home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fejl i FM07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i FM07  (Læst 14694 gange)
Morientes
Reserveholdsspiller

Sv: Fejl i FM07
« Svar #15: 23 Okt 2006, 13:32 »

Jeg har oplevet det samme mht beløb pr kamp der spilles, jeg tror at det er en fejl og at det er pr mdr. istedet for....

"You´ll Never Walk Alone"

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #16: 23 Okt 2006, 13:39 »

Jeg har fundet en fejl, ikke i spillet, men i manualen.. Peace - Jeg ved ikke om det gør sig gældende i samtlige manualer, men tror det lidt.. - Men ihvertfald, omme bagerst står der på dansk: "Sådan spiller du Football Manager 2006".. Opstemt

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 23 Okt 2006, 14:01 »

Jeg har fundet en fejl, ikke i spillet, men i manualen.. Peace - Jeg ved ikke om det gør sig gældende i samtlige manualer, men tror det lidt.. - Men ihvertfald, omme bagerst står der på dansk: "Sådan spiller du Football Manager 2006".. Opstemt

Kerm

Den er skam god nok, Kerm. Det står der også i min manual Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #18: 23 Okt 2006, 14:20 »

Den er skam god nok, Kerm. Det står der også i min manual Opstemt

HAHA! Faktisk lidt plat, for jeg ved faktisk godt hvordan man spiller FM06, men knap så meget omkring 07.. Huh

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

ZhotLog
Gæst

« Svar #19: 23 Okt 2006, 14:28 »

Er der også hos mig Opstemt

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #20: 23 Okt 2006, 14:43 »

Det er jo et smart trick. Så bliver man nød til at købe det næsrte spil i rækken, hvis man stinker til den nuværende version  crazy

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

LosCules
Gæst

« Svar #21: 23 Okt 2006, 14:52 »

Lol sådan nogle fejl er jo utilgivelige! Opstemt.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 23 Okt 2006, 15:16 »

Jeg er midt inde i 1. sæson med Ajax. Pludselig bliver jeg tilbud Shaun Wright Phillips for 0,- kr af Chelsea. Spilleren har kontrakt med Chelsea til 2010 og er vurderet til 6 mil £.

Det må da næsten være en fejl? Flere andre klubber er interesseret i ham, så han burde kunne sælges?

Forstår det ikke helt?

arsenalistic
Manager

« Svar #23: 23 Okt 2006, 15:32 »

Jeg er midt inde i 1. sæson med Ajax. Pludselig bliver jeg tilbud Shaun Wright Phillips for 0,- kr af Chelsea. Spilleren har kontrakt med Chelsea til 2010 og er vurderet til 6 mil £.

Det må da næsten være en fejl? Flere andre klubber er interesseret i ham, så han burde kunne sælges?

Forstår det ikke helt?

Synes generelt at store klubber er "gode" til at smide spillere i nakken på en. Fik tilbudt Lantz gratis, jeg spiller med OB, og fandt dette lidt mærkeligt da han var fast mand hos BIF. Desuden Fik Berglund lov til at smutte gratis fra FCK i følgeskab med Marcus A.

Go you Gunners!

DelPiero
Gæst

« Svar #24: 23 Okt 2006, 15:47 »

Synes generelt at store klubber er "gode" til at smide spillere i nakken på en. Fik tilbudt Lantz gratis, jeg spiller med OB, og fandt dette lidt mærkeligt da han var fast mand hos BIF. Desuden Fik Berglund lov til at smutte gratis fra FCK i følgeskab med Marcus A.

Det gjorde de også hos mig Peace
Men det bliver vel nok rettet i patchen..

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 23 Okt 2006, 15:56 »

Det gjorde de også hos mig Peace
Men det bliver vel nok rettet i patchen..

Det må vi sgu da håber. For det er ikke hver dag at man får tilbudt stjernespillere gratis?!

boozer
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 24 Okt 2006, 15:21 »

Det må vi sgu da håber. For det er ikke hver dag at man får tilbudt stjernespillere gratis?!

At bruge så flot et ord som stjernespiller om Marcus Lantz er vel så meget sagt  funny
men ja lad os håbe det bliver rettet, fik ham også tilbudt gratis i mit Kaiserslautern spil hehe
Ligesom jeg konstant får tilbudt alle mulige mærkelige spillere på lånekontrakt i en måned, yderst besynderligt hehe  Smiley

Noget helt andet er, jeg ved godt det ik er en fejl eller noget men er der nogen der har en idé til hvad man skal gøre når man har rettet lidt i editoren, og når man så gemmer så skal man jo lave sin egen database, men så forsvinder alle ens liga navne og sådan jo eftersom de ligger ovre i den anden db..
er der nogen der har en idé til hvad man kan gøre ?  Huh
« Seneste Redigering: 24 Okt 2006, 15:30 af boozer » Logged

N17
Manager

« Svar #27: 24 Okt 2006, 16:59 »

synes ikke det med at man bliver tilbudt spillere på lån er mærkeligt, men jeg blev også i starten af spillet tilbudt masser af spillere til 0,- .. Men nu er der for det meste en pris på spillerne jeg tilbydes

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AGF4eever
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 24 Okt 2006, 17:21 »

Låner lige denne tråd. Det er måske ikke en direkte fejl, men noget jeg ikke helt forstår. Håber det er ok Smiley

Valencia har før jeg ankom solgt Miguel til Milan for 115 mio DKK, det er jo fint nok. Men så kommer det jeg ikke forstår, inde under min økonomi>>transfers står der at Milan skylder yderligere 4,5 mio pr. kamp Miguel spiller de næste 18 måneder. Og hvis han undgår alt for mange skader kommer han vel til at spille ca. 50 kampe pr. sæson. Og da det jo er halvanden sæson (18 måneder) de skal betale dette beløb kommer det jo ob på ca. 75 kampe i alt. 75*4,5 = 337,5 mio DKK. Det kan da ikke passe at Milan skal betale SÅ meget for ham? Shockeret
Alt for meget matematik til den her tråd!! Thumbs Up

We love you GF, we do !!

United-styrer
Gæst

« Svar #29: 25 Okt 2006, 16:34 »

Jeg er bange for, at jeg lige har opdaget en ret så stor bug. Jeg er netop blevet landstræner i mit Brønshøj-spil, og jeg udtager Spelmann, da de stats, jeg kan se, er lovende. Jeg forventer naturligvis at kunne se dem alle, når jeg har udtaget ham, men nej - det kan jeg ikke.

En megafejl?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010