|
Benja91
Gæst
|
|
Mikael Dahlberg fra GIF Sunsvall , jeg købte ham til min brøndby for 8 mio Dkr. Og han startede med at være 16 i afslutning , nu er han 18 , jeg har spillet 15 kampe, han ligger nummer 2 på topscorerlisten med 9 mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benja91
Gæst
|
|
eller køb Lenny en ung angriber fra brasilien. fluminese tror jeg det er han spiller for...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pbol01
Gæst
|
|
Største talenter er
Falcao Hartem Ben Arfi Kompany
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Jeg kan anbefale Hakan Yakin fra young Boys. Han har været kampens bedste for mig 3 gange i træk, og han er beskrevet som det største køb i lang tid. Jeg gav 39 mio. Men jeg ved godt at det er nok lige i overkanten men ellers ville de ikke.
Hakan Yakin er ikke et talent mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
i skal prøve miguel benjamín ramos.... han er fra colombia.... i kan hente ham billigt... han er i den der klub ham der arenas er i..... men for at for ham frem.... men i skal vælge load alle spillere fra colombia.... han er ung og han bliver rigtig god 
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Synes endnu ikke at MArcelo fra Fluminense er at se nogen steder ? Men ellers den 18-19 FC/WB som er alt for syg på toppen  lille tip er at træne ham til attacker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Synes endnu ikke at MArcelo fra Fluminense er at se nogen steder ? Men ellers den 18-19 FC/WB som er alt for syg på toppen  lille tip er at træne ham til attacker  Kig i allerførste indlæg i denne tråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Kig i allerførste indlæg i denne tråd  HAHA  troede jeg havde kigget godt og grundigt  flot...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Aaron Hunt fra Werder Bremen! Købte ham til Man Utd, og for fan' han er den sygeste bomber! Underligt var han på reserveholdet og til salg. Mon ikke de har en bitter nu? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Gary Cahill fra Aston Villa, central forsvarer. Har købt ham til Spurs for lidt over 40 mill, og han har med det samme bidt sig fast på pladsen ved siden af Ledley King, med en masse gode kampe og et par mål på hjørne. Han kan blive rigtig god
|
|
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
|
atuz
|
|
scott sinclair fra chelsea han bomben temmelig meget for mig! 17år og striker Ramón fra corinthians er også temmelig god 18 år - AMC
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Okt 2006, 15:22 af atuz »
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Aaron Hunt fra Werder Bremen! Købte ham til Man Utd, og for fan' han er den sygeste bomber! Underligt var han på reserveholdet og til salg. Mon ikke de har en bitter nu?  Samme skete for mig i demoen, fik ham til Arsenal for en SLIK, og ja han er vild nok! 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
|
|
ZachoMus
Gæst
|
|
ved ikk om det er nævn men Sherman Cardenas blevet nævnt?
For han er da for vild!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Billy Joe King fra Chelsea u18hold er også rigtig god, eller bliver rigtig god. Ratinho er god. Sosa er også god.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|