Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1242 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
FC Basel - Die RotBlau aus Basel!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: FC Basel - Die RotBlau aus Basel! (Læst 6019 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
FC Basel - Die RotBlau aus Basel!
«
:
19 Dec 2012, 00:53 »
20 Juni - 2012
- Ny træner skifte i FC Basel
FC Basels direktør Bernhard Heusler præsenterede i dag Harm van Veldhoven som ny cheftræner.
50-årige Harm van Veldhoven overtager posten efter Murat Yakin, der har forladt jobbet med øjeblikkelig virkning.
Harm van Veldhoven kommer fra et job som cheftræner for det Belgiske hold KV Mechelen, men den kontrakt ønskede Belgierne ikke at forlænge med ham.
- Vi er meget glade for, at Harm van Veldhoven med sine kvaliteter, erfaring og smittende engagement har sagt ja til opgaven med så kort varsel, og glæder os til samarbejdet mellem ham og resten af trænerteamet, fortæller Bernhard Heusler på klubbens hjemmeside.
Harm van Veldhoven startede sine unge dage i SK Lommel hvor han spillede i 6 år før han drog videre til Germinal Ekeren og RWDM. Dog sluttede han af i sin barndomsklub SK Lommel.
Siden Harm van Veldhoven stoppede sin karriere har han været cheftræner i klubber som, SK Lommel, Brussels, Cercle Brugge, Germinal Beerschot, Roda JC og før fortalt KV Mechelen.
Under sit nye job i FC Basel kommer Harm van Veldhoven til at arbejde sammen med Marko Walker som er klubbens Assisterende træner.
- Jeg glæder mig til at præsentere Harm van Veldhoven for resten af truppen så de kan lære ham bedre at kende før den kommende sæson, fortæller Marco Walker til bazonline.ch.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 04:41 af Rottenburg
»
Rottenburg
Førsteholdsspiller
#2 FC Basel - CL opsummering.
«
Svar #1:
19 Dec 2012, 04:39 »
30 August - 2012
- Champions League Opsummering.
FC Basels mesterskab sidste sæson har sikret dem spil i Champions League 2. kvalifikationsrunde
.
FC Basel kan dog lande i Europa League hvis de ikke spiller sig videre i Champions League.
Champions League 2. kvalifikationsrunde
.
18.07.2012
FC Basel (Schweiz) - Hapoel Irony Kiryat-Shmona (Israel)
1-0
25.07.2012
Hapoel Irony Kiryat-Shmona (Israel) - FC Basel (Schweiz)
1-2
- FC Basel (Schweiz) videre til 3. kvalifikationsrunde med sammenlagt
3-1
Champions League 3. kvalifikationsrunde
.
01.08.2012
FC Basel (Schweiz) - Maribor (Slovenien)
1-1
08.08.2012
Maribor (Slovenien) - FC Basel (Schweiz)
1-3
- FC Basel (Schweiz) til 4. kvalifikationsrunde med sammenlagt
4-1
Maribor (Slovenien) overføres til Europa League, 4. kvalifikationsrunde
.
Champions League 4. kvalifikationsrunde
.
22.08.2012
FC Basel (Schweiz) - Helsingsborg (Sverige)
3-2
28.08.2012
Helsingsborg (Sverige) - FC Basel (Schweiz)
0-4
- FC Basel (Schweiz) til gruppespil med sammenlagt
7-2
Helsingborg (Sverige) overføres til Europa League, gruppespil.
Champions League Gruppespil.
I Champions League gruppespillet venter:
-
FC Bayern
(1. Seedet)
-
Olympiakos
(2. Seedet)
-
Feyenoord
(4. Seedet)
-
FC Basel
er 3 seedet i puljen.
Basel kan gå videre i gruppen som 1'er eller 2'er. En 3. plads vil være videre spil i Europa League kvartfinalerne.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 04:41 af Rottenburg
»
jskovc
Førsteholdsspiller
Sv: FC Basel - Die RotBlau aus Basel!
«
Svar #2:
19 Dec 2012, 04:47 »
Udemærket blog! Men jeg er i tvivl om seneste post skal beskrives som sent på natten eller tidligt om morgenen?
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
19 Dec 2012, 05:02 »
Citat af: jskovc 19 Dec 2012, 04:47
Udemærket blog! Men jeg er i tvivl om seneste post skal beskrives som sent på natten eller tidligt om morgenen?
Hmmm, begge 2 vil jeg gætte
Dida
Gæst
«
Svar #4:
19 Dec 2012, 12:17 »
Fedt klubvalg, flot grafik, men den seneste update kunne der godt have været mere kød på
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #5:
19 Dec 2012, 17:23 »
Citat af: Dida 19 Dec 2012, 12:17
Fedt klubvalg, flot grafik, men den seneste update kunne der godt have været mere kød på
I know, men blev for voldsomt sys jeg + det var kune en opsummering.. Af gruppespillet kommer der masser af kød
Jeg kan godt lide små klubber i små ligaer
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #6:
20 Dec 2012, 04:06 »
23 Oktober - 2012
- Halvvejs i Puljen.
Kampe i Champions League Gruppe E. (
3 kampe spillet.
)
(
U
)
FC Bayern - FC Basel
(
H
)
FC Basel - Olympiakos
(
H
)
FC Basel - Feyenoord
(
U
) Feyenoord - FC Basel
(
H
) FC Basel - FC Bayern
(
U
) Olympiakos - FC Basel
19.09.2012
FC Bayern
(Tyskland) -
FC Basel
(Schweiz)
FC Basel er på besøg i tyske hvor de på Allianz Arena møder FC Bayern i Champions League gruppespillets 1. kamp.
FC Basels trup er 100% klar på en sejr og går til kampen med stor geist.
FC Basel ligger godt ud med 2 scoringer i 1. halvleg hvor Stocker i det 24. minut trækker sig fri på kanten og affyrer et lækkert skud der sidder i højre hjørne af målet så Manuel Neuer er uden chance.
FC Bayern presser godt, men formår ikke at score og det fører så til at Alexander Frei får en kontra i det 38. minut hvor han lopper den over Manuel Neuer.
Dog i 2. helvleg begynder FC Basels trup at være trætte og FC Bayerns pres tager hårdt på spillerne.
I det 75. minut scorer Franck Ribéry på et frispark og i det 82. Minut kommer Mario Mandzukic op før Ajiti og scorer et flot hovedstødsmål.
- Kampens resultat blev
2-2
.
68.000 tilskuere overværede kampen.
02.10.2012
FC Basel
(Schweiz) -
Feyenoord
(Holland)
FC Basel møder så idag Græske Olympiakos, som er reagerende vinder i den græske liga.
FC Basel stiller op med samme holdopstilling som mod FC Bayern.
Olympiakos har noget at spille om i CL hvis de skal gå videre fra puljen, men sådan så det ikke ud, fordi FC Basel Marco Streller lagde ud med at score et flot hovedstød i det 36. minut.
Derefter blev FC Basel presset helt i bund og takket være Aleksandar Dragovic og Arljind Ajeti så blev målet holdt tomt i 1. halvleg.
Kampen så egentlig ret død ud i 2. halvleg, ingen chancer, ingen frispark og få skud på mål. Men i det 86. minut kom talentet Valentin Stocker flyende ind feltet og helflugter den flot ind bag Roy Caroll.
- Kampens resultat blev
2-0
.
38.512 tilskuere overværede kampen.
23.10.2012
FC Basel
(Schweiz) -
Olympiakos
(Grækenland)
FC Basel er igen på hjemmebane, men nu imod sidste års 2'er fra Holland, nemlig Feyenoord.
Feyenoord er et hold med mange unge spillere og matcher godt med FC Basel så det bliver nok en meget tæt kamp.
Som forudset blev kampen meget tæt og begge hold startede ud med at prøve hinandens målmænd.
FC Basel kom bedst fra start med at score i det 21. minut hvor Alexander Frei finder et hul og scorer.
Feyenoord får spillet sig igen og de får 2 skud på overlæggeren før FC Basel igen får lavet huller i Feyenoords forsvar og Marco Streller kan i det 74. minut heade på mål og score og igen i det 77. minut score på en fint skud fra kanten af feltet.
- Kampens resultat blev
3-0
.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 21:54 af Rottenburg
»
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #7:
20 Dec 2012, 05:41 »
28 Oktober - 2012
- God start i Basel.
Efter en del omtale i pressen har Harm van Veldhoven været en presset mand efter overtagelsen af Cheftræner posten i FC Basel.
Bestyrelsen forventer jo at Harm van Veldhoven vinder ligaen og at han klarer sig godt i pokalen.
Indtil videre har Harm van Veldhoven overrasket mange i Schweiz.
I de første 11 kampe er det blevet til 5 sejre, 2 uafgjorte og 4 nederlag, men det tager Harm van Veldhoven med et smil.
- Vi har startet godt ud og jeg syntes holdet præsterer rigtig godt i ligaen, pokalen og overraskende i Champions League fortæller, Harm van Veldhoven på klubbens hjemmeside.
FC Basel er en stolt Schweizisk klub som de sidste 3 år i streg har vundet mesterskabet, så der er pres på fra Pressen, Bestyrelsen og ikke mindst klubbens stolte fans side.
I de kommende kampe har FC Basel 3 Champions League kampe som helst skal vindes før de for videre arrangement fra Champions League Pulje E.
Udover Champions League spilles der også Pokal kampe.
I 1. runde af den Schweizisk Pokalturnering vandt FC Basel 1-0 over SC YF Juventus fra den 4. bedste række.
Derefter trak FC Basel i 2. Runde, FC Mendrisio-Stabio fra den 3. bedste række som de besejrede nemt med 5-0.
FC Basel er nu i 3. Runde hvor de har trukket FC Biel-Bienne fra den 2. bedste række i Schweiz.
30 Oktober - 2012
- Sebastian Boenisch til FC Basel.
FC Basel har købt den 25 årige Polske Sebastian Boenisch fra Werder Bremen på en fri kontrakt.
Sebastian Boenisch er en polskfødt tysk fodboldspiller på 25 år som skal hjælpe Park Joo-Ho på Venstre back pladsen.
Boenisch har tidligere spillet i Rot-Weiß Oberhausen, FC Schalke 04 og Werder Bremen.
- Med Werder Bremen vandt Boenisch i 2009 den tyske pokalturnering.
Boenisch har tidligere spillet flere kampe på tyske U-landshold, men valgte i 2010 at stille op for Polen.
I maj 2012 blev Boenisch udtaget til Polens trup til EM samme år.
Boenisch bliver det første nye ansigt på St. Jakobspark efter Harm van Veldhoven har taget over fra Murat Yakin, selvom handlen stort set er foregået før den nye cheftræner kom til.
- Boenisch har trænet godt de seneste uger, og har overbevist om, at han nok skal komme til at spille en god rolle for os i denne sæson. Han har fået en god fodboldopdragelse i FC Schalke 04 og siden Werder Bremen hvor han ikke fik nok spilletid og siden hen skiftede til os fortæller, Marco Walker ifølge klubbens hjemmeside.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 21:55 af Rottenburg
»
Risom
Manager
«
Svar #8:
20 Dec 2012, 08:16 »
Godt, du er tilbage med en ny bog
Især grafikken er rigtig god, dog savner jeg nogle gange mere uddybning, men det er der til gengæld kommet her i de to seneste updates
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
20 Dec 2012, 14:37 »
Tak for de rosende ord Risom
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #10:
21 Dec 2012, 00:48 »
12 November - 2012
- Interview m. Stjepan Vuleta
Navn:
Stjepan Vuleta
Født:
29. Okt 1993 (19 år).
Nationalitet:
Schweiz. Født i Basel.
Klub:
FC Basel
Har været i klubben siden:
2007
Tidligere klubber:
- 2002—2005 FC Buchs (Ungdomshold)
- 2005—2007 FC Schaan (Ungdomshold)
Schweiz U18 Landshold:
Kampe/Mål - 9/1
Schweiz U19 Landshold:
Kampe/Mål - 5/0
Schweiz U20 Landshold
: Kampe/Mål - 1/0
Øgenavn:
Vulle
I et interview med Fabian Kern fra Swiss Sport.
Hvad position foretrækker du på banen?
- Jeg foretrækker at spille angriber. Især sammen med Alexander Frei.
- Jeg kan også spille på kanterne hvis træneren ønsker det.
Hvad er dit kendetegn som fodboldspiller?
- Jeg er en hurtig spiller og læser spillet godt.
- Jeg elsker at vinde kampe, og jeg gør altid, hvad der er bedst for holdet.
Hvad er din værste oplevelse som professionel fodboldspiller?
- Det værste er mine skader.
Hvor meget betyder dine fans for dig? Hvordan synes du FC Basel fansene er?
- De betyder meget for hver spiller og hver klub. Uden dem kunne FC Basel ikke være i den Schweiziske Liga.
- FC Basels fans er virkelig gode. De støtter os selv når det går det skidt for os.
Hvem er den bedste kammerat fra FC Basel?
- Alexander Frei er min bedste ven på holdet. Jeg har kendt ham siden 2009, og vi er rigtig gode venner. Men truppen er fuld af gode fyre, så jeg ser frem til at gå ind i omklædningsrummet hver morgen.
Hvordan ser din fremtid ud i FC Basel?
- Jeg ønsker at blive i klubben og være en del af den trup vi har pt. Jeg er ung og har mange år i mig endnu.
- Dog ønsker alle spillere at komme ud og opleve verdenen. Men lige nu koncentrer jeg mig om FC Basel.
Er der nogle klubber der et emne for dig hvis du skulle skifte klub?
- Jeg ønsker ikke at skifte klub da jeg har det super i FC Basel, men jeg kunne godt se mig selv i Ajax, Dortmund, PSG eller som alle andre spillere har drømme om, nemlig Barcelona.
- Stjepan Vuleta har spillet 6 kampe og scoret 2 mål for FC Basel.
POLAT58DK
Juniorspiller
«
Svar #11:
21 Dec 2012, 17:29 »
Følger med:)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #12:
22 Dec 2012, 00:05 »
Citat af: POLAT58DK 21 Dec 2012, 17:29
Følger med:)
Lyder godt!
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #13:
22 Dec 2012, 05:09 »
9 December - 2012
- Halvvejs i Puljen.
Kampe i Champions League Gruppe E. (
3 kampe spillet.
)
(
U
)
FC Bayern - FC Basel
(
H
)
FC Basel - Olympiakos
(
H
)
FC Basel - Feyenoord
(
U
)
Feyenoord - FC Basel
(
H
)
FC Basel - FC Bayern
(
U
)
Olympiakos - FC Basel
07.11.2012
Feyenoord
(Holland) -
FC Basel
(Schweiz)
I denne kamp drager FC Basels trup til Holland for at møde Feyenoord i deres 4 kamp i puljen.
FC Basel ligger pt. nummer 1 i pujlen og er favoritter op til opgøret.
FC Basel er et hold som er opsat på at vinde kampen og ligger godt ud med at Alexander Frei i det 2. minut hamre bolden over linjen og score til 1-0.
Få minutter senere får Feyenoord en god chance som FC Basel vender og spiller sig til en kontra og scorer i det 8. minut, nu denne gang Marco Streller.
Feyenoord er et presset hold, de kæmper, men FC Basel formår at spille sig rundt på banen og vinde de hårde fights.
Lex Immers kan redde lidt af Feyenoords selvtillid og reducere til 2-1 i det 70. minut efter et forsvars fejl af Aleksandar Dragovic.
- Kampens resultat blev
1-2
.
51.137 tilskuere overværede kampen.
20.11.2012
FC Basel
(Schweiz) -
FC Bayern
(Tyskland)
Puljens top opgør mellem FC Basel og FC Bayern spilles denne gang på St. Jakobspark.
FC Basel samt FC Bayern var videre fra Pujlen så havde ikke så meget at spille for, dog var der flere unge spillere end de ældre erfarende.
FC Bayern kom skidt fra start i det 28. minut hvor Alexander Frei snyder Manuel Neuer og scorer til 1-0.
FC Basel er inde i en god stime for tiden og med lidt held ved målet til 2-0 i det 45. minut scorer Marcelo Díaz sit 1. Champions League mål for FC Basel. FC Bayern svarer hurtigt tilbage ved et mål af den 30årige Tobias Schweinsteiger til 2-1 i det 46. minut.
I starten af anden halvleg får FC Basel ikke et eneste chance på mål og Mario Mandzukic går helt i hopla og scorer 3 mål i slutningen af kampen. Først et hovedstød i det 67. minut, et langskud i det 75. minut og til sidst et lop over Yann Sommer i det 77. minut for at fuldføre et flot hattrick.
- Kampens resultat blev
2-4
.
05.12.2012
Olympiakos
(Grækenland) -
FC Basel
(Schweiz)
FC Basel drager mod syd, denne gang til Grækenland for at spille den sidste pujle kamp i Champions League.
FC Basel var allerede videre så de stillede igen med et svagt hold, for at spare på alle de vigtige spiller i truppen.
FC Basel kom meget skidt fra start, i det allerede 6. minut scorede Giannis Fetfatzidis et flot hovedstød mål af et indlæg fra Djamel Abdoun.
Djamel Abdoun kom igen ind i billedet ved at score målet til 2-0 for Olympiakos i det 18. minut med et godt skud fra kanten af feltet.
Kampen så ud til at gå til Olympiakos vej, for allerede igen i det 31. minut scorer David Fuster til 3-0. FC Basel har meget langt vej til at få en sejr, for igen i 47. minut scorer Paulo Machado til 4-0.
FC Basel får dog pyntet på resultatet ved at få scoret 2 mål. Det ene ved Valentin Stocker i det 54. minut ved et målmandsfejl af Roy Caroll. Ungdomstalentet Stjepan Vuleta for det afsluttende mål til 4-2 som bliver kampens resultat.
- Kampens resultat blev
4-2
.
32.130 tilskuere overværede kampen.
FC Basel er allerede videre efter en sejr i 4. kamp mod Feyenoord.
FC Bayern er også gået videre fra Pujle E.
Olympiakos er videre til 1. Knockout runde i Europa League.
«
Seneste Redigering: 22 Dec 2012, 21:16 af Rottenburg
»
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
22 Dec 2012, 07:30 »
20 Januar - 2013
- Køb & Salg
SALG > >
Navn:
Jacques Zoua Daogari
Født:
6 September 1991 (21år)
Nationalitet:
Cameroun
Position:
Højrekant - Angriber
Været i klubben siden:
2009
Kom fra:
Coton Sport (Cameroun)
Kampe/Mål:
71/15
Salgspris:
6 mio kr.
Skifter til:
Bochum (Tyskland)
Jacques Zoua har spillet for FC Basel siden 2009 og med klubben har han vundet mesterskabet i 2009, 2010 og 2011.
Samt vundet den Schweiziske Pokalturnering 2 gange, nemlig i 2010 og 2011.
Oven i de titler har han også vundet Uhrencup i 2011.
Jacques Zoua er en ung spiller på 21 år som har fået sin fodbold opvækst i sit hjemland Cameroun hvor han spillede for Coton Sport.
Efter længere kig på unge Zoua fik FC Basel ham på prøvetræning. FC Basel fandt denne spiller interessant og valgte så at give Zoua en kontrakt.
FC Basel har ladet Jacques Zoua skifte da han ville ud og prøve noget nyt. FC Basel godkendte budet fra Bochum på 6 mio kr.
Zoua er på dags dato skiftet til Bochum.
- Zoua var en god spiller, vi havde meget glæde af ham, både i liga, pokal og Champions League fortæller, Bestyrelsesformand Bernhard Heusler til SwissSport.ch
KØB > >
Navn:
Joel Pohjanpalo
Født:
13 September 1994 (18år)
Nationalitet:
Finland
Position:
Angriber
Kom fra:
HJK Helsinki
Kampe/Mål:
25/33
Salgspris:
1.1 mio kr.
Skifter til:
FC Basel (Schweiz)
Det 18årig stortalent Joel Pohjanpalo har hermed skrevet under på en 3årig kontrakt med FC Basel fra Schweiz.
Joel Pohjanpalo har spillet 25 kampe for HJK Helsinki og scoret 33 mål. Joel Pohjanpalo er kendt for at have scoret 3 mål på 3 min (162 sek) mod IFK Mariehamn efter at være blevet hævet op fra u19.
Joel Pohjanpalo er opvokset i HJK Helsinki og har siden hen fået debut for landshold mod Cypern. Joel Pohjanpalo har spillet 5 kampe og scoret 1 mål for Finlands u21 landshold.
- Joel Pohjanpalo er et godt køb for os, da vi har Streller og Frei der er oppe i årene og mangler lidt pause engang imellem og derfor har vi set Joel Pohjanpalo som en backup for dem fortæller, Marco Walker til klubbens hjemmeside.
«
Seneste Redigering: 22 Dec 2012, 07:39 af Rottenburg
»
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »