|
Kaw
|
|
Jeg har spilet ca 4 timer nu  jeg har fundet et par talenter. Håber der er flere der gider skrive under her :p men her kommer nogle af dem jeg har fundet indtil vidre (; Nicolàs Millàn (colo colo) 14 år angriber (; - sindsygt talent med 20 i afslutninger  Oscar Ustrai (independiente) 20 år Målmand - Det største målmands talent jeg har set indtil vidre  Igor Akinfeev (cska) 19 år målmand - Oss en rigtig god målmand  Vanden Borre (anderlecht) 18 år FH - meget bedre end sidste år (det siger jo meget)  Marcelo ( Flumuneise) 18 (tror jeg) FV - Ronaldinho anbefalede ham til mig, har oss vist sig at være et godt køb ( jeg er barcelona) Jonathan de Guzman (feynoord) 18 år Offensiv midtbane - sttsne siger stort talent til mig  ... håber der kommer flere 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Jeg har spilet ca 4 timer nu  jeg har fundet et par talenter. Håber der er flere der gider skrive under her :p men her kommer nogle af dem jeg har fundet indtil vidre (; Marcelo ( Flumuneise) 18 (tror jeg) FV - Ronaldinho anbefalede ham til mig, har oss vist sig at være et godt køb ( jeg er barcelona) Sjovt det samme sagde KAKA også til mig og jeg må sige han rykker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Emiliano Vecchio fra Central er Offensiv Midtbane spiller og er vildt go' .. Så vidt jeg husker er han 17 år ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Ham Nicolas Millan ser dælme syg ud!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jannah
Lilleputspiller
|
|
Har i ikke nogen som er EU-borgere?  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Nu går jagten ind på at finde nogle Norske og nogle brasilianske talenter! De to nationer (især Brasilien) producerede i 06 en hel del talenter, så nu skal der ledes med lys og lygte (Og talentspejder  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK010
|
|
Sebastien Pocognoli.. kan fås i Genk(Belgien)  ...er et mega talent og spiller.. F/WB/OM V... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Ham Nicolas Millan ser dælme syg ud!
ja han er vild :b jeg kan bar ikke bruge ham, fordi han er for ung øv øv ;s
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
Ved ikke om han kan betegnes som talent, da hans alder er 20 år, men Luke Moore fra Aston Villa er altså gal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmi.Pop
Gæst
|
|
Nicolàs Millàn (colo colo) 14 år angriber (; - sindsygt talent med 20 i afslutninger  Hos mig har han 5 i afslutninger, 7 i acceleration og 6 i pace 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Hos mig har han 5 i afslutninger, 7 i acceleration og 6 i pace  Han har ellers fået en del medieomtale på det sidste. Han er den yngste nogensinde, som har spillet i den Chilenske 1. division.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Hos mig har han 5 i afslutninger, 7 i acceleration og 6 i pace  haha surt :b ville gerne ligge et schreenshot ind af ham men kan sqs ikk finde ud af det ? ;s
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Vil oss lige sige at sherman cardenas ser spændende ud  har dog ikk fået ham ENDNU 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Har i ikke nogen som er EU-borgere?  . Jo da Simon Vukcevic Luka Modric Daniel Sturridge Andrew Davies Manuel Pasqual Marco Amelia Nuri Sahin Dog har jeg kun set dem i demo'en! Vil oss lige sige at sherman cardenas ser spændende ud  har dog ikk fået ham ENDNU  Lyder ligesom i 06 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Jo da Simon Vukcevic Luka Modric Daniel Sturridge Andrew Davies Manuel Pasqual Marco Amelia Nuri Sahin Dog har jeg kun set dem i demo'en! Lyder ligesom i 06  jepp :b han spiller bar ikke venstre fløj mere 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|