|
Aggergaard
|
|
David har prøvet at kigge på problemet, men han skal åbenbart lave hele Serie 3 om. Så men han regner med at det snart bliver rettet.
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
David har prøvet at kigge på problemet, men han skal åbenbart lave hele Serie 3 om. Så men han regner med at det snart bliver rettet.
Ville være lækkert 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Er der nogen der spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Er der nogen der spiller? Tvivler jeg lidt på. Databasen skal vel fixes først 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
|
|
Tubbe14
|
|
Tvivler jeg lidt på. Databasen skal vel fixes først  Du kan jo bare rette det i editoren? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Du kan jo bare rette det i editoren?  Nå ja, jeg kan da helt sikkert bare rette sådan en "lille" fejl i editoren!  Nej det tror jeg ikke jeg kan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tubbe14
|
|
Er det ikke bare det med oprykkerne? Eller er der flere fejl jeg ikke har set 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Er det ikke bare det med oprykkerne? Eller er der flere fejl jeg ikke har set  Bare og bare. Det er lavet specielt med oprykningsslutspil, så det er lidt mere indviklet end som så. Jeg har skrevet til David idag og jeg skal nok skrive når der sker noget nyt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Hey, er der noget nyt angående oprykningsspillet? Eller virker det stadig ikke?
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Hey, er der noget nyt angående oprykningsspillet? Eller virker det stadig ikke? Nej jeg kan ikke få fat i David, så hvis der er en anden der har lyst til at fixe det er de velkommen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Øv lød ellers helt vildt fedt! Håber der er en der kan klare opgaven
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Øv lød ellers helt vildt fedt! Håber der er en der kan klare opgaven Jeg har skrevet til JuhlDK nu, efter jeg har læst at han har fået den til at virke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Jeg ved ikke lige hvem JuhlDK er, men du må meget gerne skrive tilbage hvis/når du finder ud af noget. 
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg ved ikke lige hvem JuhlDK er, men du må meget gerne skrive tilbage hvis/når du finder ud af noget.  Jeg skrev også til JuulDK for noget tid siden og vi skal, med al respekt, ikke regne med svar lige foreløbig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|