home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Køb af talenter??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Køb af talenter??  (Læst 6594 gange)
Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Køb af talenter??
« : 11 Dec 2012, 11:39 »

Min scout med 20 i begge scout egenskaber har fundet et 15 årigt talent som han giver 5 stjerner i potientale!! Ham vil jeg selvfølgelig gerne købe.. Men i stedet for at jeg skal byde på ham igen og igen, kan jeg så ikke få min chef for ungdomsudvikling til at købe ham?? Han er jo feks. allerede ansvarlig for indkøb af fremtidige talenter, og derfor burde det jo egentligt også være muligt at påpege ham om at han skal få fat i det og det talent.... Ikke?Huh  Håber at i forstår min pointe....
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #1: 11 Dec 2012, 11:46 »

Forstår din pointe, du kan prøve at sætte ham på transferlisten de har fået lavet til FM13, så prøv at se om det virker. Glæder mig til at høre om det lykkes den vej rundt Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #2: 11 Dec 2012, 11:47 »

Mener du kan gøre det ved at du "højreklikker" på spilleren, vælger "spillerkøb", og så tilføj som transfermål, her kan du så vælge pris, status osv som han skal tilbyde spilleren på dine vegne Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #3: 11 Dec 2012, 11:58 »

Mange tak, det hjalp... Men er du sindsyg han koster kassen......
Det kan da ikke være rigtigt at en 15 årig skal have 90`000 kr i lån om måneden.....
« Seneste Redigering: 11 Dec 2012, 12:04 af Bourinho » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #4: 11 Dec 2012, 11:58 »

Mange tak, det hjalp... Men er du sindsyg han koster kassen......

SS? Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #5: 11 Dec 2012, 12:06 »

Hvordan er det lige at man gør det?Huh?? Helst uden at skal uploade til en anden hjemmeside osv...
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #6: 11 Dec 2012, 12:07 »

Hvordan er det lige at man gør det?Huh?? Helst uden at skal uploade til en anden hjemmeside osv...

tryk f12 når du er inde i spillet, så tager du et ss du kan lægge op på steam, så link derfra Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #7: 11 Dec 2012, 12:15 »

Mange tak, det hjalp... Men er du sindsyg han koster kassen......
Det kan da ikke være rigtigt at en 15 årig skal have 90`000 kr i lån om måneden.....

Et SS vil kunne opklare en del, men hvad vigtigere er: hvem er du?

Jeg spiller som regel med FCK, og der ville 90.000 kroner om måneden for et femstjernet talent ikke være overpris i min bog. Forestil dig, at du kan have ham på en 5-årig kontrakt. Indenfor 2 år er han måske din bedste spiller, og så er 90.000 kroner om måneden jo en latterlig lille løn. Det er om at tænke langsigtet Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #8: 11 Dec 2012, 12:22 »

Hvordan får jeg SS fra Steam over i FMFreaks?? Sorrz, jeg er ikke sådan en haj til det computer værk her....
Jeg er iøvrigt Barcelona. Synes stadigvæk at 90`000 kr er meget for en ungdomsspiller...
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #9: 11 Dec 2012, 12:26 »

Hvordan får jeg SS fra Steam over i FMFreaks?? Sorrz, jeg er ikke sådan en haj til det computer værk her....
Jeg er iøvrigt Barcelona. Synes stadigvæk at 90`000 kr er meget for en ungdomsspiller...

Når du har fået lagt dit SS op i steam, du kan se om du har gjort dette i fanen "skærmbilleder", så skulle der gerne være et link til billedet nedenunder. Dette sætter du ind i dit indlæg på siden, og wupti ^^ 90.000 kr? det er jo ingen penge? jeg giver jævnligt 10 mio +....
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #10: 11 Dec 2012, 12:30 »

Hvordan får jeg SS fra Steam over i FMFreaks?? Sorrz, jeg er ikke sådan en haj til det computer værk her....
Jeg er iøvrigt Barcelona. Synes stadigvæk at 90`000 kr er meget for en ungdomsspiller...

Der skulle gerne være en url-kode du bare kan kopiere over i et indlæg på FmF Smiley

Angående Barca, så er det da ingenting! Et 5-stjernet talent er altså en spiller der kan nå op på niveau med Messi, Iniesta og den kaliber! 90.000 synes jeg du kan betale uden så meget som at ryste på hånden. Medmindre hans skillsammensætning er helt ude i skoven kan du næsten ikke undgå at få en god spiller ud af ham!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #11: 11 Dec 2012, 12:30 »

Når du har fået lagt dit SS op i steam, du kan se om du har gjort dette i fanen "skærmbilleder", så skulle der gerne være et link til billedet nedenunder. Dette sætter du ind i dit indlæg på siden, og wupti ^^ 90.000 kr? det er jo ingen penge? jeg giver jævnligt 10 mio +....

Det er lønnen vi snakker om Wink

90.000 kroner om måneden. Men som Barcelona er det stadig en dråbe i havet for et så stort talent.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #12: 11 Dec 2012, 12:33 »

Det er lønnen vi snakker om Wink

90.000 kroner om måneden. Men som Barcelona er det stadig en dråbe i havet for et så stort talent.

Det mig der er blind der pluto Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #13: 11 Dec 2012, 12:42 »

Logged

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af talenter??
« Svar #14: 11 Dec 2012, 12:44 »

Er det ok sådan??  Kan ikke finde ud af at få billedet op på siden...

Ja, 90`000 er lønnen. Han kostede 67,5 mill.

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010