home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvor mange har probler med økonomien
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvor mange har probler med økonomien  (Læst 1620 gange)
Cawersk
Reserveholdsspiller

Sv: Hvor mange har probler med økonomien
« Svar #15: 27 Okt 2006, 14:51 »

I mit Plymouth spil fungerer økonomien også fint.
Har omkring 16mio. på bundlinjen og det er en stigning på 16mio siden jeg kom :p

Waaah

Møller
Gæst

« Svar #16: 27 Okt 2006, 15:03 »

I AaB kører det bare derudaf også med pengene Smiley

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #17: 27 Okt 2006, 15:30 »

Nu har jeg spillet med Valencia i næsten 2 sæsoner. Og det gik i starten også som i Juve, konstant større og større underskud. Men det er pga. sejre og derved flere tilskuere vendt, så jeg i de sidste 2 måneder tilsammen har haft et overskud på 30 mio kr. Klubbens balance er på 185 mio, mens der er underskud på 65 mio. Så nu håber vi på bedre tider på Mestalla Opstemt

65 mio er jo fint, da Valencia starter med et minus på 370 mio. Er du flyttet ind på det nye stadion?:-)

Hanga
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 27 Okt 2006, 15:43 »

Der er en stor bug i FM07 med økonomien. SI skulle efter sigende være ved at kigge på det. Nogle gange får klubberne ekstremt store underskud, selvom der ikke er brugt penge på noget specielt. F.eks. havde jeg efter én sæson med AaB, minus 23 millioner, og jeg havde hverken købt spillere eller hævet lønomkostningerne væsentligt.

vesperGT
Manager

« Svar #19: 27 Okt 2006, 15:45 »

65 mio er jo fint, da Valencia starter med et minus på 370 mio. Er du flyttet ind på det nye stadion?:-)

De gange jeg er startet med Valencia, har jeg da aldrig haft et underskud på så meget....  Djævel

Carnaby
Gæst

« Svar #20: 27 Okt 2006, 17:22 »

Jeg spiller med Royal Antwerp fra Belgien, og der er også store problemer med økonomien. Jeg bruger stort set ikke penge på løn, da Antwerp er feederclub for Man U, så halvdelen af holdet er lejede spillere. Udgifterne ved "andre" er det samme som entréindtægterne. Og da entreindtægterne er den primære indtægtskilde, kører jeg kostant med et underskud på 3-4 mio. pr måned.

skide irriterende

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 27 Okt 2006, 17:31 »

Nej, vi flytter desværre først ind 1.7.2009, og er engang i maj 2008 Smiley

simonsen_dk
Gæst

« Svar #22: 28 Okt 2006, 22:45 »

Nu har jeg så undersøgt lidt på hvordan man for bedre økonomi. Jeg har prøvet at bruge de to råd som står her i tråden og de virker perfekt. Startede med at forhandle kontrakter med alle på første holdet. Fik fjernet/for mindsket deres bonuser. Efter dette brugte jeg vinter pausen til at afholde nogle cups. Disse cups tjener man altså kassen på. Man inviterer bare nogle store hold ude fra Europa. Det har gjort at jeg i vinterpausen af første sæson har 26 millioner med sønderjyske.(Droppede det gamle game da 30 millioner i underskud er pænt meget) (:

En anden vigtig ting er at en ½  til en hel måned inden vinter pausen slutter spiller man nogle venskabskampe mod dårlige hold ind ens ejet hold. Så man for moralen op igen.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2006, 22:49 af simonsen_dk » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #23: 28 Okt 2006, 23:25 »

De gange jeg er startet med Valencia, har jeg da aldrig haft et underskud på så meget....  Djævel

Det er ikke et underskud. Det er gæld.  crazy

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010