home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 31963 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Inter
« : 23 Nov 2012, 18:25 »

F.C. Internazionale Milano

Fakta

Navn: F.C. Internazionale Milano
Kælenavn: Nerazurri
Stiftet: 1908
Præsident: Massimo Moratti


Stadion: Giuseppe Meazza
Kapacitet: 80018
Anslået værdi: 1,12 mia
Gæld: 7,57 mia
Truppen

Understreg = Bedste på positionen
Stjerne* = Talent
Orange = Deleje, spiller i klubben
Blå = På leje
Sort = Spiller i anden klub, enten på leje eller deleje

Målmænd:
Vid Belec, Francesco Bardi*, Luca Castelazzi, Samir Handanovic
Her er Handanovic helt klart førstevalget, og formodentlig også serie a's bedste keeper, efter Buffon. Castelazzi er en udmærket dog aldrende reserve og Belec er der ikke meget at råbe hurra for, men tilgengæld er der kæmpe potentiale i Bardi, som dog starter på udlån.

Center Forsvar:
Ibrahim Mbaye*, Luca Caldirola*, Christian Chivu, Juan Jesus*, Andrea Ranocchia, Walter Samuel, Matias Silvestre
Trods en fremskreden alder vil jeg mene at Il Muro stadig er den dygtigste central forsvar, i klubben, med lejesvenden Silvestre og Ranocchia lige i hældene. Chivu er en ret løntung reserve at have i klubben, og starter endda skadet. Juan Jesus og Caldirola er begge dygtige venstrebenede talenter, der begge har potentiale til at løfte arven efter Samuel, når han stiller støvlerne. Caldirola, er delejet og spiller i Cesena. Mbaye er klubbenst største talent i central forsvaret, han er en meget alsidig spiller der også kan spille både back og wingback.

Full/Wing-Back:
Marco Davide Faraoni*, Jonathan, Yuto Nagatomo, Alvaro Pereira, Javier Zanetti
På Højrebacken starter du med et enten eller valg, du har Il Capitano, der er ret dygtig defensiv, men tilgengæld ikke har meget speed tilbage at give, ligesom hans offensive evner heller ikke rækker lngt, modsat har du Jonathan, hvis eneste force ligger i farten, resten af hans stats er ret middelmådige, og han halter især defensivt.
På venstrebacken er du bedre besat, her har du den omskolede Nagatomo, og den tidligere fløj Pereira, begge er dygtige wingbacks, hvor Nagatomo vinder på farten har Pereira nogle flere strenge at spille på, og genrelt synes jeg også at Pereira er har bedre stats end Ninjaen. Alt i alt mener jeg at Pereira er den bedste back.
Faraoni er også værd at nævne i den her sammenhæng, omskolet fra central forsvar til højreback, og videre til højre midtbane, et rigtig alsidigt talent, der dog spiller i og på deleje med Udinese.

Defensiv midt
Esteban Cambiasso, Lorenzo Crisetig*, Walter Gargano
Cambiasso er uden tvivl den dygtigste defensive midt, trods manglende hurtighed og hovedspil er han en intellignet bold erobrer, der også er dygtig i det fremadrettede spil. Walter Gargano er modsat en hurtig terrier, der går til den og bruger sin fysik. Crisetig er formodentlig det største defensive talent klubben har at byde på, jeg synes i alt fald at han har et stort potentiale, han starter ude på lån.

Central midt (defensive spillere)
Alfred Duncan*, McDonald Mariga, Gaby Mudingayi, Joel Chukwuma Obi*, Dejan Stankovic
Den centrale midtbane er ret bred, og jeg har derfor splittet den op mellem de defensivt orienteret og de offensivt orienteret. Defensivt er der ingen tvivl om at lejesvenden Mudingayi er dygtigst, lige så dygtig han er offensivt, lige så mangelfuld er han dog offensivt. På den front er spillere som Stankovic, Mariga, talentet Obi, ælangt bedre, de to første bliver desværre ikke bedre end til at være rotationsspillere, den lynhurtige Obi har tilgengæld potentiale til at blive en rigtig god balancespiller. Det er tvivlsomt hvor god Duncan bliver, men har da et talent.

Central midt (offensive spillere)
Marco Benessi*, Fredy Guarin, Andrea Romano*,
Her er der vel egentlig kun Guarin der er værd at skrive om, tilgengæld er han formodentlig den bedste centrale midtbane spiller man har i truppen. Både Benassi og Romano er ret store talenter, men der går minimum en sæson før de vil være klar til 1. holdet.

Offensiv midt
Coutinho*, Patrick Olsen*, Wesley Sneijder
Der er vist ingen tvivl om hvem der er bedst her, og jeg behøver vel heller ikke skrive særlig meget om ham. Han er en klassisk 10er, desværre er han ikke specielt alsidig, jeg har i alt fald kun fået ham til at virke optimalt som fremskudt playmaker(support, på den offensive midt. Coutinho er det store talent, og er spiltypemæssigt mere over i en almindelig offensiv midtbane spiller. Patrick Olsen synes jeg næsten også skal nævnes her. Trods at han er nævnt i spillet som central midt, så synes jeg at hans kvaliteter er mere over i den offensive midt.

Venstre(&højre) fløj
Ricardo Alvarez, Luca Garritano*, Alen Stevanovic
Der findes ingen deciderede højrefløje i klubben, tilgengæld er der en god portion venstre fløje, hvor Alvarez, nog er den dygtigste. Han er ikke den klassiske hurtige fløj, men hvad han ikke har i speed, har han tilgengæld teknikken, skuddet, jeg har dog haft bedst succes med at bruge ham centralt, eller som indvendig angriber på højrefløjen. Stevanovic, som starter i Torino, er spiltypemæssigt ret identisk med Alvarez dog med lidt mere speed, han er starter dog i Torino på deleje. Garritano er en klassisk fløj, med et stort potentiale.

Angriber (Secunda Punta)
Antonio Cassano, Marko Livaja*, Rodrigo Palacio
Jeg mener klart at FAntonio er klubbens bedte Secunda Punta, der meget speed over ham, men tilgengæld er han sublim i det tekniske. Personligt synes jeg at han spiller bedst enten som Trequartista eller dybdeliggende, ved siden af en striker, Palacio er en smule hurtigere og er umiddelbart en klassisk dybdeliggende angriber, jeg har dog fået mest ud af ham som Inderste Angriber på fløjen. Marko Livaja er meget lig Cassano, langsom men teknisk dygtig, jeg endda også haft disciplinære problemer med begge :-D

Angriber (Prima Punta)
Samuele Longo*, Diego Milito
Diego Milito, er desværre den eneste striker klubben har til rådighed, da kæmpe-talentet Longo er på leje i Espanyol. De er begge den klassiske 9'er hvis eneste opgave er at score mål, og det er de heldigvis også begge gode til.



Taktik

Tager man udgangspunkt i truppen, som den er fra start er min subjektive vurdering at man får mest ud af at spille en 4-1-2-1-2

-------- GK --------
WB - CB - CB -WB
--------- DM ---------
----- AM - DM -----
-------- OM ---------
---- STa - STs ----

---------------- Handanovic ----------------
Nagatomo - Samuel - Silvestre - Pereira
---------------- Cambiasso ----------------
----------- Guarin - Mudingayi ----------
----------------- Sneijder ------------------
------------ Milito - Cassano ------------

...men heldigvis er det dejligt subjektivt hvilket taktiske udgangspunkt man bruger :-)



Økonomi og Fornuftige transfermål

Økonomien er skod, og der er kæmpe gæld...

...så der er virkelig den store og spændende udfordring i denne klub.

Budgetter

Vinder:
Transferbudget: 0 mio ---- 30 mio ---- 67 mio
Lønbudget: - 13,80 mio - 13,23 mio - 12,51 mio

Titeludfordrer:
Transferbudget: 0 mio --- 24 mio
Lønbudget: - 12,61 mio - 12,14 mio

Jeg kan virkelig kun anbefale at få så mange spillere ned i løn som muligt, Zanetti er med på en væsentlig lønnedgang, og så vidt jeg husker fik jeg også en 3-4 andre ned, mener bla. Samuel var en af dem. Det skader i alt fald ikke at gå ind i ny kontrakt fanen, bare lige for at smugkigge om de automatisk er med på en lønnedgang.

Transfermål

Nu er det jo meget alt efter hvilket taktisk udgangspunkt man vil gå efter, så dette er blot ift hvis man spiller med ovenstående taktik. Derudover er transfermidlerne er som sagt virkelig ikke noget at råbe hurra for, og jeg tager udgangspunkt i at der ikke bliver solgt nogen.

Primære fokus må være en vice-Milito, da der umiddelbart ikke er noget til at tage over hvis hen bliver skadet eller er i en dårlig formkurve. Personligt har jeg haft succes med at bruge en pose penge på Kweuke, andre har skrabet kistebunden og hentet Demba Ba. Den billige løsning som jeg brugte i betaen, var at leje Macheda i Man Utd og alternativt kan John Guidetti lejes i City. Den upopulære løsning er at hente selveste Adriano til 9 mio. Hvis man vil vente, og spare penge, så kan Llorente eller Mattia Destro fås gratis efter en sæson, grundet kontraktudløb, Destro er af egen avl

Muligheder:
Kweuke - 30 mio (frikøbs)
Demba Ba - 65 mio (frikøbs)
Adriano - 9 mio (salg)
Macheda - leje
Guidetti - leje
Llorente - kontraktudløb 2013
Destro - kontraktudløb 2013

Det sekundære må være at forstærke den offensive del af ens centrale midt, da denne er ret defensiv. Dog er det ikke nødvendigt, da den centrale midt i forvejen er rigtig godt besat. Personligt ventede jeg en sæson og fik Casarini gratis grundet kontraktudløb. Hvis man ikke kan vente så længe kan Ruben Yttergård fås til mellem 11 og 16 mio, og Anderson til 40 mio eller leje.

Muligheder
Casarini - kontraktudløb 2013
Ruben Yttergård - 11-16 mio
Anderson - 40 mio eller leje

Sidst men ikke mindst vil en ny højreback kunne gøre meget godt, Zanetti er ikke just ung mere, og Jonathan er ikke det vildeste. Dette kan dog godt udskydes en til to sæsoner, personligt har jeg haft stor glæde af at hente Faraoni tilbage til klubben, jeg tor jeg gav lidt under 50 mio for ham, og han udviklede sig en del i hans ti i Udinese.

Hvis der er nogen der har andre gode transfermål, skal jeg gerne liste dem op også :-)



Der er en kæmpe stor talentmasse i klubben, som jeg klart kan anbefale at man holder ved. Jeg har i 2016 taget et screenshot af mange af dem og givet min subjektive vurdering af dem. Det post kan findes ved trykke på nedenstående link.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34840.msg1070076#msg1070076


Mangler, stavefejl etc. sig sig til :-)
« Seneste Redigering: 05 Dec 2012, 17:32 af rolighed99 » Logged




Gungner
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #1: 23 Nov 2012, 18:31 »

Er selv et par måneder inde, og økonomien er helt til rotterne... Det hjælper intet at vinde turneringer og pokaler, det eneste man kan håbe på er at klubben bliver overtaget af en forretningsmand.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #2: 23 Nov 2012, 18:59 »

Jeg er i 2 sæson lige pt.

Jeg vandt 1. sæson, med nød og næppe, og kun grundet at Juventus tabte deres sidste kamp, så jeg, for første gang den sæson, kunne indtage 1. pladsen, med et point ned Opstemt
Jeg blev slået ud i EL og Coppa'en i kvartfinalen.

Jeg spillede en meget skæv 4-3-3 i første sæson:

-FB--CB--CB-----
----------DM--WB
---DM-AM--------
IA-------TRQ-----
-------ST----------

men jeg har planer om at gå over til en 3-6-1 og en 3-4-3 opstilling i 2. sæson

----CB--CB--CB----
WB--------------WB
---DM--AM--DM----
--------TRQ--------
--------ST----------

----CB--CB--CB----
WB--------------WB
-------DM--AM------
IA----------------IA
--------ST----------

Nævneværdige salg 1. sæson
Chivu - fri
Stankovic - fri
+ leje/salg af u-spillere
i alt 0.5 mil

Køb 1. sæson
Kweuke - 30 mil
Adryan - 8,75 mil
Andreolli - 45 mil
Knudsen - 8,25 mil
Ronaldinho - fri
i alt 92,5 mil

Trods dårlig økonomi var de 92,5 et offer jeg så mig nødsaget til at tage, Andreolli kom ind fordi jeg manglede en defensiv RB, og jeg manglede især nogle flere spillere af egen avl.


Nævneværdige salg 2. sæson.
Livaja - 3,25 mil
Ronaldinho - fri
Cassano - 33 mil
Donati 5 mil
+ leje/salg af u-spillere
i alt 44 mil

Køb
B, Zuculini - fri
Bocchetti - fri
Casarini - fri
Faraoni - 50 mil
Caldirola - 10 mil
i alt 60 mil

truppen ser derfor således ud



Er selv et par måneder inde, og økonomien er helt til rotterne... Det hjælper intet at vinde turneringer og pokaler, det eneste man kan håbe på er at klubben bliver overtaget af en forretningsmand.

Jeg blev overtaget af ingen ringere end Francesco Toldo... det kom ikke som den store overraskelse at der ved overtagelsen ikke kom et økonomi-boost -.-

Lønnings budgettet blev mindre i 2. sæson, og salg af spillere ændrer ikke på meget. Økonomien er virkelig en udfordring..
Logged




POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #3: 25 Nov 2012, 12:10 »

Er Økonomien stadigevæk dårligt??
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #4: 25 Nov 2012, 12:24 »

Kan informere om jeg er kommet til inter i mit spil efter de er blevet overtaget af en seriøs rigmand, der spytter omkring en helt milliard i klubben hver sæson...

Dog går det sjove også lidt af det, men til jer der håber på denne udvikling, så keep up the mood, der er mulighed for en overtagelse Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #5: 25 Nov 2012, 20:53 »

Er Økonomien stadigevæk dårligt??


Økonomien er stadig pænt dårlig, dog har deltagelsen i CL hjulpet lidt Smiley
Logged




POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #6: 25 Nov 2012, 22:53 »

Ka du smide SS af faraoni
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #7: 26 Nov 2012, 01:43 »

Ka du smide SS af faraoni
jo da Smiley


jeg satser på at han udvikler sig drastisk i den her sæson, han får i alt fald spilletid Smiley
Logged




bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #8: 26 Nov 2012, 11:04 »

Jeg er stadig i sæson opstarten.
Spiller en 5-2-1-2 / 3-2-2-1-2 om man vil. Altså med 2 wingbacks.

Pga. den utrolig dårlige økonomi har jeg valgt at sælge Sneijder og satse på Coutinho.
Jeg har også valgt at opsige Mudingays lejeaftale da jeg kun bruger 2 centrale midtbanespillere.
Udover dette prøver jeg at sælge Stankovic, Jonathan og Mariga for at få mere luft i mit lønbudget.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #9: 26 Nov 2012, 11:28 »

Tak kan du også smide SS af contento og prestia:)
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #10: 26 Nov 2012, 13:17 »

Tak kan du også smide SS af contento og prestia:)

Det kan jeg godt, men jeg kan dog ikke se relevansen i det, da ikke har købt de to, og jeg kun er halvvejs inde i 2. sæson, hvor deres stats ikke har ændret sig det vilde, så det burde umiddelbart være lige så nemt for dig at finde dem i FM.
Logged




POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #11: 26 Nov 2012, 13:27 »

Jeg skulle se om det 2 er lige så god som det var i fm 12
Begge 2 er nemlig på listen
Contento ska jeg leje
« Seneste Redigering: 26 Nov 2012, 13:28 af POLAT58DK » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #12: 26 Nov 2012, 20:46 »

Hvordan får i Sneijder, Cambiasso og Guarin til at præstere optimalt? Smiley Og er der btw. nogen der kan får tæmmet Cassano, han har fået 3 røde kort i ligaen for mig indtil videre  Ubeslutsom
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #13: 28 Nov 2012, 14:55 »

pffff er i 3. sæson, og lønbudgettet er strammet endnu mere .. på trods af endnu en scudetto og gode resultater i CL..
men men men men, det lykkedes mig at komme under lønbudgettet den her gang, primært fordi Zanetti, Samuel, Milito og Castelazzi gik på pension, og jeg fik Sneijder, Cambiasso, Palacio gevaldigt ned i løn.
Mit lønbudget lagde på 9,6 mio, jeg har ændret det ned på 7,9 mio, og bruger 7,4 mio Smiley

truppen:

« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 15:13 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #14: 28 Nov 2012, 18:26 »

Hvordan får i Sneijder, Cambiasso og Guarin til at præstere optimalt? Smiley Og er der btw. nogen der kan får tæmmet Cassano, han har fået 3 røde kort i ligaen for mig indtil videre  Ubeslutsom
Hmmm jeg brugte Cambiasso som defensiv midt (support) hvor han gjorde det rigtig godt, god i defensiven, og fik mange assists ved at komme løbende fra dybden.
Sneijder har jeg kun haft succes med på den offensive midt, som 10'er dvs som fremskudt playmaker (support), på alle andre positioner har han ikke spillet godt... Lidt ligesom i virkeligheden
Guarin spillede rigtig godt hos mig enten som fremskudt playmaker eller dybdeliggende playmaker, på den centrale midt.

Cassano, havde jeg ikke de store problemer med mht kort, der var Gargano den store synder. Men prøv at sæt hans tackling til let.
Logged




Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010