Zone 43
|
|
jepp :b han spiller bar ikke venstre fløj mere  Så bruger man da bare Modric på den position 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Kaw
|
|
Så bruger man da bare Modric på den position  han spiller for atletico i mit spil, og jeg synes sq ikk han er sååh fantastisk :b jeg ville heller bruge messi  han er genial i år  han bliver dog meget skadet 
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
han spiller for atletico i mit spil, og jeg synes sq ikk han er sååh fantastisk :b jeg ville heller bruge messi  han er genial i år  han bliver dog meget skadet  Nu er det jo også sådan er Messi er rimelig stort talent 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Nu er det jo også sådan er Messi er rimelig stort talent  jepp  dog et kæmpe minus han bliver så meget skadet ;s
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
Rejnhold
Lilleputspiller
|
|
Har fundet en der hedder Balázs Dzsudzsák fra Debrecen og er 19 år Ser spændende ud..
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
jeg(eller min talentspejder) har lige fundet et kæmpe 20 årigt forsvars talent ved navn steven taylor, der er central forsvars spiller i newcastle 
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
Beee
|
|
Michel Schmoller 16 år
Lucas Trecarichi 16 år
Cristian Benavente 15 år
Ellers hvad i os har nævnt. (nogen af dem)
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Michel Schmoller 16 år
Lucas Trecarichi 16 år
Cristian Benavente 15 år
Ellers hvad i os har nævnt. (nogen af dem)
Jeg kan ikke finde ham der Lucas Trecarichi Men Michel Schmoller ser lovende ud 
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Jeg kan finde alle tre, og de ser alle lovende ud! Især Benavente som min talentspejder siger har potientale til at blive bedre end Delpiero 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Jeg kan ikke finde ham der Lucas Trecarichi Men Michel Schmoller ser lovende ud  Ja han ser ret syg ud  heh.. Hmm Lucas Trecarichi? har du stor database ? Han spiller for leganes
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Jeg kan finde alle tre, og de ser alle lovende ud! Især Benavente som min talentspejder siger har potientale til at blive bedre end Delpiero  De gør det os godt  undtagen schmoller  ham kan man ikke lige få med det samme.. med de to andre gør det godt.. næsten klar til første hold.. (næsten spillet en hel sæson)
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Ja han ser ret syg ud  heh.. Hmm Lucas Trecarichi? har du stor database ? Han spiller for leganes nej spiller med mellem (:
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
Beee
|
|
nej spiller med mellem (:
Nå okay  så må det skyldes det.. heh..
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Nå okay  så må det skyldes det.. heh.. ja :p
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
mini90
|
|
Ogbuke - Lyn. Kan anbefaldes til Sas liga klubber.
|
|
|
|
|
|
|
|