home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 32085 gange)
tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #15: 28 Nov 2012, 21:14 »

Jeg tror Inter er blevet opkøbt i mit spil(hvor jeg er Blackpool). I hvert fald har de i 2. og 3. sæson brugt et godt stykke over 2 milliarder på blandt andre: Falcao, Joao Moutinho, Eugene Konoplyanka, David Alaba, Mamadou Sakho, Sebastian Coates, Thibaut Courtois, Nelson Oliveira, Gylfi Sigurosson og Mats Hummels.

Så måske er der håb for jer, der ikke finder det sjovt med en presset økonomi Peace
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #16: 29 Nov 2012, 14:35 »

Så har jeg også fået gang i mit Inter spil! Hvor målet er at få lavet et succesfuldt hold med mange italienere, spillere af egen avl (satser af den grund også lidt på unge spillere), og især at få rettet op på økonomien.
Og det er godt nok svært at acceptere/leve med klubbens økonomiske situation, men også en rigtig fed udfordring Peace Jeg prøvede f.eks. med det samme at tilbyde lønnedgang til alle de løntunge spillere (uden at forlænge kontrakten), men kun J. Zanetti og E. Cambiasso ville gå med til det (sande klubikoner Grin ), Cambiasso kom ned på 750.000 om ugen og Zanetti ned på hele 250.000  Thumbs Up

2012/13 transfer: http://imageshack.us/a/img152/4998/intertransfershistorie.png

Jeg har fået spillet første sæson færdig, med blandede følelser. Første halvdel af sæsonen gik ikke godt og jeg kunne ikke få min taktik til at fungere, men efter julen faldt det "hele" på plads, og det endte med at blive en ret god sæson Smiley

Serie A: http://imageshack.us/a/img11/7141/serieaoversigtrunder.png - Juventus var simpelthen bare klasse Tunge

Pokalen: http://imageshack.us/a/img341/4138/italienskepokalturnerin.png - Syntes Napoli er et pisse irriterende hold at spille imod Sur

EURO Cup: http://imageshack.us/a/img834/4291/eurocupoversigtrunder.png Grin Grin Grin

Så ret god sæson, med en dejlig EURO pokal Smiley Nu skal jeg bare vinde Serie A næste sæson. Desværre har stort set ingen af den gamle veteraner gidet at acceptere en enorm lønnedgang, så de er desværre røget Forlegen Meeen det kan også ses på mine lønudgifter som er faldet fra ca. 12 mio. kr. om ugen, til ca. 9,5 mio. kr. om ugen.

2013/14 transfer: http://imageshack.us/a/img40/5577/intertransfershistorie2.png - MEGET tilfreds med at have købt S. Jovetic for kun 125 mio. kr. Cool

Så her er min nuværende trup og taktik: http://imageshack.us/a/img708/1836/fcinternazionaletaktiko.png - Jeg vil prøve at træne A. Ayew og J. Obi til wingbacks, de har virkelig statsene til det Wink
« Seneste Redigering: 29 Nov 2012, 18:53 af hoeven » Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #17: 29 Nov 2012, 17:28 »

Er lige startet med Inter og der er godt nok nogle store udfordringer ..
Har solgt Milito og er igang med at købe Demba Ba som erstatning. Overvejer at sælge Sneijder, og i stedet købe Isco
Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #18: 30 Nov 2012, 11:24 »

@hoeven
Hvad gjorde du med din taktik for at vende sæsonen?? For her i pree season har jeg ikke vundet endnu ...
Logged

Winners never quit and quitters never win

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #19: 30 Nov 2012, 11:55 »

@hoeven
Hvad gjorde du med din taktik for at vende sæsonen?? For her i pree season har jeg ikke vundet endnu ...
Jeg spillede mindre offensivt på udebane, de hjalp meget! Men må sgu indrømme at jeg ikke fatter hvorfor det er såå svært at lave en god taktik.. Jeg hopper stadig meget rundt og prøver forskellige taktikker, og der er endnu ikke en der har vist sig acceptabel. Det tog mig ikke mere end en 1/4 sæson, at få lavet en god taktik, i 12'eren  Tunge
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #20: 30 Nov 2012, 12:16 »

Jeg spillede mindre offensivt på udebane, de hjalp meget! Men må sgu indrømme at jeg ikke fatter hvorfor det er såå svært at lave en god taktik.. Jeg hopper stadig meget rundt og prøver forskellige taktikker, og der er endnu ikke en der har vist sig acceptabel. Det tog mig ikke mere end en 1/4 sæson, at få lavet en god taktik, i 12'eren  Tunge

Nåe okay .. Spiller selv 4-2-3-1, så nu håber jeg bare på det bedste! ellers må jeg se om jeg skal ændre i den Smiley Fører hvertfald 2-0 på udebane over FC Inter .. (ved godt det ikke siger meget, når det er så dårligt et hold, men alligevel)
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #21: 30 Nov 2012, 23:03 »

Mit største problem gennem alle sæsoner, og specielt 3. sæson, som jeg er i nu, har været at score mål. Min defensiv er sublim god, og har indtil nu lukket færrest mål ind i alle sæsoner.
Er der nogen med de samme problemer?

Jeg synes ellers ikke jeg har manglet gode strikerer, Milito, Kweuke, Destro, Longo.

Hvilket taktisk udgangspunkt bruger í i offensiven ?

Jeg har alle tre sæsoner spillet med en trident i front, hvor strikeren har været en fremskudt angriber.
I 1. sæson brugte jeg en trequartista centralt og en indvendig angriber på fløjen bag strikeren.
I 2. sæson spillede jeg med enten en offensiv midt og fremskudt playmaker centralt eller 2 indvendige angribere, på fløjen bag strikeren
I 3. sæson er jeg gået over til at spille med en dybdeliggende angriber ved siden af og en offensiv midt bag.

Sæson stats:

1. sæson
1. plads i liga - 4. plads i mål - 1. plads i mål i mod

2. sæson
1. plads i liga - 5. plads i mål - 1. plads i mål i mod

3. sæson (so far)
3. plads i liga - 5. plads i mål - 1. plads i mål imod
« Seneste Redigering: 30 Nov 2012, 23:14 af rolighed99 » Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #22: 30 Nov 2012, 23:19 »

@rolighed99

Ikke umiddelbart har jeg problemer med det, har scoret næstflest mål (32) efter 1. halv sæson .. Spiller med Demba ba som skarpretter

Hvordan ser din økonomi ud i 3. sæson?
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #23: 30 Nov 2012, 23:30 »

@rolighed99

Ikke umiddelbart har jeg problemer med det, har scoret næstflest mål (32) efter 1. halv sæson .. Spiller med Demba ba som skarpretter

Hvordan ser din økonomi ud i 3. sæson?

Il Toldone købte sig ind som bestyrelses formand, så den er lige så dårlig som før, trods gode resultater og væsentlige nedskæringer i løn-budgettet..

Men det kunne godt være man skulle prøve med en skarpretter, nu når han ikke ligger alene mere Smiley

lidt modstridende mit tidligere post, men jeg har lige vundet 5-0 over Milan Opstemt det skal dog siges at de endte på en 13. plads sidste sæson, hvilket resulterede i spillerflugt, og de ligger pt på en 11. plads.. Jeg fryder mig Opstemt
Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #24: 30 Nov 2012, 23:43 »

Moratti har lige nedsat mit lønbudget med 3 mio .. så nu kører jeg med -2 mio om måneden  ticked off
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #25: 01 Dec 2012, 00:19 »

Moratti har lige nedsat mit lønbudget med 3 mio .. så nu kører jeg med -2 mio om måneden  ticked off

Det samme er også sket her hver sommer...
Logged




warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #26: 01 Dec 2012, 01:06 »

Moratti har lige nedsat mit lønbudget med 3 mio .. så nu kører jeg med -2 mio om måneden  ticked off

Økonomisk er de fleste klubber i Italien presset på økonomien, bare kig på selve staten... Det kan ikke undgåes når der er økonomisk krise i staten at klubberne bliver ramt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #27: 03 Dec 2012, 11:05 »

Haha, jeg fik lige forlænget J. Zanetti's kontrakt til 2016! Så nu ender han med at være 42 år før han stopper  Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #28: 03 Dec 2012, 11:05 »

Han kan nu godt trække sig tilbage før kontrakt udløb Wink
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #29: 03 Dec 2012, 11:35 »

Han kan nu godt trække sig tilbage før kontrakt udløb Wink
For real?? Håber da at have ham indtil han bliver 45-50 år  Opstemt Høhø
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010