fald godt konkludere, at overskriften ikke giver vanvittigt meget mening. Prøv at skriv det som du ville have på dansk Smiley

Mallu2204
Reserveholdsspiller

Sv: Den spanske assist konges drøm #1
« Svar #7: 02 Jan 2013, 15:24 »

Eftersom der har været meget tvivl om overskriften, har jeg valgt at ændre den! :-)

...

Mallu2204
Reserveholdsspiller

Sv: Den spanske assist konges drøm #2
« Svar #8: 02 Jan 2013, 16:30 »

...

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #9: 02 Jan 2013, 20:12 »

Spændende klubvalg! Ser frem til at følge din færden!

Dog stopper man lidt op en gang imellem i din blog, og tænker what?  Smiley
Du skriver at ledelsen skal indordne sig efter Guti-stilen? Hmm..  Opstemt

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Jan 2013, 20:33 »

Vidste bare det var Guti, selvom jeg lige først tænkte who the fuck is that, men så stod der Guti. Ved ikke om jeg er den eneste der synes skriften er lidt lille, men som der står så er du jo "the boss" så det vil jeg ikke blande mig i Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010