|
Kaw
|
|
Har lige tre mere mine talentspejdere har fundet  Raul Garcia ( Osasuna ) 20 årig Offensivmidtbane spiller  Libis arenas ( Lazio ) 19 årig målmand  Jose Luis silva ( ? ) 16 årig offensivmidtbane spiller - det var dog utroligt med Chile og deres unge spillere 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Jose Luis silva ( ? ) 16 årig offensivmidtbane spiller - det var dog utroligt med Chile og deres unge spillere  Ham fandt jeg os tidligere i dag.. han er faktisk okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Ham fandt jeg os tidligere i dag.. han er faktisk okay  ja han er ikke lige så vild som Millàn men han er oss god 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Kom lige til at læse første indlæg igen, og for satan Kaw, Oscar Ustari er jo syg! Han har jo bedre tekniske stats end alle de andre store målmænd (Cech, Buffon osv.) Og med hans alder kan hans fysiske stats også sagtens blive super gode. Mens hans mentale stats er jo heller ikke decideret ringe, de kan også rettes op selvom de mangler lidt. Alt i alt: SYGT GOD! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Kom lige til at læse første indlæg igen, og for satan Kaw, Oscar Ustari er jo syg! Han har jo bedre tekniske stats end alle de andre store målmænd (Cech, Buffon osv.) Og med hans alder kan hans fysiske stats også sagtens blive super gode. Mens hans mentale stats er jo heller ikke decideret ringe, de kan også rettes op selvom de mangler lidt. Alt i alt: SYGT GOD!  haha det er jo oss det jeg har skrevet at han nok er det bedste målmands talent i spillet 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Counter9210
|
|
Nå men nu har jeg budt på de forskellige  skal vi så ikk håbe de bliver syge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Nå men nu har jeg budt på de forskellige  skal vi så ikk håbe de bliver syge? jeg lover dig du får en god back i marcelo  du får et kæmpe talent til målmand i Oscar Ustari og du får verdens bedste 14 årige i Millàn :p
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
ZhotLog du skrev på et tidspunkt du ville prøve at finde nogen brasilienske og norske talenter ? Er det lykkedes ? :b jeg har ikk fundet nogen norske men har dog fundet et par brasilienske 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
næh, for jeg må ikke sende nogen talenspejdere uden for EU, og da jeg skulle finde nogle norske faldt jeg i søvn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
haha :b jeg har sendt en ud til norge 2 gange men han vil bar ikk finde bogle :p
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Jeg har fundet en nu i Norge, manuelt. Han er måske ikke mega god, men til mindre klubber er han da okay Magnus Lekven som spiller i Odd Grenland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Nu fandt jeg endnu en, denne gang en med lidt større potientale imo. Navnet er noget så underligt som: Magnus Wolff Eikrem! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Ellers er der jo altid Kevin Larsen  Han er (modsat andre) overhovedet ikke blevet dårligere i dette spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Nu fandt jeg endnu en, denne gang en med lidt større potientale imo. Navnet er noget så underligt som: Magnus Wolff Eikrem!  min talent spejder siger der er potientale i ham der wolff :b ham den anden ser ikk sååh god ud ;s jeg kan ikke finde kevin larsen ? :/ bar aveligt at sådan en som ingebretsson ikke er med i år heller ikke hysen :/
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Hysén er da med Du spiller vel med mellem database siden Kevin Larsen ikke er med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|