|
Kaw
|
|
jepp mellem  ved godt hysen er med, han er bare ikke lige så god 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Jeg må nok oss sige at Rafael Sobis er virkelig god i år :O
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
José Montiel. Er Central Midtbane spiller. Men hos mig har han 20 i hurtighed og acceleration. OOog 20 i afslutninger, plus at hans andre stats også er rimelig gode, 18 år EDIT: Kunne være rimelig nice at omskole ham til angriber
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 21:03 af ZhotLog »
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Sender ligfe en talent spejder ud efter ham, han lyder god 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
ejjh pis jeg kan ikke finde ham 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Felipe (28) fra Al-sadd har været et stjerne køb for mit Udinese hold gnm. bed. på 8.44 (Venstre wing) Klart mit bedste køb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Felipe (28) fra Al-sadd har været et stjerne køb for mit Udinese hold gnm. bed. på 8.44 (Venstre wing) Klart mit bedste køb
Hm kan ikke finde ham dvs. :/
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Nu må du lige starte et nyt spil med stor database!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
haha :b kan ikke da en idiot har stjålet ca 1 GB fra min computer da han rensede den for virus, kla**e id*ot  så jeg kan ikke spille stører 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Nogle gode råd til en ordentlig Højre back til Udinese har 54 mil til rådighed og er klar til at smide det hele
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Nogle gode råd til en ordentlig Højre back til Udinese har 54 mil til rådighed og er klar til at smide det hele
vanden Borre ? hvem er du ? (:
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
AGF4eever
Lilleputspiller
|
|
Hm kan ikke finde ham dvs. :/
ja der er ikke andet for end du må starte med stor database 
|
|
|
|
|
|
We love you GF, we do !!
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Cristian Zaccardo fra Palermo Vanden Borre. Det var det jeg lige kunne på stående fod 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF4eever
Lilleputspiller
|
|
Cristian Zaccardo fra Palermo Vanden Borre. Det var det jeg lige kunne på stående fod  vandenborre er sq dælme næsten lige så stort talent som i 06 han er klasse der vil jeg give dig ret ZhotLog du er min ven 
|
|
|
|
|
|
We love you GF, we do !!
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
jeg tror egentlig ikke jeg kender dig men du lyder bekendt  nårh jo du lyder sommin mormor  Nu synes jeg lige vi skal vende tilbage til topic, ellers bliver en eller andet fra crewet ikke glad. Men ja, øver mig skam også en del på den århusianske accent din mormor udfører så smukt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|