home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Min Passion
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Min Passion  (Læst 5927 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller

Sv: Min Passion
« Svar #15: 27 Nov 2012, 18:18 »

Dem som har wingback-positionen vil stå højere på banen, og deltage mere i det fremadrettede end wingbacks på den almindelige back-position.

Derudover en meget lovende start på bloggen. Grundig gennemgang af resultaterne og fin opsummering med nogenlunde samme resultat som jeg selv er kommet frem til. Dog kan jeg ikke slippe ideen om wingbacks, da der imo. er så stort et potentiale i det, at det er synd bare at droppe det. Jeg vil i hvert fald selv arbejde videre med det, indtil jeg rammer noget, jeg mener er den optimale brug af wingbacks. Smiley

Det lyder også fornuftigt, og jeg udelukker heller ikke, at det ikke kan lade sig gøre. Alt jeg kan sige er, at den konstellation jeg prøvede i denne omgang efter min mening ikke var fordelagtig Smiley

Men hvis du føler for det, må du meget gerne vende tilbage, når du synes du har fundet noget relevant Smiley Som sagt vil jeg gerne have, at dette med tiden udvikler sig til en dialog, som kan inspirere og hjælpe folk i fremtiden Smiley

Naah.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16: 27 Nov 2012, 18:23 »

Helt sikkert, tænker du kun omkring wingbacks, eller bare alt muligt generelt?

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 27 Nov 2012, 19:39 »

Helt sikkert, tænker du kun omkring wingbacks, eller bare alt muligt generelt?

Alt hvad du føler for! Smiley Den her blog er til for, at højne spillelysten, og spilleevnerne for så mange som er interesserede. Smiley Min opfattelse er, at ved fælles hjælp kommer man længst Smiley

Naah.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #18: 27 Nov 2012, 19:47 »

Thumbs Up

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #19: 27 Nov 2012, 20:00 »

Tak for opbakningen! Mht. wingbacks, så er jeg meget enig! Wingbacks er et formidabelt værktøj til en flydende offensiv, med masser af kreativitet. Men ved alle plusser opstår et minus, og det efterlader en masse plads i defensiven. Men det er taget til underretning! Umiddelbart så har jeg på fornemmelsen, at enten 3 forsvarer, eller 2 forsvarspillere der "holder kanten" kunne hjælpe på de defensive problemer, og så en defensiv midtbanespiller til at støtte op? Det vil jeg i hvert fald prøve af. Super idé!

Jeg har selv startet et spil, hvor jeg på grund af niveauet i min bagerste kæde spiller en 3-3-1-2-1, hvor jeg dækker de defensive huller af med et 3 mands forsvar. Med en kombination af de rigtige midterforsvarer, mener jeg at man dækker af for rigtig mange typer angreb. Det er hovedsageligt over fløjene at modstanderne skaber chancer mod mig, men med et par hovedsstødsstræke midterforsvarer og en målmand der er god i feltet, er man godt på vej.

For ikke at være for defensiv skubber jeg linien højt op, så modstanderne ikke har så meget plads at spille på mellem midtbane og forsvar (hvor jeg også har en defensiv midtbane spiller liggende. Det betyder at de faktisk kun kan slå høje bolde ned i frimærkerne, og det får de heldigvis ikke meget ud af.

Det fungere meget godt og jeg har kun tabt en af 7 kampe. Det er noget af en succes hos mig, for jeg har også formået at skabe en del chancer i den anden ende af banen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 27 Nov 2012, 22:16 »

Jeg har selv startet et spil, hvor jeg på grund af niveauet i min bagerste kæde spiller en 3-3-1-2-1, hvor jeg dækker de defensive huller af med et 3 mands forsvar. Med en kombination af de rigtige midterforsvarer, mener jeg at man dækker af for rigtig mange typer angreb. Det er hovedsageligt over fløjene at modstanderne skaber chancer mod mig, men med et par hovedsstødsstræke midterforsvarer og en målmand der er god i feltet, er man godt på vej.

For ikke at være for defensiv skubber jeg linien højt op, så modstanderne ikke har så meget plads at spille på mellem midtbane og forsvar (hvor jeg også har en defensiv midtbane spiller liggende. Det betyder at de faktisk kun kan slå høje bolde ned i frimærkerne, og det får de heldigvis ikke meget ud af.

Det fungere meget godt og jeg har kun tabt en af 7 kampe. Det er noget af en succes hos mig, for jeg har også formået at skabe en del chancer i den anden ende af banen.

Har du nogen af dine centerforsvarer sat til "hold kanten" eller "hug the line"? Har på fornemmelsen det kunne hjælpe på noget af det, da de så dækker ind af på en anden måde. Min opfattelse er, at indlæg er utroligt farlige i FM13, og det derfor kan være farligt hvis der kommer for mange indlæg haglende ind over boksen. Smiley
Hvilket hold er det du spiller med?
Er det ikke et problem hvis du har en høj linje og store tunge forsvarer? Tænker at du kunne lade en del "clear cut chances" opstå, hvis du kommer op mod små, adrætte og hurtige forsvarsspillere?

Naah.

Anfield Road
Manager

« Svar #21: 06 Dec 2012, 21:35 »

Er du stadig i gang og kan vi få en update på dit eksperiment?  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010