home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvor mange har probler med økonomien
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvor mange har probler med økonomien  (Læst 1612 gange)
simonsen_dk
Gæst

Hvor mange har probler med økonomien
« : 21 Okt 2006, 15:51 »

hej Hvor mange har probler med økonomien. Jeg har selv et underskud på 17 mill Sur jeg er sønderjyske. Slå den

ZhotLog
Gæst

Sv: Hvor mange har probler med økonomien
« Svar #1: 21 Okt 2006, 16:19 »

Jeg har også problemer, jeg er Juventus og har £ 3,57 mio underskud Skuffet

Thore
Manager

« Svar #2: 22 Okt 2006, 09:54 »

Jeg er SIF og her siger den minus 17 millioner kr.
Nu er vi så også blevet halvtidsprofesionel le  Ubeslutsom

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Okt 2006, 16:35 »

Ingen problemer hos Brøndby!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4: 22 Okt 2006, 16:37 »

Tja, jeg har ingen problemer med Napoli overhovedet... tvært imod.

Efter at have været et lille smut under nul i balancen, så er jeg nu oppe på godt £3 millioner - udelukkende på entreindtægter etc. Det er lækkert! Smiley

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Metsu1
Manager

« Svar #5: 22 Okt 2006, 17:15 »

Jeg har også problemer, jeg er Juventus og har £ 3,57 mio underskud Skuffet

Jeg er også helt på skideren med Juve rent økonomisk. Det værste er at man starter med rigtig mange penge, men mister omkring 20 mill om måneden  Shockeret

søgaard
Gæst

« Svar #6: 22 Okt 2006, 20:16 »

Det er nok lønnen der er galt hos klubberne,.. når man ser, så er det jo klubber der er rykket ned.. så er lønnen jo efter økonomien hos et hold i den bedste række.. men der er jo stor forskel..Smiley så sælg de etablerede spillere og evt. køb talenter og unge spillere der ikk kræver så en stor løn..

SokrateZ
Gæst

« Svar #7: 23 Okt 2006, 15:19 »

Jeg har det samme med FCK, jeg har min løn nede under 1 mil. om ugen og by løn budge ligger på 1.6 mil om ugen! Men jeg taber stadig penge, jeg har været nød til at sælge Linderoth, Grønkæjr og Ailton! Hvad kan man gøre for at få sin øknomi op? Jeg har det største stadion og jeg får penge fra CL! Håber der er nogen der kan hjælpe mig!  Græder

På forhånd tak

Hilsen SokrateZ

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 26 Okt 2006, 23:21 »

Nu har jeg spillet med Valencia i næsten 2 sæsoner. Og det gik i starten også som i Juve, konstant større og større underskud. Men det er pga. sejre og derved flere tilskuere vendt, så jeg i de sidste 2 måneder tilsammen har haft et overskud på 30 mio kr. Klubbens balance er på 185 mio, mens der er underskud på 65 mio. Så nu håber vi på bedre tider på Mestalla Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #9: 26 Okt 2006, 23:30 »

jeg er arsenal og har minus 45... men synes det er mere realistisk i det nye, da det er yderst få klubber der altid har overskud...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #10: 26 Okt 2006, 23:34 »

Man skal måske også lægge mærke til at næsten alle spiller har en bonus som siger at de får f.eks 10.000 kr bare de kommer på banen og det har stort set alle spiller i truppen til at starte med. Det er ikke noget stort plus da det jo koster mange penge hver kamp. Så skriv nye kontrakter med dine stam spiller og fjern den bonus. Der er også en sejrs bonus den kan man jo skære ned også. Så kig jers spiller kontrakter igennem så kan det være man kan spare lidt penge der Smiley

Selv spiller jeg lige pt med Man Utd og har ikke nogen problemer med det økonomiske. Klubben har på bundlinjen lidt over 1 mia. Det hjælper også at Old Trafford er blevet udvidet så der nu er plads til 92.212 tilskuer.

Så der er penge nok i klubben selvom vi betaler af på en kæmpe gæld.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 23:38 af donthomas » Logged

andrebb
Gæst

« Svar #11: 27 Okt 2006, 08:41 »

jeg ble kjøpt opp av et selskap og de slettet all gjeld og jeg fikk 1,5 milliarder i balanse;)
noen andre som har opplevd lignende?
jeg er arsenal btw Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #12: 27 Okt 2006, 08:45 »

Jeg har også lidt problemer. Har et underskud på en halv mio. i Brønshøj. Når der er kampe, går det opad, men den ekstremt lange vinterpause gør virkelig ondt på økonomien.

vesperGT
Manager

« Svar #13: 27 Okt 2006, 09:45 »

Det man også kan gøre med de halv til hel store klubber er at spille nogle friendlies, hvor man er på hjemmebane og spiller mod et hold der også er store:

Eksempel Valencia, får en venskabskamp mod Barcelona, indtægterne fra den kamp er næsten 10 millioner, så giver man barca en million eller 2 og så er der overskud...

4-6 kampe inden sæsonen på den måde, SÅ kører det...

Fenrik
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 27 Okt 2006, 13:52 »

Jeg er AGF og har den første sæson et overskud på ca. 30 mio. DKK. Fidusen er at arrancere cups eller turneringer hvor man inviterer nogle af de større hold. Har arrangeret 3-4 cups over året med modstandere som f.eks. Bayern, Lyon, Juventus og Ajax.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010